[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

hahaha, misschien akn ik nog wel reageren tijdens ckv maar ik moet een opdracht doen en dan kunnen we 3 studiepunten in 1 les krijgen ipv in 2/3 lessen, dus heb k mn punten sneller compleet. Grote kans dat je pas kw 4 antwoord hebt :c

Ivy
“Ja, daar ben ik ook blij mee. En dat is zacht uitgedrukt,” lachte ik. “Weet je, het is best lastig in zo’n grote stad als je niemand kent.” Ik hield mijn hoofd schuin en legde mijn hand tegen mijn hoofd om na te denken. Een frons ontstond in mijn voorhoofd, maar het sprong me al snel te binnen. “85,” zei ik en ik wees naar rechts, de plek waar we heen moesten lopen.

maakt niet uit child, ik heb dalijk wiskunde of zo dus komt goed haha

excuses het is rekenen, ik heb geen wis meer :stuck_out_tongue:

Justin
’ Je kent mij nu, als je eht zo erg vind mag je mijn nummer wel vragen. ’ plagend gaf ik haar een duwtje. Het was aardig bedoelt, toen ik hier net woonde vond ik het ook lastig. Ik liep naar haar appartement en bleef voor de deur staan.

fuck ik klik alles weg :c

Awhie

Heeey :slightly_smiling_face:

Ninaaa, ben je al wel eens in de tinychat geweest? ^^

Neeee, stuur me de link!

heeeeuj ben ik weer, sorry dat ik opeens weg was. ik werd er uitgestuurd -.-"

http://tinychat.com/turquoised ^^

En geeft niet Mies, ik ga zo even uurtje leren maar reageer wel tussendoor

Ivy
“Wat is je nummer dan?” vroeg ik met een glimlachje. “Wauw, dan ken ik al één iemand hier in de stad waar er minsten twee miljoen mensen wonen,” lachte ik. Voor het appartement voelde ik in mijn zakken. Ergens had ik mijn sleutel gelaten. Al snel had ik hem gevonden, om hem vervolgens in de deur te steken. Ik duwde de deur open en liep meteen naar binnen. Alles rook nog naar verf en nieuw.

Justin
’ 0651324568 ’ somde ik op met een grijns. ’ Maar dan ken je wel een aardig, behulpzaam iemand. ’ zei ik met een tikkeltje zelfspot. Ik grinnikte hardop en liep bij haar naar binnen, de koffer plaatste ik naast de deur. Ik snoof een keer diep en keek even rond, ’ Mooi plekje heb je! ’ complimenteerde ik haar

jemig een appartement zoeken is moeilijker dan een fc :’)

Ivy
“Got it,” zei ik en ik drukte op opslaan. “Daar heb je een punt. Al denk ik niet dat ik met één iemand ver kan komen. Ach, het komt vanzelf wel,” glimlachte ik en ik plofte vermoeid op de bank neer, om net als hij rond te kijken. “Vind je?” vroeg ik en ik tuitte kort mijn lippen. “Ik vind het vreselijk.”

Justin
Ik plofte naast haar op de bank neer en keek even om me heen. ’ Ja, ik vind het mooi. ’ ik grinnikte kort en schudde mijn hoofd. ’ Het is gewoon mooi, ’ verbeterde ik haar met een grijns op mijn lippen

Ivy
“Nou, dankjewel dan maar denk ik,” glimlachte ik. Ik keek hem even aan en schudde daarna mijn hoofd. “Ik vind het zelf veel te groot, maar dat is meer eigen smaak.” Ik zakte onderuit en glimlachte nogmaals. “Wil je wat te drinken?” vroeg ik en ik stond weer op om het te gaan halen.

bonjour!!

oh en doei alweer moet voorspelen schoolorkest :’)