[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Elisabeth
‘Hé,’ zei ik waarschuwend naar de man die Justin een duw gaf en gaf hem een dodelijke blik. Dit begon al goed. TOen Justin de man zijn hand weg sloeg seinde ik naar een ander meisje dat ze mijn schift moest over nemen. In no time stond ik naast Justin met een badjas rond mijn schouders en trok hem mee de personeelsruimte in. ‘Wat is jou probleem ?’ vroeg ik geïrriteerd terwijl ik mijn armen in de lucht gooide. ‘Ik probeer te werken.’

is goed hoor !

Justin
Mijn ogen schoten van Jake naar Elisabeth totdat ik naast haar in een hok stond, waarschijnlijk de personeelsruimte. ’ Ik heb geen probleem, ’ mompelde ik koel. ’ Je werkt als hoer?! ’ zei ik nu met een zwaardere toon in mijn stem. ’ Lis… ’ ik schudde mijn hoofd en zette een stap naar achter. ’ Ga vakken vullen of zo! ’

Elisabeth
‘Geen problemen ?’ vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen terwijl ik mijn armen voor me over elkaar kruiste.‘Nee, je houdt me alleen van men werk, maar je hebt absoluut geen probleem,’ zei ik sarcastisch terwijl ik hem kil aankeek. Mijn mond viel open toen hij me een hoer noemde. ‘Ik ben geen hoer,’ gilde ik praktisch terwijl ik hem tegen zijn borst duwde zodat hij nog verder achteruit ging.

Justin
’ Ik heb geen problemen. ’ ik beet op mijn lip toen ze tegen me begon te schreeuwen. In een oogwenk had ik mijn arm stevig om haar heen geslagen toen ze me duwde en sleurde haar mee het hok uit. ’ Mij best als je ruzie wil gaan maken, maar niet in een stripclub. ’ siste ik terwijl ik haar door de menigte probeerde te trekken.

Elisabeth
‘Tuurlijk heb je die niet,’ siste ik terwijl ik me door hem liet meevoeren naar de uitgang. Ik knikte naar een van de buitenwippers als teken dat het oké was en bleef abrupt stilstaan toen we langs de achteruitging in een steegje kwamen. ‘Ik ben geen hoer,’ herhaalde ik terwijl ik hem kwaad aankeek.

Justin
’ Je bent wel een hoer als je je lichaam verkoopt aan vieze mannetjes voor geld, ’ beet ik haar toe. ’ Wat had ik dan moeten doen? ’ vroeg ik met een kwade blik. ’ Net zoals de rest geld tussen je tieten stoppen? ’ ik schudde mijn hoofd. ’ Sorry hoor Lis maar ik ken je langer dan vandaag om te weten dat je beter verdient dan dit! ’ ik verhief mijn stem nu. ’ Je weet dat ik je nog steeds bescherm, ’

Elisabeth
‘Misschien had je dat moeten doen,’ beet ik hem toe terwijl ik een stap naar voren deed. ‘Dit is wat ik doe en wen er maar aan want ik ben niet van plan om in een winkel rekken te gaan vullen,’ gilde ik terwijl ik de badjes weer netjes over mijn schouders hing. ‘Misschien moet je daar eens mee stoppen,’ zei ik kwaad terwijl ik hem aankeek.

Justin
’ Als ik aan jou lichaam wil zitten doe ik dat wel zonder dat ik er geld voor neer leg, daar hoef je niet halfnaakt voor over het podium te huppelen! ’ mijn stem was harder dan normaal. ’ Ik wen hier helemaal niet aan. Ik sta niet toe… ’ mijn zin werd afgebroken door de hare en daar schrok ik best wel van. Ik liet haar los en zette een stap naar achter, ’ Best… ga maar naar die gekken daar, gedraag je maar als een goedkope slet en laat mensen maar geld in je ondergoed stoppen, goed voorbeeld voor je kinderen later, goede indruk bij je vriend. ’ mijn stem was rustiger. ’ Deze Lis wil ik niet eens kennen, ’ verweet ik haar.

Elisabeth
‘Ze zitten niet aan me,’ gilde ik weer terwijl ik mijn handen in de lucht gooide en hem aankeek. Ik wist dat ik zelf goed fout zat, maar ik kon momenteel gewoon niet anders. ‘Jij en je vriend stonden anders ook wel tussen die gekken,’ beet ik hem toe terwijl ik mijn armen rond mijn lichaam sloeg en naar de grond staarde. ‘Wel je kent haar al,’ zei ik zachtjes terwijl ik mijn blik weer naar zijn ogen liet gaan.

Justin
’ Ze zitten wel aan je, ’ ik schudde mijn hoofd. ’ Mensen kunnen foto’s maken, filmen Lis, 'S avonds in bed mag jij ze vergezellen terwijl ze zichzelf een pleziertje doen. ’ snauwde ik. ’ Ik stond daar voor hem, hij is ladderzat en ik heb maar twee biertjes gehad. ’ verdedigde ik mezelf. ’ Als het aan mij ligt ken ik deze Elisabeth niet, hier hebben mijn ouders je niet voor in huis genomen. Laat staan dat ik om deze Lis gegeven heb. ’

Ik ga slapen, reageer morgen vroeg wel. Slaaplekker (: xx

Sleepwell! xx

spam spam :C bah ik heb iets teveel energie

yaah allemaal wakker <3

Ik sta echt krom van alle suiker, gooide zojuist bijna een mok thee over m’n bed heen misschien moet ik ff een rondje door de tuin rennen ofzo want op deze manier ga ik niet in slaap komen en aan m’n scriptie wil ik nu toch niets doen.

Hebben jullie nog plannen voor vannacht haha

series kijken… hahaha

mugh ik ga verkassen naar het gastenverblijf iemand op deze verdieping snurkt en ik hoor het door de muur heen :grinning:

gastenverblijf :astonished:

Yess, onze uitwisseling is goedgekeurd :grinning: *Blijheid*

Elisabeth
‘Je stond er wel,’ zei ik en haalde mijn schouders lichtjes op. Ik wist dat dit weer een van die zinloze ruzies was zoals we er vroeger wel hadden gehad en ik wist dat ik niet goed te praten viel. Maar ik was nog steeds mezelf en zou nooit toegeven dat ik een hoer was, maar vanbinnen wist ik het wel. ‘Jij bent zo’n klootzak,’ zei ik kwaad terwijl ik hem aankeek. ‘Als je dan toch zoveel om me gaf, had op zijn minst iets van je laten horen,’ verweet ik hem op de zelfde toon als hij tegen mij sprak. ‘Als ik niet naar jou was gekomen wist je niet eens dat ik in dezlfde stad woon.’