[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Naam: Alex Howard

Leeftijd: 22

Karakter: Alex is heel sociaal en een allemansvriend, als vrienden van hem ergens mee zitten weten ze dat ze bij hem altijd terecht kunnen. Hij kan namelijk goed luisteren en zal niet zo snel oordelen. Makkelijk heeft hij het nooit gehad thuis, maar dit heeft hem gemaakt tot wie hij is. Hij ziet het leven dan ook bijna altijd van de zonnige kant. Verder heeft hij erg veel humor, je zult hem regelmatig sarcastische grapjes horen maken. Hij gelooft zeker in liefde op het eerste gezicht en is dan ook snel verliefd. Wanneer hij iemand in zijn hart gesloten heeft gaat hij 100% voor diegene, wat hem niet altijd even goed doet als dat niet wederzijds het geval is. Hij is erg perfectionistisch ingesteld en vind het belangrijk aardig gevonden te worden, een goede baan te hebben, veel te bewegen en zijn huis opgeruimd te blijven houden. De druk die hij zichzelf oplegt levert hem diep van binnen veel stress op, maar hij is te bang weer de fout in te gaan.

Verleden: Hij heeft een tijdje bijverdiend als stripper (een zogenaamde vriend hielp hem aan dit baantje). Het was dat, of hij en zijn familie zouden op straat belanden. Door dit werk te doen is hij meegezogen is het wereldje van veel one night stands, alcohol en zelfs drugs. Dit heeft hij één keer zo ver laten komen dat hij in het ziekenhuis wakker werd, dit was voor hem een eyeopener om het nu echt anders te doen. Daarbij wilde hij ook een goed voorbeeld zijn voor zijn 9jarige zusje Elly. Met de scheiding van zijn ouders 5 jaar geleden stortte zijn moeder in een zware depressie en heeft hij eigenlijk altijd voor haar gezorgd. Inmiddels gaat het steeds beter met zijn moeder, maar zijn vader heeft hij nooit meer gezien. De reden voor zijn vertrek was dat hij een affaire had met een andere vrouw, nu heeft hij daar een nieuwe familie. Dit doet Alex elke dag nog veel pijn, maar dringt hij het liefste weg.

Uiterlijk: Hij ziet er altijd goed uit, waar hij ook in loopt. Zijn kledingstijl is niet echt onder te verdelen in één categorie, hij draagt gewoon wat hij lekker vind zitten maar heeft toch ook zijn eigen stijl. Sinds zijn geboorte is er weinig aan zijn haar veranderd: het is altijd al blond en warrig geweest en dat vind hij wel best. Hij is een beetje gespierd, ondanks zijn gewoonte veel ongezond eten naar binnen te werken.

Afgeronde studie: Alex kan onwijs mooi tekenen/schilderen en heeft dan ook na het behalen van zijn vwo-diploma aan de kunstacademie gestudeerd. Dit tot teleurstelling van zijn vader: volgens hem kon Alex zoveel meer doen met een vwo-diploma. Als kunstenaar zag de toekomst er veel onzekerder uit dan bijvoorbeeld advocaat, maar Alex besloot toch zijn eigen pad te volgen en is daar nu nog erg blij mee.

Baan: Hij geeft les in schilderen op verschillende scholen, hij is daar de vaste leraar. Verder maakt hij thuis veel en verdiend hij af en toe wat door op een expositie zijn werken te mogen verkopen.

Hobby’s: tekenen/schilderen, muziek luisteren, uitgaan (dansen), fitness en cultuur (toneel/musea bezoeken etc.). Hij is erg graag met mensen om zich heen en doet vaak leuke dingen met zijn vrienden.

Loft:

wie kan / wil meeten???

Alex Pettyfeeeeer :heart:_​:heart:

Que, wil je nog meeten? :3

Even een vraagje, kan je char maar met 1 persoon tegelijk meeten?

Yess !

Ben even eten en dan kom ik spelen!
Ik ben trouwens Nicky, voor wie ik nog niet ken haha (:

Wie/wie?

Eet smakelijk Nicky! <3

Nicky zullen we straks meeten?
xo

Kies jij maar !

Moet je bij Leven op een campus: backpacking komen… Dat is pas erg hahaha

NYC small appartments en dan google :hugs:

Had ik ook last van. Misschien moet je op studio appartement zoeken

Ah, zo leuk om al die nieuwe personages te zien! Goed, ik moet even leren voor m’n herkansing, baaah. Denk dat ik hier max 9 uur ben en dan ook wel even wil spelen als er dan iemand vrij is :slightly_smiling_face:

Leuk hè Pelle ghehehe

Jaaaa! Ik zit stiekem te kwijlen achter m’n telefoon

brb eten

eetsmakelijk :slightly_smiling_face:

Inderdaad… Ik bedoel, deze alleen al. De linker:

Lucy vind hem niet leuk :dry: