[Speeltopic] Italian Nightmare

Dit is het speeltopic van ‘Dreams&Fantasies’, zoals jullie zien is de naam veranderd in Italian Nightmare.
Als iemand nog mee wilt doen, dat kan; meld je even in dit topic:
http://forum.girlscene.nl…sies/list_messages/189538
Je kan je alleen nog melden als jongen, of als je iets anders wilt meld het dan even!

8 tot 10 scholieren van het Klavers College worden voor een uitwisselingsproject naar Italië vervoerd. Alles zou in de puntjes geregeld zijn; de familie Prevete zouden de scholieren naar hun hotel brengen en de docenten zouden een kilometer verder op slapen in een hotel, en overdag zouden de docenten bij een middelbare school kijken.

De familie Prevete had achter alles te mooi verteld; er blijkt alles mis te zijn aan het hotel, terwijl 100 meter verder op een prachtig bungalowpark staat.
En ze hebben te weinig geld om te overleven, want de familie Prevete weigert ze geld te lenen en dus moeten ze wel op zoek naar andere opties…

De scholieren zijn van de leeftijd 16 tot 18, van het VWO of Havo. Ze zijn allemaal uit verschillende klassen geplukt; ze zitten niet bij elkaar in de klas en kennen elkaar waarschijnlijk maar amper.

[b]Personages:

Jongens:

crazyfunkstyle_; Thomas Whittaker
looklikex; Jason Cooper
Sleepingbeautyx; Jonathan Hogendoorn
Dreamrose; Jasper Anderson
ikwileendonut; Daan Sitthart

Je kan je voor de jongens dus nog melden eventueel.

Meiden;

Whiteley; Rosie McCord
looklikex; Charlotte Moore
VERSACI; Madison Grace
crazyfunkstyle_; Christy Worthington
BlowMyKisses; Chloé Michello
[/b]

Ik stel voor om bij de vliegreis te beginnen! :grinning:

Chloé

Voor de laatste keer kijk ik om me heen. Het voelt gek dat ik alleen ben, zonder Katy, Lauren en zonder Emma.
Ik zie dat er andere meiden zich hebben verzameld voor de bus die ons naar Schiphol gaat vervoeren, maar niemand lijkt mij te herkennen. Ik hun ook net zo min.
‘Chloe!’ Ik draai me om en leun op mijn koffer. Terwijl ik nadenk of er wel internet is waar ik mijn blog mee moet kunnen onderhouden, zie ik dat Katy naar me wuift. Naast haar lopen Noa en Jessy. Ik glimlach en ze lopen door. Even slaak ik een zucht, terwijl ik de andere aankomende scholieren bekijk.

Madison

Terwijl ik voor de bus sta te wachten kijk ik om me heen. Steeds zenuwachtiger kijk ik van links naar rechts en van rechts weer naar links. Ik herken totaal niemand die meegaat op deze reis. Ik slaak een diepe zucht en kijk achter me naar de oude vertrouwde school waar mijn lieve vrienden en vriendinnen me uit staan te zwaaien. Als dan eindelijk de bus open gaat, stap ik in, kijk nog een keer om en zoek een zitplaats uit.

Christy
Ik ben uitgeloot voor de uitwisseling naar Italië en ik vind het helemaal geweldig. Ik ken geen van de andere leerlingen, hoogstens van gezicht, maar dat maakt het alleen maar leuker. Ik heb niemand om afscheid van te nemen, dus sleep ik mijn twee overvolle koffers naar de bus. Ik had met het modellenbureau afgesproken dat ik geen opdrachten kon krijgen. Behalve hele grote. Maar zover was ik nog lang niet.

Thom
Naar Italië op uitwisseling. Heerlijk! Ik zei mijn vrienden en huisgenoten gedag. Als verassing voor mij was mijn moeder er ook, samen met mijn twee zusjes May en Linn. Ik gaf mijn moeder een kus. May begon heel hard te huilen. Ze was pas vijf. Ik tilde haar op en gaf haar een knuffel. “Ik ben terug voor je het weet, oké?” Ik gaf haar een kus en zette haar op de grond. Ik gaf mijn andere zusje ook een kus en liep toen met mijn koffer naar de bus. Een meisje met lang, donker haar staat er een beetje verloren voor. “Hoi!” sprak ik haar aan. “Ook naar Italië zo te zien?”

oops.

Chloé

Een jongen begroet me vriendelijk, maar ik heb geen idee wat ik moet denken. Hij ziet er aardig uit, dus glimlach ik terug. ‘Ja,’ zeg ik glimlachend en ik scan de jongen. Hij ziet er aardig uit, hij is lang en heeft opvallend dik en veel haar.
Achter hem zie ik een meisje lopen, die ik lijk te herkennen. Volgens mij heeft iemand het er wel eens over haar gehad. Kristel, Chris… Christy, dat was het! ‘Volgens mij moeten we de bus in.’ Ik wijs naar de bus en pak mijn koffers stevig beet. Even loop ik door, maar vlak voor de bus blijf ik staan en kijk ik de jongen aan. ‘Ik ben trouwens Chloé, uit VWO vijf. En jij?’ Ik zet een glimlach op en kijk hem recht in zijn ogen aan.

