[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

leuuk lot ahaha

upperdepup

http://25.media.tumblr.com/4350f211090477b29d5abb30a76c55d4/tumblr_mkmwpqohQ11qik2bvo1_250.gif

Ik weet niet of Soph hier kijkt maar ik weet nog dat ik tegen je vertelde dat ik zo slecht was in geschiedenis en dat het een ramp was voor me. You know. Ik heb gewoon eeeeen 7.3 voor mijn pw! Omg

Ahw wat een schattige gif Bo!
En wat super van je 7.3!! Ik ben ook niet heel erg goed in geschiedenis, ik heb er morgen een proefwerk van :frowning_face:

Hooi meiden!
Morgen heb ik ook nog een proefwerk wiskunde :hammer:
Dat mens van wiskunde wil morgen het 3e lesuur nog dingen gaan uitleggen over het proefwerk wat we dan het 6e lesuur hebben.
Het is een gecoƶrdineerd proefwerk, daarom hebben we het het 6e lesuur, onder een andere les dus (;

@Lotte dat klinkt als een dierentuin

wauw Bo goedzo ik ben trots op je meis, gefeliciteerd!

Ah hahah :hugs:

uppppp

Wat is het hier verbazend stil.

jup mies & lot zijn er niet dus dan is het automatisch wat stiller

Hooi (:
Yeah het is weekend :'D

Stil hier :c

Luce, was onze meet eigenlijk al af??

Waar hangt SusanaPayne uit??

BOE! ;p

Stil hier :c

Hey Lot! Ja het is best stil, ik en Mies moeten voor Justin en Ivy even iets verzinnen, en ofc wacht ik met Val op jou.

Andere Mies is er niet en de rest van het forum is hier een beetje afwezig, komt wel weer goed.

Hopelijk voel je je snel een beetje beter! Ik moet morgen een po maken komt een vriendin voor, 's avonds naar HYPERish dansvoorstelling en dan komt een vriendin slapen omdat ik de volgende dag weer wedstrijd heb.

Hooi meiden!

Ahw Lot, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

En Bo, succes met je po! Weet je al of het een leuke of saaie dansvoorstelling wordt? Meiden uit mijn klas moesten verplicht naar een dansvoorstelling, maar die vonden ze saai. Veel succes met je wedstrijd!

Let niet op de lelijke pakjes - niet mijn keuze,

Maar ofcourse wacht ik op je :hugs:

Het is van ish, hiphop dus word wel leuk! ish van sytycd , ken je wel!

Hahaha oke!