[Speeltopic] De achttiende eeuw

Goedgekeurd!
Zet ik er zo meteen wel bij. Ik zit in een kleine zenuwinzinking aangezien de kans bestaat dat ik nóg meer moet leren. Maar ik zoek mijn agenda alvast xD

Dat is niet dezelfde knul eh?
Nou kun je geen foto zoeken van het gezicht van die knul die daar zo zit/ligt/whatever.

Zou je er bij mij ook ‘rijk’ bij willen zetten? Ik ben nu nog economie aan t leren, maar waarschijnlijk ben ik er vanavond wel!

Naam: Caroline Accola
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Blond, blauwe ogen, slank en 1.70 lang. Of zie foto (:
Innerlijk: Caroline is in een paar woorden te omschrijven. Vrolijk, flapuit en een durfal. Ze vreest nergens voor en heeft ontzettend veel lef als ze met iets onbekends te maken heeft. Verder is ze heel erg energiek en zegt nogal vaak gewoon wat ze denkt, wat bij sommige mensen wel verkeerd kan vallen. Caroline is zelden verdrietig, al kropt ze wel heel vaak haar gevoelens op en deelt ze die nooit met mensen. Behalve met haar bediende Katherine, wie een nog betere moeder voor haar is dan haar bloedeigen moeder.
Extra: Caroline is de dochter van hertog Accola, een groot man in dit deel van Engeland. Hij bezit meerdere gronden waarop hij boerderijen heeft laten bouwen voor verschillende landbouwgewassen. Het geld gaat allemaal naar de familie toe, waardoor een groot fortuin is opgebouwd. Caroline’s moeder, de hertogin, is nogal ontrouw aan haar man, tot grote ergenis van Caroline. Die kan het niet uitstaan dat haar moeder liever met andere mannen is dan met haar vader, maar hij lijkt er zelf geen problemen mee te hebben. Zo lang ze maar altijd aan zijn zijde zal blijven, maakt het helemaal niets uit. Voor de buitenwereld lijken ze namelijk het perfecte rijke gezin met het perfecte landhuis op een enorm stuk grond, maar niets is minder waar. Caroline is behoorlijk gehecht aan haar bediende Katherine, die haar vanaf kleins af aan al voor haar zorgde.
Foto:

http://i1177.photobucket.com/albums/x358/NikkiCornelisse/MV5BMjA3NDEyMjY1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMTUwMTIwNA__V1__SY314_CR180214314_.jpg

http://i1177.photobucket.com/albums/x358/NikkiCornelisse/Candice-Accola-3-candice-accola-10806386-594-396.jpg

Zo. (:

Yeaah (:
Ik ga nu mijn Frans doen. En binnen 10 minuten ga ik foto’s zoeken!

Ik heb het erbij gezet :grin:

Naam: Erin Heatherton
Leeftijd: 19
Uiterlijk: Lang blond haar, felgroene ogen en een lang en slank postuur.
Innerlijk: Ze is erg lief en geeft heel veel om haar familie. Ze is behulpzaam, vriendelijk, en houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten. Ze heeft jongens eigenlijk alleen maar als gewone vrienden gezien en nog nooit een echte relatie gehad.
Extra: Haar ouders zijn gescheiden toen zij vijf jaar oud was, en toen was haar vader ergens ver weg gaan wonen. Erin heeft altijd bij haar moeder gewoond, daar hielp ze bij het huishouden en het verzorgen van haar jongere zusje. Een jaar geleden is haar moeder overleden aan een ziekte. Samen met haar kleinere zusje, is Erin verhuisd naar haar vader, die ze al 13 jaar niet meer had gezien. Daar aangekomen, bleek haar vader in een heel groot landhuis te wonen. Hij is een succesvol zakenman geworden en heeft grote stallen, vol met mooie paarden naast zijn huis. Tot haar verbazing was de klik tussen haar en haar vader heel goed, ondanks dat ze hem al heel lang niet had gezien. Ook haar zusje heeft het erg naar haar zin. Het is voor haar wel heel erg wennen dat ze niet meer in het huishouden hoeft te helpen, al helpt ze nog graag in de stallen, vooral bij haar eigen paardje. Ook brengt ze veel tijd door met haar zusje, waar ze erg veel om geeft.
Foto:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4igosYb961qhpxyvo1_500.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4o74jHVg81rojetvo1_500.jpg

Hellooo! Ik zou even mijn personage gaan schrijven, lever haar vanavond wel in. :")

Originele naam Qui

haha jaa slecht he
mweh me 2e foto doet het niet :frowning_face:

Hahah! Bij mij doet 'ie het wel? :")

Oké. Bij nader inzien was ik misschien een beetje heel enthousiast om te zeggen dat ik meteen een dubbelrol wilde want dat gaat m waarschijnlijk niet worden. Dus omdat we te weinig jongens hebben volgens mij maak ik wel alleen een jongen. Maakt het voor de verdeling nog uit of hij arm of rijk is?

apaaart haha mjaa heb al een andere!
brb even etenx

Voorlopig maakt dat bij de jongens weinig uit :’)
Ik ben klaar met leren en ik ga me dus zo meteen amuseren met een foto te zoeken!

Ik heb het uiterlijk… en dat is het. Loop nu al vast. Dafuq.

Is goed. Nou als je dan mij in de beginpost even bij de meisjes weg wilt halen dan ga ik ook even mijn personage maken. Ik maak een arme jongen heb ik besloten, daar heb ik meer inspiratie voor op t moment.

Kom op jongens! Ik wil meeten, haha (:

Ik kan niet eens kiezen welke foto HAHA.

Me neither. Ik heb nog niet eens een naam. Ik weet alleen dat hij arm is. :’)

Naam: Logan
leeftijd(18-22): 19
uiterlijke: foto xx
innerlijke: Hij is grappige jongen en is bijna nooit serieus. Je kan niet zoveel van hem verwachten, hij werkt bijna nooit. Hij gaat niet echt goed tussen hem en zijn vader omdat hij vaak buiten is. Als je je hart wilt opluchten, is hij het juiste persoon. Voor hem maakt het niet uit of je arm of rijk bent, voor hem geldt alleen het innerlijk.

http://data.whicdn.com/images/28466012/tumblr_m3xbaadYo01rq4mg2o1_500_large.jpg