(Speeltopic) Het Girlscene Huis

Ik weet niet of jullie ooit van het girlscene huis rpg hebben gehoord (het is inmiddels al een hele lange tijd gestopt) maar dit is het nieuwe in ieder geval (:

Er was eens, helemaal niet lang geleden, een grote, roze bakstenenhuis.
Een sierlijk, maar statig gebouw dat midden in een bruisende stad stond.
Men kende het als ‘Het Girlscene Huis’. Een studentenhuis, op het eerste gezicht. Maar als je beter keek was er veel meer. Het is een gebouw waar de levens van verschillende personen elkaar kruisen, een plek vol ontmoetingen en verhaallijnen.
Zoals ik al zei, Het Girlscene Huis. Een simpel, maar roze huis, vol vreugde, angst, jaloezie en geluk.

http://data.whicdn.com/images/15981914/tumblr_lsustnpn131qkno4so1_500_large.png

I’m in!!
Ik wil graag een meisje reserveren als dat kan!

Misschien is iets meer uitleg in de beginpost wel handig, zoals Linda zegt :slightly_smiling_face:
Het lijkt me wel een gaaf idee voor wat ik begrijp.

Een inschrijf lijstje is wel zo handig (:

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Studie:
Extra:

Nouja wat je maar wilt, ze kunnen studeren, werken, het kan allemaal, gewoon zoals je leeft in een studentenhuis
verder komt iedereen nieuw aan, dat lijkt me wel het handigst (:

geen idee, ik ken studentenleven niet
igg, mijn idee was om het vroegere girlscene huis te heropenen

Het is gewoon precies hetzelfde als Studentenleven, leuk.

Naam: Destiny William
Leeftijd: 18
Innerlijk: Ze is een lief en vrolijk meisje dat soms erg nieuwsgierig kan zijn. Ook is ze soms erg naief en spontaan. Ze is niet snel erg boos, maar als ze eenmaal echt boos is dan kent ze geen grensen. Ook heeft ze moeite om mensen te vergeven. Af en toe is ze een beetje arrogant en ijdel. Ze is erg nieuwsgierig en wilt graag nieuwe dingen leren, als ze het interessant vind tenminste.
Uiterlijk: Donkerrode, krullende haren. Donkerbruine ogen. Ze is 1,69 meter lang. Ze heeft brede heupen en een redelijk grote cupmaat. Ze is een klein beetje mollig, maar heeft wel een slanke taille.
Studie: 1e jaar geneeskunde.
Extra: Ze vind het leuk om zelf ontwerpen en maken. Ze wisselt bijna elke dag van kledingstijl. Ook speelt ze akoestisch en elektrisch gitaar en piano. Ze heeft er nooit les in gehad en is van zichzelf heel muzikaal. Ze zet zich niet altijd even veel in voor haar studie, maar ze weet dat ze het wel zal halen.

http://data.whicdn.com/images/23705098/ALEXISJORDAN_8X10_UK_AlbumCVR_large.jpg

Huh? Je moet toch toestemming vrageb?
Ik loop al een week ron te noten of ik er een mag openen en nu zie ik opeens een nieuwe.
Dit vind ik best wel lullig :’)

komt omdat ik al notes naar twee mods heb gestuurd, en in het rpg oproep forum
igg heb ik mijn notes al minstens 3 weken geleden gestuurd
pevensie zei inderdaad dat jij ook een nieuw rpg wou?
ik weet niet wat je idee was, maar mss kunnen we het in dit verwerken?

Pev heeft me niet eens terug genote, lekker leuk :’)

Ja nouja, ik was al aan het praten met wat meiden, Het wordt iig iets leuks want we denken er echt over na. Dit lijkt me weer standaard. Je kunt het beter sluiten en dan kunnen we even noten?

nee mij ook niet, stond in het rpg regel/oproep dinges
anyway, note me jullie ideeën maar, ik laat het igg open nu, veranderen kan altijd nog toch

Ik heb nog nooit met een speeltopic meegedaan. Dus, ik weet niet zo goed hoe dat allemaal gaat enzo. Is het zegmaar gewoon een soort van ‘verhaal’ dat je dan met elkaar maakt ofzo? 't Lijkt me wel leuk om mee te doen :wink:

Ik zou wel mee willen doen!

dit zou ook mijn eerste keer worden. Het is idd een topic waarin iedereen een rol heeft en zo een verhaal maakt.

dubbel

Oke, maar, moet je toestemming vragen of je mee mag doen? Of moet je gewoon mee gaan doen en dat lijstje hier neerzetten?

Ik heb je genote :’)

awhhh ik deed in het vorige girlscene huis ook al mee, maar dan met een oud account. I’m in!

nee hoor :")
gewoon het lijstje invullen en je staat ingeschreven!