Speeltjes topic

Ik kan er kort of lang om draaien. Maar ik ben ongetwijfeld niet de enige die een speeltje (dit kunnen ook handboeien zijn, pleasure tape, etc, niet enkel vibrators of dildo’s) wel eens een leuke toevoeging vind aan de seks. Hier kan je praten over speeltjes, en eventueel ook dingen aanraden. Of vertellen waar jij winkelt, of het personeel daarvan leuk is. Of als je natuurlijk online winkelt. Wil je het niet, dan doe je het niet.

Omdat ik er over begin zal ik maar ook gelijk even wat vertellen. Een van de redenen dat ik speeltjes heb is omdat het het wat makkelijker maakt om seks met mijn vriend te hebben. Hij is redelijk geschapen dus heb daar best moeite mee, met mijn speeltje kan ik het op mijn tempo doen, en gaat het dan een stuk vlotter.

Ikzelf heb drie vibrators. Waarvan ik er twee gebruik. Degene die ik niet tot zelden gebruik is van Playhouse een paarse met een paar verdikkingen (bobbeleffect). Ik vind het een vervelend speeltje omdat het zeer doet met inbrengen.
Mijn andere vibrator is van Durex, deze heb ik bij de etos gekocht. Zat een mooi zakje bij, en is best fijn, makkelijk in de hand, maar wel van hard materiaal.
De laats gekochte is mijn lieveling tot nu toe. Deze heb ik bij de Christine Le Duc gehaald. Is de grootste van allen, en heeft ook een aantal dingen erop zitten. Draaiende parelbaan, ub&down vibes. Clitoris stimulator.

Verder heb ik nog een stel love balls, gisteren gekocht. Jammer genoeg was dat een grote teleurstelling. Ik voelde er bijna niks van, des te meer reden dat ik Vijftig Tinten Grijs nu nog minder geloofwaardig vind. Wel is het zo dat je je spieren ermee kan trainen. Maar het sensationele gevoel wat je zou moeten krijgen is naar mijn mening niet waar.

En ik heb nog veel meer op mijn wishlist staan.

Pff, ik ben altijd zo lang in tekst. Moet ik echt afleren! :stuck_out_tongue:

Ik heb er zelf geen, durf ze niet te kopen (ben 19, mag het wel, maar durf het echt niet) en ik ben bang dat ze thuis ontdekt worden. Ik blijf wel gewoon meelezen hier, vind ze namelijk wel interessant.

ik heb zelf 2 vibrators, online besteld. ik gebruik er maar 1, hij heeft de vorm van een lippenstift en is enkel te gebruiken op je clitoris. ik vind hem heel fijn, haha. verder gebruiken mn vriend en ik geen speeltjes in bed, eigenlijk…

Bij de etos zijn speeltjes en dat soort dingen in de aanbieding, ik ga vandaag toch even kijken hihi. ^^

Had/heb ik ook hoor. Ik was vooral bang toen ik naar de Etos ging, ik heb in die winkel ook goed rond gekeken of ik mensen kende of niet. Toen er geen bekende waren afgerekend. Nu ben ik al twee keer met mijn vriend naar de Christine Le Duc gegaan, vond ik ergens toch wel minder eng.

Hahaha, van willie toch? Die heb ik ook. Hij gaat bij mij wel snel leeg, jammer genoeg. Ik heb er nog een van willie besteld, aangezien hij toch in de aanbieding was, en ik genoeg spaarpunten had. Gewoon een standaard vibrator, hij doet het goed tot nu toe, we gebruiken hem best vaak hihi(:

Misschien ligt het aan de batterijen. Ik gebruik soms weleens andere en dan is ie ook sneller leeg, al zijn sommige vibrators gewoon batterij vreters. :stuck_out_tongue:

Ik heb d’r ook één van Christine Le Duc met zeer veel functies. Volgensmij heette ie iets met het woord ‘Rabbit’ er in, aangezien er zo’n clitoris stimulator aanzit die op een konijntje lijkt. :’)

Hij was best prijzig, maar is wel heel fijn!
Het enige minpuntje d’r aan is is dat ie zo onzettend veel geluid maakt…

Bij mij is deze dus een batterij vreter, aangezien we voor beiden dezelfde batterijen gebruiken, en deze het nog geen halve keer volhoudt. Maar hij is wel schattig, en je kan hem meenemen enzo, zonder dat iemand het ziet:’)

Laat ik m’n wishlist maar niet posten, die is echt best wel uitgebreid op het moment.

Ik heb op dit moment:
2 paar handboeien (1 oude die een beetje gammel is en 1 nieuwe met zo’n lekker donsje eromheen)
een trilei met draadloze afstandsbediening
1 grote vibrator
1 kleine vibrator
Deze zitten in een schoenendoos (een oranje van nike voor het geval iemand dat wilt weten) en daar heb ik met een zwarte permanent marker op gezet “speeltjes”

Ik heb ook een oogmasker om mee te slapen dat ik ook wel eens als blinddoek gebruikt.

jaaa, ik vind dat ding echt superfijn! ik gebruik hem wel alleen zelf, mn vriend vindt dat soort dingen niks. en bij mij gaat de batterij best lang mee, dus misschien verschilt dat toch per merk batterijen. :slightly_smiling_face:

Ik wil later ook een trilei aanschaffen. Welk merk heb jij? Ik weet nog niet precies wat ik wil als 't daar om gaat.

Hoe bevalt jou dat trilei?
Ik wil namelijk graag het een en ander uitproberen

@Laura en xPositive
Stelletje nieuwsgierige aagjes :stuck_out_tongue: , zal het wel even opzoeken. Hij is van “Reign”.
Hij bevalt me prima, al maakt ie wel een beetje veel geluid en is het een beetje jammer dat hij op best aparte batterijen loopt (hij werkt op halve batterijen die €2/stuk kosten). Ook is hij niet goedkoop in aanschaf (€45,99 heb ik betaald bij Christine le Duc).
Maar de kracht en het gevoel maakt veel goed :slightly_smiling_face:.

Ik heb niks :’)
Mn vriend wil ooit van die pluchen handboeien aanschaffen. Alleen dat roept ie al een paar maand, dus ik denk niet dat ie dat gaat doen. xd

Ik wil die love balls ook wel eens proberen. Verder is het allemaal niks voor mij. Mijn vriend vindt het wel leuk als ik mezelf ‘plezier’ met zoiets, maar op de een of andere manier vind ik dat toch genant of zo.

Edit: ik lees trouwens wel meer slechte verhalen over die love balls. Toch maar niet dan denk ik. Het leek me wel een leuke combinatie, plezier en het trainen van je bekkenbodemspieren.

Koop hem ze voor kerstmis?:’)

Hahaha jammer dat hij met kerst weg is, anders had ik t gedaan.
xd

Ik heb een vibrator ^^
Type ladyfinger, gekocht op sexshop.(nl)

voor de rest geen speeltjes,
hahahaha moet nog een manier vinden om het aan mn vriend te vertellen,
maar vind het te genant :flushed: