(Speeltopic 2) Theaterschool.

Goldenkiller, hoimanon en Labyinrthine hebben lang nagedacht en besloten om een nieuw RPG te beginnen die: Theaterschool heet. Alle eer gaat dus naar hun.

Het theaterschool heeft een prachtige bestemming, namelijk, Londen. Leerling die zich hier voor hebben ingeschreven zijn multi-talents, want je moet alles kunnen. Op deze school krijg je lessen, namelijk:

• Acteerlessen
  • Zanglessen
  • Danslessen
  • Muzieklessen
  • Cabaretlessen
  • Decor Design lessen

Iedereen moet alles volgen. De school ligt 100 meter van het campus vandaan. De gebouwen zijn nog net niet aan elkaar geplakt. De meisjes en jongens slapen uiteraard apart en het is VERBODEN om gemixt te slapen. Je slaapt met zijn tweeen, max drieeen op een kamer. Op de campus bevind zich een zwembad en een kamer waar je TV kan kijken. Je kan van negen uur 's ochtends tot acht uur 's avonds eten halen bij de kantine, gratis. Elke zaterdag mag je weg gaan en leerlingen die zijn best hebben gedaan kunnen soms ook op vrijdag avond uit.

ER IS GEEN MAXIMUM, MAAR WEL EEN GELIJKE VERDELING TUSSEN JONGENS EN MEISJES!

lijst:

Naam:
Geslacht:
Karakter:
Favoriete vak:
Gewoontes:
Hobbies:
Extra:
FOTO:

Meisjes:

• Isabelle Jade door xPROUD2BME
  • Melody Carter door hoimanon
  • Eelena Isabele Eloise Vieri door xMasquerade
  • Layla door cutefashion
  • Fay Jacksons door lala13
  • Ella Sophia door Blick
  • Destiny Williams door wey_x

Jongens:

• Jake Bell door GoldenKiller
  • Fabian door Labyrinthine
  • Jesse door Tacolove
  • Delano Michael door FINALGOODBYE
  • Charlie Adams door LalaXgracie
  • Thom Carter door xVOGUEE

GEEN MEIDEN MEER, NU EEN TIJDJE ALLEEN JONGENS

WE SCHRIJVEN IN VERLEDEN TIJD, GEEN RARE SMILEYS O.I.D. LET O INTERPUNCTIE EN HOOFDLETTERS.

Goldenkiller, hoimanon en Labyinrthine, als jullie zelf nog een eigen topic willen openen dan moet je dat gewoon doen. Dit is een noodoplossing omdat het andere topic raar deed. Dus het is niet mijn bedoeling om het af te jatten, maar alleen omdat dat andere topic raar deed. En omdat er niet kon worden genote.

Hopelijk doet deze het beter :grin:

Idd jaa.

Dude… jij hebt dit ook bedacht. Waarom maak jij dan geen nieuwe aan? :stuck_out_tongue:

Dat wou ik op zich wel doen hoor. Maar jij was al eerder :’)

Yay :grinning:

Ah damn, sorry joh. Ik had dat helemaal niet gelezen…

Haha maakt niet uit hoor! :slightly_smiling_face:

Moeten we opnieuw de personages posten? :grinning:

Leeftijd: 18
Favoriete vak: zang& acteerlessen.
Gewoontes: Nogal een flapuit en praat veel.
Innerlijk:Spontaan onzeker grappig een feestbeest en ijdel.
Uiterlijk: Half afrikaans half nederlands, stijl donker haar en groene ogen.(Ze heet in het echt bruine dus dat groen moet je er maar bij bedenken)
Hobbies: zingen feesten en optutten.
Extra: Ze kan goed zingen en is een beetje een drama queen.
Ze houd wel van een drankje en rookt, een jointje op zijn tijd is ook niet erg.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRW7Gy_k1t_Ey1AVLaT3qp2uJbWtktnVhG3jLIBnel9kngzxuzF

Hoeft op zich niet toch?

Dat is wel handig denk ik.

