[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

lmao ik was dus even aan het twijfelen of ik wilde meeten dus ik ging eens kijken naar je chars en old but gold zie ik daar iemand van jersey shore of een ander shore dip-shit dat was mijn guilty pleasure <33 old times ik heb altijd al gevonden dat er iemand zo’n char moest aanmaken momentje hoor.

Hahahaha, ik dacht echt oh nu komt het hoor. Ze wordt neergezet voor zo’n oranje huppel. Maar charlotte is zooo leuk en grappig, ik bedoel in geordie shore. Echt heel anders dan normaal haha

oh right ja dat is waar geordie shore, ik vond haar wel het leukste daaruit stiekem ook wel gecharmeerd door de hele drama-gary scenes maar ik keek vooral jersey-shore (ah really, yeah really my life sucks) anyways er was in geordie-shore ook nog een andere meid die heette Sophie en aarhg couldn’t stand her (in particular I couldn’t stand the fact that she was totally abusing and raping my lovely name either). Ik wilde graag meeten maar gaat niet want m’n suikeroom komt zo langs.

Hahaha ja hè, zo sneu voor haar. Hahaha ik mag ze allemaal wel eigenlijk, ook vicky (van naam haha). In Jersey shore mocht ik sammi dan weer niet, verschrikkelijk

Ik vind het alsnog stiekem jammer dat ik niet bij je in de auto zat :3

maar aan de andere kant, meeten met jou lijkt me dood eng :")
Ik vind meeten altijd dood eng & naja, aangezien jij ongeveer zo’n beetje best wel veel van mijn achtergrondshit weet is t scary :'D

al zou t me super tof lijken om je dood te kunnen knuffelen & t niet alleen te zeggen in dit topic ipv doen.

anyways, die auto in de prak zal best meevallen. Auto rijden is gewoon kei moeilijk maar ik weet zeker dat je t zal halen!

weer even een ander verhaal, hoe is het met de slaapkamer van je vriendinnn?

Ah Sam ik vond haar wel fun

Ahah in de auto zit ik alleen maar met m’n tong tussen mijn lippen te bidden dat ik nergens tegenaan rijd, quiet meeting.

Meeten lijkt mij ook eng, niet dat ik jou eng vindt maar m’jaa ik ben altijd meer van de privacy geweest en bah ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen maar voor mij is er ook echt zo’n groot verschil tussen internet friends en mijn eigen vrienden, ik denk dat internet sowieso een bluf op je eisen legt en honestly zou ik misschien met geen van allen bevriend zijn mocht ik jullie in real kennen maar ik vind het safe dat ik hier kan zeiken en hupsen wanneer ik wil en ook al ben ik er niet zo vaak ik zie een paar hier toch gewoon als vrienden mensen om wie ik geef (klinkt cheesy hmm). En ik ben zo bang dat het tijdens een meeting ongemakkelijk zou zijn of niet hetzelfde of dat het wordt verpest etc. Maar soms zou ik wel eens graag echt iemand een knuffel willen geven of m’jaa iemand echt kennen Idk.

Oh dat, well dat is een ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat ze niet in de garage gaat/mag/kan maar op de zolderkamer omdat haar broer van studie is gewisseld en nu aan de Tu/e studeert en nu mag hij in de garage omdat zij Wss toch binnen no time wel zelf op kamers gaat

Ik heb gedronken (een wijntje maar) de illusie van alcohol werkt al want ik ben teuts en ik ben er ook net achtergekomen dat ik de naam van mijn practicummaatje bij natuurkunde al het hele jaar fout heb (ik noemde hem Dan hij heet Daan (je spreekt dat dus heel anders uit)) srsly waarom zegt ie het dan niet even

ik begrijp je volkomen haha. precies wat je zegt, al heb ik mezelf toch niet aan m’n woord gehouden aangezien ik vier meiden heb ontmoet. lang verhaal etc, ga ik geen woorden aan vuil maken haha :’)

oh dat klinkt wel interessant ^^ dan kan je wel die french dinges doen, op die zolder bedoel ik

wauw, ik ben net uitgekatert ahahah

Oh God, fuck, was dit helemaal vergeten want druk met school en shits :c sorry folks ;___; zal zo snel mogelijk reageren.

Also, on a different note; ik heb laatst ook Questionable Relationships Simulator gedownload. Ook wel bekend als Dubious Love Triangle Simulator. En als: SIMS 3.

Ik vond Jenni en Nicole leuk, en Sammi had altijd ruzie met die twee. En Ron was gewoon niet meer leuk door haar :’) Best erg dat ik dit nog weet na een of twee jaar…

Halloa people!

He meiden, iemand meeten ?

Ik moet hier even een nieuw meisje maken ipv Fenna :frowning_face:

Ik wel ax!

@Vic, Daniëlle/wie ?

Ik heb Charlotte en Matty!

IK ga even eten, typ jij even ? Dani staat op p. 189

hmm ik heb eigenlijk meer zin in Charlotte maar denk dat je Matty leuker vind?

Ik wacht wel even tot je terug bent haha :’)