Charlotte Moore
Raar hoe je bij iemand op school kan zitten, maar toch niet kent. Ik laat mijn blik over de personen iets verderop glijden. Eén voor één onbekend. Ik miste mijn stadje nu al. Ik sleepte mijn tas achter me aan en ging bij het groepje staan.
‘Hee, ik ben Charlotte.’

Jason Cooper
‘Jason,’ mompelde ik, met een scheve glimlach op mijn gezicht.

Jasper
Eindelijk is het zover.
Samen met mijn vrienden ging ik naar Schiphol.
Ik zocht snel een plekje in de bus. Nu wachten tot de reis begint dacht ik bij mezelf.

Thom
“Thomas.” zei ik tegen Chloé. “Maar zeg maar Thom. Ik zit in HAVO5.” ik glimlachte naar haar. Er kwamen steeds meer leerlingen.

Christy
“Hallo.” zeg ik verlegen tegen een meisje met lang, donker haar en een lange jongen. “Weten jullie welke bus naar Italië gaat?” ik sloeg mijn ogen neer.

Chloé

‘Als het goed is…’ zeg ik, ‘moet die het zijn. Daar gaat iedereen immers in.’ Daarna bekijk ik Thom weer. ‘Havo vijf? Ken je Katy?’ Ik glimlach en loop door. Ik zie dat allerlei types de bus inloopt. Jongens en meiden die ik bijna allemaal van gezicht ken, maar nog nooit of weinig over ze heb gehoord. Van een enkeling weet ik de naam, die ik toevallig heb opgevallen. Ik wacht op het antwoord van Thom en terwijl ik dat doe, bedenk ik een aantal ideeën die ik in de bus kan uitwerken. Naar Schiphol is het minstens een half uur rijden en met file kan het een uur duren. Die tijd kan ik goed gebruiken.

Thom
“Katy? Ja, die zit bij mij in de klas.” zei ik. “Gek hè, dat je bijna niemand kent.” Ik liep naar de bus.

Christy
“Okee, dankjewel!” Ik liep naar de bus, maar halverwege struikelde ik over 1 van mijn koffers. “verdomme!” vloekte ik zachtjes.

Rosie
Ik heb haast. Zoals gewoonlijk ben ik weer eens te laat. Met mijn 3 koffers ren ik naar het groepje wat ik zie staan. Als het goed is moest ik hier zijn… ‘‘Hoi!’’ Roep in enthousiast. Ik gooi mijn sjaaltje over mn koffer en plof me op een van de koffers neer. ‘‘Zit ik hier goed voor de uitwisseling naar Italie ?’’ Ik keek een beetje om me heen naar de mensen die ik zag staan. Ze kwamen me wel een beetje bekend voor, maar ik had nog nooit echt tegen ze gesproken…

Jasper
Haastig kwam er een meisje binnen.
‘Ja je zit hier goed’ Lachtte ik verlegen.

Rosie
‘‘Oke gelukkig!’’ Glimlachte ik naar hem. '‘Ik ben Rosie!"’ Ik stak mijn hand naar hem uit.

Chloé

‘Waar kan ik mijn koffers laten, hier laten staan?’ Ik lach naar Thom en zie dan dat het meisje, waarvan ik vermoed dat ze Christy heet. ‘Gaat het?’ Ik glimlach naar haar.

Jasper
‘Ik ben Jasper’ Zei ik en ik Schudde de hand van Rosie
‘Kom zitten?’ vroeg ik met een glimlach

Daar hoef ik niet zo lang over na te denken. Ik gniffelde een beetje in mezelf en nam naast hem plaats. ‘‘Ik heb jou nog nooit op school gezien… Welk jaar zit je nu?’’ Ik ging lekker comfortabel zitten. Ik had expres een huispak aangetrokken, geen strakke spijkerbroeken enzo. Dat was hier helemaal niet nodig.

Charlotte
Ik liep de bus in en keek zoekend rond. Ik kon zo gauw niemand vinden die nog naast niemand zat…

Jason
Ik stond in de ingang van de bus en keek nog een laatste keer om. Niet naar mijn familie, die er uiteraard niet stond, maar naar de wereld die ik voorlopig even achter me liet.

Jonathan
‘Hee, ik ben Jonathan’ riep ik naar de groep die ik op het vliegveld tegen kwam, en vermoede dat ze ook naar Italië gingen. Ik glimlachte maar, om een goede indruk te maken.
Ik wist niet precies wie dit waren, en kenden geloof ik niemand. Al had ik dat meisje met bruin haar wel eens eerder gezien. Ik wist echter niet hoe ze heette.
Ik hoopte dat dit een leuke vakantie werd, al miste ik thuis wel nu al, me broertje en zusjes.

Rosie
Ik keek naar de mensen die aankwamen lopen. Jeetje, wat was die jongen knap die de bus als eerste binnen kwam lopen. ‘‘Hoi!’’ Groette ik ze maar alle 3.