Naam: Melody Carter
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter: Melody is heel zorgzaam en lief. Ze wilt het liefst dat iedereen het naar zijn zin heeft, ook als het in haar nadeel is. Ze kan heel verlegen overkomen, maar zodra ze mensen beter leert kennen is ze volledig haarzelf. Ook is ze een luisterend oor, als iemand een probleem heeft kan diegene altijd bij haar terecht. Voor de rest is Melody heel vaak vrolijk en positief ingesteld.
Favoriete vak: Haar favoriete vak, of eigenlijk vakken zijn dans en zang. Aangezien ze deze dingen al van jongs af aan doet.
Gewoontes: Melody pulkt vaak aan haar nagels, waardoor ze altijd korte en half gekleurde nagels heeft. Ze zit ook vaak aan haar haar. Niet omdat ze onzeker is, maar dit is gewoon een gewoonte.
Hobbies: Dansen en zingen zijn haar hobby’s, dit doet ze sowieso elke dag. Qua dans doet ze aan alle soorten, ook de meeste muziek vind ze leuk om te zingen
Extra: Haar ouders waren niet in staat voor haar te zorgen, dus heeft ze van jongs af aan bij haar oma gewoond. Haar ouders heeft ze sindsdien nooit meer gezien.
FOTO:
http://data.whicdn.com/images/24492424/432293_366710946697119_224388840929331_1259176_223417012_n_large.jpg

Josh reageert wel weer even op Melody (:

Josh
‘Ik ben hier nog niet zolang, maar ik heb het al aardig naar mijn zin,’ zei ik, ‘En jij?’

Waar zijn we?

Melody
‘Ik ook!’ glimlachte ik. ‘Het is zoveel leuker dan mijn vorige school en dat vind ik nu al, ik ben hier nog maar één dag!’

Josh
Naam: Josh J.
Geslacht: Man
Karakter: Lief, behulpzaam, vrolijk, eigenwijs, zelfspot.
Favoriete vak: Acteren
Gewoontes: Hij drinkt graag en neemt soms ook wel eens teveel. Roken doet hij niet, blowen soms wel. Nog nooit in aanraking met overige drugs geweest.
Hobbies: Gitaar spelen, acteren, tekenen, gamen, piano spelen en uitgaan.
Extra: Hij heeft een tatoeage van een roofvogel op zijn linkerschouder en hij is wees.

http://data.whicdn.com/images/24585715/tumblr_lzv6uuLW8w1r0q8i2o3_250_large.gif

http://data.whicdn.com/images/24566373/tumblr_m0aq96qQ6g1qi9s2zo1_500_large.gif

Josh
‘Wat voor school deed je eerst dan?’ Vroeg ik nieuwsgierig. ‘Mijn vorige school was ook echt een ramp. Ik haalde slechte cijfers omdat ik in een verschrikkelijke klas zat, en de leraren hadden geen begrip voor mijn situatie. Daarom ben ik hier naar toe gegaan.’

Wij zitten in de kantine.

Melody
‘Gewoon een middelbare school. Het viel op zich wel mee, alleen de leraren waren zo streng,’ antwoordde ik. ‘Welke situatie?’ vroeg ik. Ik wist niet zeker of ie z’n klas bedoelde of iets anders.

Naam: Destiny Williams
Geslacht: Vrouw
Karakter: Ze is een lief en vrolijk meisje dat soms erg nieuwsgierig kan zijn. Ook is ze soms erg naief en spontaan. Ze is niet snel erg boos, maar als ze eenmaal echt boos is dan kent ze geen grensen. Ook heeft ze moeite om mensen te vergeven. Af en toe is ze een beetje arrogant en ijdel. Ze is erg nieuwsgierig en wilt graag nieuwe dingen leren, als ze het interessant vind tenminste.
Favoriete vak: Muziek
Gewoontes: Ze vind hygiëne erg belangrijk. Daarom eet ze nooit met haar handen, gaat ze twee keer per dag onder de douche en houdt ze er niet van om aan voorwerpen te zitten die door veel mensen wordt gebruikt (zoals pinautomaten, handvatten en trapleuningen van openbare gebouwen).
Hobbies: Piano, elektrisch- en akoestische gitaar, dansen, zingen en kleding maken en ontwerpen.
Extra: Ze heeft twee zusjes. Ze is zo opgevoed dat ze heel verantwoordelijk is en dat ze zich overal kan redden.
Foto:

http://data.whicdn.com/images/23705098/ALEXISJORDAN_8X10_UK_AlbumCVR_large.jpg

Josh
‘Nou… uhm… ik ben wees. Mijn ouders zijn vorig jaar omgekomen bij een vliegtuigramp,’ stamelde ik. Ik vond het altijd wat moeilijk om te vertellen, want ik wou mensen er niet mee belasten. Ik sloeg mijn snel neer en wachtte haar reactie af.