[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

heujj ik weet niet of bo het goed vind maar ik ga iig beginnen! :slightly_smiling_face:

Vic opgestaan plaats vergaan

Nee grapje deary top

Mies, ik moet nu gaan, maar rond 16 uur ben ik denk ik wel weer terug! (;

Ivy
“Dat vind ik fijn om te horen,” antwoordde ik glimlachend. Ik keek naar mijn schoenen tijdens het uitspreken van de zin. Daarna keek ik weer omhoog, om recht in het gezicht te kijken van iemand die ik herkende - en niet meer wilde zien. Mijn adem stokte in mijn keel en ik sprong snel een steegje in tegen de muur aan. Ik luisterde naar wat Jason zei en zag toen de desbetreffende persoon langslopen. Het bleek heel iemand anders te zijn als ik dacht dat hij was. Ik rilde en liep snel weer verder over de straat. “Dat is niet best. En ik ben blij dat je me belt, waar ben je?” vroeg ik, nog steeds half in de verwarring van wat er net gebeurt was.

okees :slightly_smiling_face:

deary top? Wat is dat dan? hahaha

Mag ik trouwens een jongen en meisje? :’)

oh Bo, Megan mag uit de beginpost :")

i delete heeer.

Oké ik ben iig al bezig met mn char, een van mn fc’s zal niet door iedereen getoloreerd worden hahaha

wie wie wie?! :grinning:

wowow, hier ook al zolang niet gespeeld

Ian?

nee geen ian haha! Mies ik heb het je ooit verteld (het is een haar, daar ben ik nu mee bezig).

Helloo, zijn hier nog mensen nodig?

ik weet al wie ^^

Altijd, kom je joinen Tessa? :slightly_smiling_face:

Mag ik mijn meisje al posten? :slightly_smiling_face:

Jaa graag! Kan ik beter boy of girl?

Jason
Met een kleine glimlach luisterde ik naar wat ze zei. Opeens hoorde ik hoe haar adem in haar keel stokte. “Iv, gaat alles goed daar?” vroeg ik bezorgd. “Ik loop ergens door New York. Wacht even, ik zal even op een straatbord kijken.” Ik haastte me naar een bord waar ik de naam van de straat op zag staan. “Bleecker Street. Maar gaat alles goed Iv? Je klinkt verward,” zei ik bezorgd.

post her! ik ben benieuuuwd

Ik doe straks de veranderingen

Mh vic ik weet t ook al :frowning_face: