(Speeltopic 5) You are special.

Sooorrryyy
Ik zag Clooney in beeld verschijnen en was even afgeleid.

Ben er weer!!!

Edward
‘‘Nee, ik meen het, ik ben er overheen, echt. Ik moest even wennen aan het idee, maar ik ben er nu overheen. Ik heb nog steeds liever friends-with-benefits, dan een one-night-stand en nooit meer vrienden.’’ Ik keek haar met een grijns aan.

hoooi ninja!!

Hoooiiii boskabouter!!!

Liesbet
“Jij hebt een rare logica,” zei ik. Saaie kamer had ik. Maar ja.

Jesse
‘‘Bij het begin, zou ik zeggen.’’ Ik legde een arm op haar schouder en keek haar bemoedigend aan.

Ik laat Luna zometeen de kamer binnenwandelen ofzo!

Edward
‘‘Beter rare logica dan geen logica.’’ Ik keek naar haar kamer. ‘‘We zouden hem wat leuker kunnen maken?’’

Matt
Ik pakte een flesje bier uit de koelkast en keek iedereen die in de keuken stond één voor één aan.

Liesbet
"En wat ben jij vanplan? Roze verf, jongens posters en héééél vééél Justin Bieber,"vroeg ik ironisch. Justin Bieber telde ik even niet mee als jongen.

Okee, wie meeten??

Edward
Ik moest lachen om haar Justin Bieber opmerking. ‘‘Had je liever zwart, met allerlei auto’s en posters van muziekbandjes en voetbal?’’ Vroeg ik haar grappend.

Bieber fever!!!
:confounded:

Noa
“Ga jij wel mee?” vroeg ik aan Matt.

Liesbet
“Nee ook niet, ik ben een moeilijk geval. Gewoon een mooie kleur, iets om mijn muur op te fleuren en dan een mooooieeeeee piano,” zei ik grijnzend.

Jesse
‘‘Wat vreselijk!’’ Ik wist even niet wat ik moest doen en gaf haar toen een knuffel. ‘‘Maar je hebt toch altijd een reden om weer te beginnen met drugs? Wat is jouw reden?’’ Ik keek haar even aan.

Edward
‘‘En waar wilde jij een mooie piano vandaan halen?’’ Vroeg ik grijnzend. ‘‘Of verf? Of ander spul?’’ Ik pakte haar bij haar middel vast en liet haar weer op mijn schoot zakken. ‘‘Of inspiratie?’’ Fluisterde ik in haar oor.

Haha, Jesse en Edward krijgen echt totaal andere vrienden :’) Jesse wordt vrienden met Jade, en Edward met Liesbet XD Twee verschillende kanten, en het is niet eens expres ;p

Ik mis wat dingen volgens mij??
Ik volg het niet meer.
En het topic doet alweer raar volgens mij.
Maar waar gaan wie heen?