Speeltjes kijken.

Na het bespreken over dat ik aankomend weekend naar de Kamasutrabeurs ga hebben ik en mn vriend het over een keer samen online naar speeltjes te gaan kijken.

Ik heb alleen geen idee hoe wat voelt want ik heb er totaal geen ervaring mee, vond alleen seks wel genoeg (Nu ook nog hoor maar we vonden het een spannend idee om iets nieuws te proberen) dus gaan we een keer samen kijken.
Aankomende maandag zijn wij beiden vrij dus ik denk dan…

Hebben jullie enig idee wat leuk is om samen te gebruiken etc.? We hadden al gezegd dat we zo’n tril ei wel interessant vonden om een keer te gebruiken als we uitgaan of uiteten ofzo, maar voor de rest weet ik niet wat leuk is voor ons beiden
En als je een ideetje hebt, kan je dan ook proberen uit te leggen wat het met je doet

(BTW, geen mogelijkheid om handboeien ergens aan vast te binden dus dat gaat 'm ook niet worden :hammer: )

speeltjes zijn iets heel persoonlijks, en hangen af van je stemming en of je makkelijk of moeilijk orgasmes krijgt.
tril eitjes zijn leuk, maar inwendig zijn er weinig mensen die daarwerkelijk lol hebben van een eitje.
daarnaast zijn alle speeltjes batterij vreters.

mijn persoonlijk advies gaat uit naar de iets krachtigere speeltjes als een hitachi magic wand of een fairy wand vibrator (verschillende maten.)
deze werken op stopcontact stroom en werden nooit moe :stuck_out_tongue: :bowing_man:
deze zijn wel iets duurder maar succes gegarandeerd.

in ieder geval goed dat je vriend mee wil werken, iedere vrouw moet recht hebben op speeltjes!!!

Bedankt voor je reactie, lekker uitgebreid. Hij begon er overigens zelf over, van wat ga je voor spannends meenemen zondag? Gaat me er zelfs “zakgeld” voor meegeven :stuck_out_tongue:
En een vibrator samen gebruiken? Weet niet of dat wat voor mij is, wil dat we er beiden plezier van hebben. Ben niet zo van de "lulvormige"dingen haha, geef mij maar de echte.