Ik kan er kort of lang om draaien. Maar ik ben ongetwijfeld niet de enige die een speeltje (dit kunnen ook handboeien zijn, pleasure tape, etc, niet enkel vibrators of dildo’s) wel eens een leuke toevoeging vind aan de seks. Hier kan je praten over speeltjes, en eventueel ook dingen aanraden. Of vertellen waar jij winkelt, of het personeel daarvan leuk is. Of als je natuurlijk online winkelt. Wil je het niet, dan doe je het niet.
Omdat ik er over begin zal ik maar ook gelijk even wat vertellen. Een van de redenen dat ik speeltjes heb is omdat het het wat makkelijker maakt om seks met mijn vriend te hebben. Hij is redelijk geschapen dus heb daar best moeite mee, met mijn speeltje kan ik het op mijn tempo doen, en gaat het dan een stuk vlotter.
Ikzelf heb drie vibrators. Waarvan ik er twee gebruik. Degene die ik niet tot zelden gebruik is van Playhouse een paarse met een paar verdikkingen (bobbeleffect). Ik vind het een vervelend speeltje omdat het zeer doet met inbrengen.
Mijn andere vibrator is van Durex, deze heb ik bij de etos gekocht. Zat een mooi zakje bij, en is best fijn, makkelijk in de hand, maar wel van hard materiaal.
De laats gekochte is mijn lieveling tot nu toe. Deze heb ik bij de Christine Le Duc gehaald. Is de grootste van allen, en heeft ook een aantal dingen erop zitten. Draaiende parelbaan, ub&down vibes. Clitoris stimulator.
Verder heb ik nog een stel love balls, gisteren gekocht. Jammer genoeg was dat een grote teleurstelling. Ik voelde er bijna niks van, des te meer reden dat ik Vijftig Tinten Grijs nu nog minder geloofwaardig vind. Wel is het zo dat je je spieren ermee kan trainen. Maar het sensationele gevoel wat je zou moeten krijgen is naar mijn mening niet waar.
En ik heb nog veel meer op mijn wishlist staan.