Speeltjes kijken.

Na het bespreken over dat ik aankomend weekend naar de Kamasutrabeurs ga hebben ik en mn vriend het over een keer samen online naar speeltjes te gaan kijken.

Ik heb alleen geen idee hoe wat voelt want ik heb er totaal geen ervaring mee, vond alleen seks wel genoeg (Nu ook nog hoor maar we vonden het een spannend idee om iets nieuws te proberen) dus gaan we een keer samen kijken.
Aankomende maandag zijn wij beiden vrij dus ik denk dan…

Hebben jullie enig idee wat leuk is om samen te gebruiken etc.? We hadden al gezegd dat we zo’n tril ei wel interessant vonden om een keer te gebruiken als we uitgaan of uiteten ofzo, maar voor de rest weet ik niet wat leuk is voor ons beiden
En als je een ideetje hebt, kan je dan ook proberen uit te leggen wat het met je doet

(BTW, geen mogelijkheid om handboeien ergens aan vast te binden dus dat gaat 'm ook niet worden :hammer: )

speeltjes zijn iets heel persoonlijks, en hangen af van je stemming en of je makkelijk of moeilijk orgasmes krijgt.
tril eitjes zijn leuk, maar inwendig zijn er weinig mensen die daarwerkelijk lol hebben van een eitje.
daarnaast zijn alle speeltjes batterij vreters.

mijn persoonlijk advies gaat uit naar de iets krachtigere speeltjes als een hitachi magic wand of een fairy wand vibrator (verschillende maten.)
deze werken op stopcontact stroom en werden nooit moe :stuck_out_tongue: :bowing_man:
deze zijn wel iets duurder maar succes gegarandeerd.

in ieder geval goed dat je vriend mee wil werken, iedere vrouw moet recht hebben op speeltjes!!!

Bedankt voor je reactie, lekker uitgebreid. Hij begon er overigens zelf over, van wat ga je voor spannends meenemen zondag? Gaat me er zelfs “zakgeld” voor meegeven :stuck_out_tongue:
En een vibrator samen gebruiken? Weet niet of dat wat voor mij is, wil dat we er beiden plezier van hebben. Ben niet zo van de "lulvormige"dingen haha, geef mij maar de echte.

Dat eitje geeft hem dan ook nog plezier, hij is zeker weten een plaaggeest, heeft zn vrienden ook vaak genoeg streken uitgehaald (niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk! :p) , doordat HIJ de controle heeft en me daarmee kan plagen heeft hij er zelf dan ook veel plezier van.

Trouwens, Offtopic: ben erg vereerd dat je voor je eerste comment mijn post kiest :upside_down_face:

Sam,

De 2 genoemde zijn geen lul vormige dingen, sterker nog, officieel zijn ze verkocht als nek massagers hahaha
Verbergt lekker makkelijk voor anderen in huis :stuck_out_tongue: kan altijd zeggen dat het daar voor is.
Juist die 2 zijn leuk om samen te gebruiken, omdat je ze niet inbrengt maar uitsluitend clitoraal gebruikt.
Daarnaast zul je merken dat deze je echt tot bijzondere extases brengt.
Hij zal daar ook van genieten en je kan hem eventueel ook met de nodige standjes gebruiken.
Kamasutra zal zeker met die fairy vol staan omdat het zo’n succes is.

Eitjes kan ik uit eigen ervaring zeggen zijn (voor mij) niet zo bijzonder

Google maar eens filmpjes…

En, welke is het geworden? :camera:

Haha nou heb op de beurs niks gevonden wat me aanspreekt, en we hebben maandag ook niks besteld want ik moest op mijn neefje passen maar we gaan binnenkort wel zeker kijken. Aangezien je zei vibrator moest ik daar aan denken maar bedankt ik zal het zeker in de ring gooien :stuck_out_tongue:

Ik heb een normaal bed zonder spijlen en dus ook niks om handboeien aan vast te zetten, maar ik heb wel boeien die wel eens worden gebruikt. Gewoon handen vast achter m’n rug.

Persoonlijk vind ik het prettig om in een winkel te winkelen, dan kun je advies krijgen van de verkoper. Bij Christine le Duc weet ik dat ze dat graag doen en zelfs proberen mee te denken met jou (dat je niet meer uitgeeft dan dat je wilt, mits het mogelijk is en toch met goede producten naar huis gaat).

De We vibe is een leuke om met z’n tweetjes te gebruiken :slightly_smiling_face:

we vibe is inderdaad leuk, ook lekker samen onder de douche te gebruiken :sex:
is alleen jammer dat er altijd penetratie bij komt… soms wil een meid ook zelf wel eens lol hebben :flushed:

Heeft iemand van jullie ervaring met de Touche Ice Massager?

Ik heb alleen een goedkope vibrator, die niet lekker in me voelt, zeg maar.

Persoonlijk ben ik heel nieuwsgierig naar dingen als de Hitachi Magic Wand. ^^

Ik heb wel positieve ervaringen met de Magic Massager, is zelfde idee als de hitachi magic wand alleen dan
iets goedkoper:)

http://stiekemwel.nl/Content/O/129836504281173506.jpg

sorry maar hoe past dat er in?!

Het is niet de bedoeling dat ie erin gaat. XD Het is om de clitoris de stimuleren.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

haha precies en je kan de kopstukjes vervangen dus dat is superfijn!