[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Dat de appartementen dicht bij elkaar zitten hahahah

of huizen kan ook!

mag je zelf weten xd

No i don’t think so haha

Naam: Bradley Baker
Leeftijd: (18t/m23): 18
Karakter: Bradley is opgegroeid op het platteland in Engeland, en komt uit een arme familie. Bradley heeft jarenlang voor zichzelf moeten zorgen toen hij kind was, zijn moeder was verslaafd aan de drugs. Nadat Bradley het platteland verliet heeft hij geen contact met zijn moeder gehad. Bradley heeft een zeer scherpe geest, en niks ontgaat hem, hij houd van spanning en sensatie. Hij heeft zich altijd al geinteresseerd in de misdaad. Met Bradley valt goed te lachen als je hem eenmaal beter leert kennen, maar hij probeert zichzelf zoveel mogelijk op de achtergrond te houden.

Uiterlijk(beschrijving): Hij heeft bruin haar en een normaal postuur, zijn haar zit meestal in een kuifje. Hij heeft een baby-face en een redelijk gespierd lichaam en dat valt goed in de smaak bij de vrouwtjes.
Afgeronde school en studie: Hij volgt op dit moment de studie Criminologie
Eventuele baan: Hij werkt als verkoper in een warenhuis als bijbaantje.
Hobby’s: Voetbal, lezen en hij houdt ook van drummen.
Extra: -
Eventuele foto’s van je huis/appartement:

hoooi, kan ik mijn personage hier straks plaatsen? :slightly_smiling_face:

Ja tuurlijk!

leuk dat iedereen mee doet! :slightly_smiling_face:

Asskfkefpoe ik wil meedoen maar ugh d’jfepoeje (sorry)

doe mee dan toetjeee c:

Over halfuurtje ben ik thuis!

Ik wil wel, alleen ik ben er vanaf dinsdag waarschijnlijk tot en met zondagmiddag niet. Misschien nog vrijdag, maar daar tussenin ben ik bij m’n beste vriendin en het is een beetje ongezellig om dan op de computer te gaan zitten hahaha. Dus dan mis ik al een hele hoop. :")

Bew
Nu echt beginnen. Mobiel was uitgevallen.

Hé luce,

btw @LoQueSoi doe anders erna mee!

Twijfels over de naam van mijn char

Waarover twijfel je?

Ik twijfel of ik Rogue als een soort van bijnaam zal doen. Achja wat boeit het, mensen vernoemen hun kinderen tegenwoordig naar auto’s

En ik ben weeeer thuis, leeft Mies nog?

http://data.whicdn.com/images/54160919/305162_442339775818590_1425019575_n_large.jpg

Naam: Kate White
Leeftijd: Negentien jaar
Karakter: Een paar woorden zijn niet genoeg om Kate te beschrijven, haar karakter kan wisselen van erg vrolijk tot chagrijnig en gesloten. Dit heeft ze echter niet te danken aan problemen in het verleden, die ze wel degelijk heeft, ze is altijd zo geweest. Haar familie en vrienden weten niet goed wat ze met haar aanmoeten aangezien ze vrij opvliegend is. Op de raarste momenten vliegt ze je aan of is ze lief en knuffelig. Toch is Kate een geweldig persoon om bevriend mee te zijn; nooit zal ze ontrouw zijn aan haar relatie of een goede vriend of vriendin veraden, dit gaat tegen haar principes in. Ze komt uit voor haar mening en is niet bang om een discussie uit de weg te gaan. Kate is dol op goede gesprekken, met wie dan ook, ze houdt er van om urenlang met iemand te praten over de kleine, onzinnige gesprekken totaan bloedserieuze onderwerpen. Kortom; een erg afwisselend karakter met een gebruiksaanwijzing maar een schat als je haar goed kent.

Uiterlijk: Lang, donkerbruin tot bijna zwart haar waar ze veel aandacht aan besteed. Kate verzorgt zichzelf zo goed mogelijk en weet dat ze mooi is, al loopt ze daar niet mee te koop. Haar donkerbruine ogen zijn omringt met lange zwarte wimpers en met een klein laagje mascara laat ze die extra spreken. Haar vrij dikke wenkbrauwen zijn altijd de eyecatcher van haar gezicht, vroeger baalde ze hiervan maar sinds ze ze epileert en goed verzorgt is ze er trots op. Kate is van zichzelf vrij slank, al sport ze wel om er geen overbodige kilo’s aan te krijgen.
Afgeronde school en studie: Kate heeft VWO gedaan en afgerond en is nu bezig met een studie Event Management. Haar droom is om later succesvol wedding/partyplanner te worden.
Eventuele baan: Aangezien haar vader haar rijkelijk financieel steunt hoeft Kate niet veel te werken, maar omdat ze toch het idee wil hebben dat ze haar eigen geld verdient werkt ze een paar dagen in de week in een kledingwinkel.

Extra: Je merkt het niet aan haar, omdat ze het erg ver en diep weg heeft gestopt. Maar diep in haar schuilt een groot verdriet. Kate is namelijk haar moeder op haar dertiende verloren aan kanker. Haar moeder heeft een ziektebed van twee jaar gehad en Kate kan zich het proces nog precies herrinneren, ook al was ze erg jong. Vrij snel heeft ze zich er over heen gezet en probeert ze alleen aan haar moeder te denken als ze zeker weet dat er niemand langs kan komen, zo heeft ze geen opgekropte gevoelens maar ziet niemand het als ze zich eens laat gaan. Kate haar vader is een geweldige, machtige en belangrijke zakenman die alles voor haar zal doen als hij dat kan. Hij steunt haar enorm maar toch heeft ze behoefte aan een moederfiguur. Dit gemis zal altijd blijven, dat weet ze en daar heeft ze mee leren leven. Ze gelooft er heilig in dat haar moeder een ster aan de hemel is die altijd op haar neer kijkt en haar voor altijd zal steunen, met deze gedachte troost ze zichzelf. Verder heeft ze een gewoon leven geleid, misschien iets rijker dan de rest van de mensen waar mee ze omgaat, maar ze is omringt met steunende vrienden en lieve familie en heeft een paar vriendjes gehad waar ze toendertijd heel gelukkig mee was. Momenteel is ze single.
Eventueel foto van je huis/appartement:

tadaa