[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

“The moment I saw you, I knew it’d be the closest I’d get to being… close. I didn’t know what to do with that feeling… happiness.”

Naam: Roseline “Rogue” Du Château. Ze wordt liever Rogue genoemd door anderen. Sommigen weten haar echte naam niet eens.
Leeftijd: (18t/m23): 19 jaar
Fc: Kaya Scodelario
Afkomst: Ze komt oorspronkelijk uit Frankrijk. Op haar achtste is ze met haar familie naar New York verhuist. Haar accent is door de jaren heen sterk vervaagt. Nu is het nog maar soms hoorbaar.

“Love, love, love… what is it good for? Absolutely nothing.”

Karakter: Ooit was ze een klein vrolijk meisje. Door gebeurtenissen is ze veranderd tot een persoon die nergens om geeft. Niet om anderen, niet om hun meningen en gevoelens. Altijd zal ze voor zichzelf kiezen. Ze heeft een soort van schild om zich heen gebouwd dat haast ondoordringbaar is. Liefde en een happily ever after bestaan volgens haar niet. Haar ouders zijn uit elkaar gegaan vlak nadat ze naar New York City waren verhuist. Ze walgt echt van kleffende stelletjes en wil dan het liefst een baksteen naar hun hoofden gooien. Rogue zoekt soms gevaarlijke situaties op, omdat ze zich levend wil voelen, ze wil de adreanaline door haar aderen voelen stromen. Ze zal bijna elke kans aangrijpen om iets speciaals te gaan doen.

”Turn to look around you, there’s no one by your side”

Uiterlijk(beschrijving): Rogue is 1,68 lang en heeft een slank postuur, ookal eet ze bijna alles wat te eten is. Haar ogen hebben een grijsblauwe kleur. Haar lange bruine haren hebben soms een slag erin zitten.
Afgeronde school en studie: Met problemen heeft Rogue de HAVO afgemaakt, ze is een jaar blijven zitten. Momenteel is ze nog niet bezig met een studie, daar wilt ze volgend jaar mee gaan beginnen.
Eventuele baan: Ze werkt bij een radiostation in de buurt.
Hobby’s: Rogue speelt graag keyboard en gitaar. Muziek maken is haar hobby. Ook is fotografie een grote hobby van haar. Ze hoopt dat ze van een van haar hobbys ooit haar werk kan maken.

“If you close your eyes you see darkness. But if you keep them closed for long enough… you’ll see light.”

Extra: Toen Rogue negen jaar oud was, gingen haar ouders scheiden. Haar moeder was meerdere keren vreemd gegaan. Rogue bleef bij haar moeder wonen, met haar vader had ze nooit meer contact. Haar moeder had binnen een week alweer een nieuwe relatie, daarna had ze er nog een paar. Uiteindelijk hertrouwde haar moeder. Toen was ze twaalf. De man waarmee haar moeder was getrouwd was niet echt aardig, hij was soms nogal agressief en gemeen. Rogue werd slachtoffer van huiselijk geweld. Vaak kreeg ze klappen als haar moeder niet thuis was. Dit wist ze twee jaar lang geheim te houden. Toen kwam haar moeder er pas achter. Er kwam weer een scheiding. Op haar vijftiende veranderde alles voor haar. Rogue en haar beste vriend liepen ’s avonds over straat, toen er plots ineens een overvaller voor hen stond. Hij dwong ze om al hun geld te geven, maar ze hadden niks bij zich. De overvaller stak haar beste vriend neer en zette het op het lopen. Sindsdien besloot ze om nooit meer om iets of iemand te geven, zo’n pijn wilde ze nooit meer voelen als toen ze haar beste vriend verloor. Haar hele persoonlijkheid veranderde, ze werd kouder, afstandelijker. Het lieve kleine meisje van vroeger was verdwenen. Ze wilde haar oude ik niet meer zijn, dus wilde ze ook haar oude en lieve naam niet meer, ze stelde zich voortaan voor als Rogue. Sommige nachten heeft ze nog angstaanjagende dromen van die nacht.
Huisdier: Rogue heeft sinds kort een kitten, genaamd Ruby.

Eventueel foto van je huis/appartement:

Extra foto’s van haar:

Yo sorry Liesbeth maar ik ga nu, k reageer misschien later maar heb als ik eerlijiik ben niet echt inspiratie/zin voor Sophie (ook niet voor Sebastian…)

Ben er nog niet helemaal tevreden over…
Nu maar eens beginnen aan de jongen

leuke char lucy!

Coole personages Que en Lucy :grinning:

ah, dan is het wel gewoon afgerond Joan. Maakt niet uit! :slightly_smiling_face:

Thanks.
Weet iemand nog leuke fc’s voor mijn jongen

Als iemand wil meeten, mag ie het zeggen

Leuk karakter :grinning:

Thank you

Naam: Rodina Wilder
Leeftijd: 18
Karakter:

[size=13px]Afgeronde school en studie: Rodina heeft netjes haar HAVO-opleiding afgerond en is nu bezig aan een HBO-opleiding Kunstacedemie.
Eventuele baan: Rodina heeft een partime-job bij de Starbucks.
Hobby’s: Kunst is één van haar grootste passies en is hier ook meestal mee bezig in haar vrije tijd. Ze tekent, schildert, fotografeert, ect. Daarnaast vind ze het lekker om een rondje door het park te lopen en om te winkelen.

Eventueel foto van je huis/appartement:

http://data.whicdn.com/images/54618595/BDqRMRCCQAADE7G_large.jpg_large

Fenna
Lachend schudde ik mijn hoofd. ’ Ik geloof wel dat je dat kunt. ’ mijn lach werd nog breder. ’ Ik en voetbal? No way. ’ ik schudde mijn hoofd nu sneller. ’ ik duik al weg als een bal een meter bij me vandaan is. nee dankje ’

Leuk Nina!

Abby
Ik grinnikte zacht. “Ik kan het je wel leren?” zei ik met opgewekt. Ik keek om me heen, de koffie lucht snoof in mijn neus. “Zullen we ergens wat gaan drinken?” vroeg ik. “Koffie ofzo” zei ik sukkelig. “Je hebt hier goed eten” zei ik knikkend met grote ogen, zodat het geloofwaardiger over kwam.

Fenna
’ Nee dankje. ’ ik grinnikte zachtjes en beet op mijn lip. ’ We kunnen wel een broodje eten bij de Subway. ’ zei ik watertandend. En nu heb ik in het echt echt echt echt echt onwijs veel zin in Subway.

Omg lot hij is echt precies Valerie’s ex Adam als ik het zo lees, even verder lezen ^^

Hij is trouwens wel een goddamn hottie, waar is hij van.

hij is leuk! ^^

Lol hij is echt precies de ex van Valerie met z’n criminele gedrag enzo

eet smakelijk! <3