Speeltjes in bed

Hallo allemaal.

Mijn partner en ik zijn wel van het proberen. Zo doet mijn partner mij wel een mondbal om bij de sex nu vindt ik dit geen probleem en kan ik mij helemaal laten gaan. Hierdoor begin ik enorm te kwijlen. Is hier iets tegen te doen? Hebben jullie ook speeltjes. Heb laatst een sexy setje gekocht met konijnen oren nu zit hier als staartje een buttplug bij. Heeft iemand ervaring met een plug lijkt me niet fijn het zo in te brengen

Een balgag (het balletje in je mond) is een bdsm speeltje. Het kwijlen is juist een beetje de bedoeling, omdat het vernederd is. Dus, jammer voor je. :wink: haha

Ik heb verschillende speeltjes, maar het meest speel ik met een Womanizer, buttplug en een dildo. All a woman needs. :sweat_smile::see_no_evil:

En weer een man die hierop kickt

Dan het kwijlen maar voor liefnemen :grinning_face_with_smiling_eyes: ik voel me gelukkig niet vernederend met de bal in mijn mond. Voel me juist vrij gelukkig.

Tja zo’n plug, die moet jouw partner gewoon bij je inbrengen want dat gaat makkelijker. En als het een beetje pijn doet, gewoon blijven ademen want als het eenmaal zit dan zit het haha. Misschien kan het met glijmiddel, maarja dan denk ik dat het er ook snel weer uit floept dus ik zou het eerst zonder proberen.

Wow, het lukt je om in een paar regels al zo’n 5 verkeerde adviezen te geven. :wink:

2 likes

Nou sorry hoor…

Krijg jij die plug dan bij jezelf in en is dat het juiste advies? Ik kan er dan niet eens goed bij. Daarom dat advies. Je partner kan je toch gewoon helpen in plaats van dat je zelf loopt te prutsen?

En dat van die pijn, daar bedoelde ik gewoon mee dat het geen pijn meer doet als het zit. Toch juist fijn om te weten?

En dat uitfloepen heb ik zelf ook gehad. Dusja ook daarom dat advies…

Ik zit hier echt niet expres allemaal adviezen te geven die niet werken. Met deze adviezen zou ik zelf namelijk ook geholpen zijn als ik dit van tevoren wist.

Maar goed, kom maar op met jouw adviezen dan. Niet alleen stom bedoeld maar ook gewoon omdat jij dan op jouw manier TO kan helpen.

Ik zou zelf denken, doe de plug zelf in, want je partner weet niet wat jij voelt. En gebruik wel glijmiddel, tenzij je van jezelf al zo nat bent, dat je geen glijmiddel nodig hebt

Je moet eerst weten wat de bedoeling is. Vind je het volle gevoel fijn (plug blijft er een tijd in) of gebruik je een buttplug om je anale spieren te trainen om te ontspannen (in/uit/in/uit etc), zodat anaal neuken gemakkelijker gaat. Anale seks is alleen leuk (niet pijnlijk) als je anale spieren ontspannen zijn.

• Pijn is een teken dat je nog te gespannen bent en te snel gaat. Ga een stukje terug, zucht langzaam en ontspan.
  • Nooit met pijn doorduwen.
  • Gebruik veel glijmiddel. Gebruik daarna nog wat extra. :wink:
  • Leer eerst solo hoe je kunt ontspannen. (= beste)
  • Een buttplug laat je alleen door je partner gebruiken als je dus al geoefend bent.
  • Je kunt samen met je partner oefenen, als je goed instructies kunt geven en diegene ook luistert.
  • Koop een small en medium maat.
  • Gebruik een condoom om de plug.

Als je een buttplug ‘uitfloept’, dan pers je deze er zelf uit. Probeer te ontspannen en te accepteren.

Okee bonuspunten voor jullie haha :slight_smile: Waarom de condoom om de plug?

1. Omdat veel speeltjes weekmakers bevatten en andere troep dat je niet in je lichaam wilt.
  2. Gemakkelijker schoonmaken van je speeltjes.

:wink:

Of je het door je partner laat doen of niet lijkt me persoonlijk. Als je de ander vertrouwt en goed durft aan te geven wat je wil, kan het zelfs fijner zijn, (voor sommigen)

Klopt! Zie mijn zin na je quote. :wink:

Ohh jeetje ik dacht dat speeltjes juist veilig en getest zijn. Maar die weekmakers worden dan gewoon goedgekeurd? Ik ga er iig even wat meer info over opzoeken.