speeltjes..

hallo!
ik vroeg me wat af… hebben jullie meiden ook sexspeeltjes?
zoja? welke? en waar haal je die…
ik ben 14 en ben aant denke of ik dat zal doen… is dat gek?

xox

Nee, ik heb er geen.
Bij een seksshop, welke moet je zelf maar bekijken.
Nee, het is niet gek.

Ik heb er ook geen , ze staan wel eens in de neckermann gids haha

www.pabo.nl

Ik heb ze niet. & gewoon in 'n seksshop.

[b][message=5909219,noline]Barthelomew schreef op 17 August 2010 @ 14:18[/message]:[/b] Ja het is gek, nee niemand heeft seksspeeltjes, het is een wonder dat er nog steeds winkels zijn die die dingen verkopen. Gebruik je telefoon. Doei.

Goede post! :'D

Ze is 14 dus sexshop komt ze niet in. Je zou het via internet kunnen bestellen dat wel. & nee het is niet raar.

Doe waar jij je goed bij voelt.

https://www.condoom-anoniem.nl/store/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/200x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/a/tandenborstel-vibrator_2.jpg

Een vibrator maken van je tandenborstel! voor zo’n euro of 4. :wink:

Kijk eens op Pabo.nl
Als je daar iets bestelt, krijg je het in een gewone doos verstuurd waar niet aan te zien is dat het van een erotische site afkomt - wel zo fijn voor je ouders zeg maar :slightly_smiling_face:

Bij mij zijn al die sites geblokkeerd HELP WAT NU??

Bij mij zijn al die sites geblokkeerd HELP WAT NU??

Hoe oud ben je? Ga anders naar een seksshop.

Lol! Ze zegt dat ze 14 is :stuck_out_tongue:

HAHAHA :'D Sorry, maar die vind ik echt geniaal.

Dat rubberdingetje staat dan wel voor een erg klein piemeltje, denk niet dat je daar veel van voelt. Het is dat ie trilt… :’)

het is niet gek dat je een speeltje wilt kopen, het is lastiger om eraan te komen;p
wat voor mij nog altijd het beste werkt is een elektrische tandenborstel. En dan koop je een los borsteltje die je erop kan doen zodat je em niet meer in je mond hoetft te doen. Dats echt MEGAVIES en niet goed voor je;p

succes!!