Speelt hij nou een spelletje met me?

Waar moet ik beginnen?
Een jongen en ik hadden eerst knallende ruzie.
Maar ik vond hem eigenlijk van binnen een HUNK en sinds vorige week weet ik dat hij mij ook heel leuk vind.
Dus we hebben de ruzie bijgelegd (ik begon een gesprek met hem).
Hij deed vet lief, was er voor me, als ie vroeg of ik verliefd was zei ik: ik weet niet of ik dat ben.
Waarop hij reageerde dat dat helemaal niet erg was. Hij is er voor me én hij is lief. :sob::muscle:
Hij zei dus dat hij me leuk vond. Dus ik dacht ik grijp me kans en zei dat ik hem ook leuk vond. :upside_down_face:
Maar sinds dat gesprek praten we eigen helemaal niet meer ‘close’.
Elke keer ben ik degene die het gesprek begint en meestal hebben we het over het werk.
Dan vraag ik hoe het was op zijn werk.
Hij zegt : ‘goed’.
Maar verder vraagt hij niet (zoals hij eerst zou doen) : hoe was het met jou op het werk liefje? :flushed:
Alleen maar ‘goed’.
Ook nergeert ie me soms gewoon helemaal op msn.
Dan stuur ik een bericht hoiiiii
en hij zegt: ‘he’
Terwijl hij eerst zou zeggen: ‘heeeeeeeey’
Ik voel me echt rot.
Hij maakt me enorm in de war. Ik begin te twijfelen en nam mezelf voor hem niet als eerste een bericht te sturen op msn.
Maar hij speelt hard2get en stuurt mij dan al helemaal niks.
Ik wil geen spelletjes spelen met mijn gevoelens omdat ik daar gewoon verhalen over heb gehoord en het niet prettig is als iemand spelletjes met je speelt, toch?
Dus ik vraag me af. Wat moet ik doen?
Moet ik hem blijven msn-en?
Ik voel aantrekkingskracht als ik naar hem kijk, als we prongelijk op hetzelfde moment naar elkaar gluren, samen piano spelen op de muziekschool, maar… Hij doet kortaf op msn.
Niet denken van ; oh zielig dit dat…
Maar er is een gróót verschil tussen: “heeeeeeeeeeey<3” en “hoi”
Wat moet ik doen?

Volgens mij gedraagt hij zich zo omdat jij zei van ‘ik weet niet of ik dat ben’, misschien is zijn hart gebroken ofzo? Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het kan wel.

Ik heb daarna aan hem gezegd, toen hij zei dat ie op me was, dat ik ook op hem was… daar ligt het niet aan…
nog verdere ideeën?

Plenty of fish in the sea (:

Als hij je echt leuk vind deed hij niet zo, ik zou verder contact verbreken, hem initatief laten tonen en er niet mee in je hoofd blijven zitten. Als ie nu al zo doet is het geen relatie waard, my opinion

X

Hmm, dan zou ik met hem praten (tenminste dat zou ik proberen), vraag waarom hij zo doet. En als hij geen antwoord geeft of je nog steeds negeert is er dus echt iets aan de hand, of hij verbergt iets ofzo. Heb je misschien iets stoms tegen hem gezegd daarna?

Als je het niet hebt verwijderd denk ik wel, maar het is nu in ieder geval wel Skype geworden. :")

Oke ontopic.

niks…

Hé wat raar. Dan zou ik in ieder geval proberen om met hem te praten, en anders is hij het je helemaal niet waard. Want je kan niet zonder reden ineens zo kortaf doen, lekker kort door de bocht zeg.

toen ik hem net sprak vroeg ik: ben je aan het werk.
hij zegt ja jij
ik zeg neee, x
hij: ok.
dit gesprek LOOPT niet.
ik doe zo me best…

Msn bestaat toch niet meer.

Ik zou gewoon met hem praten en vragen waarom hij opeens zo kortaf doet als je een vaag of weer een droog antwoord krijgt dan is die jongen jou gewoon niet waard hoe moeilijk het ook is.

joh hij is aan het werk…
dan kun je niet uitgebreid gaan msnen.

Verder geen idee

Maar hij werkt ook op dit moment he, alleen die ok is best kortaf. En als hij na zijn werk zich nog steeds zo gedraagt, zou ik maar stoppen want ik denk niet dat dit 'm gaat worden.

Vraag waarom hij zo terughoudend reageert? Als doe je met een reden.

Ik zal hem gewoon een keer vertellen wat je vindt en vragen waarom hij zo doet zeggen dar je niks doet hebt gedaan en dat je hier helemaal geen zin in hebt. Ikzelf had ook Heyy geschreven na mijn crush en stuurde niet terug heb hem 2 weken genegeerd en toen weer gepraat en hij deed weer normaal :wink:)

Hhaahha kloppt x
heb ook op jou topic gereageerd x :kissing:

thanks sweetyyyyyx
al gedaan $:

Misschien wilt hij het gewoon niet meer. Dus ja, hou je een tijdje gedeisd, als hij met jouw wilt spreken zal hij het wel doen en anders weet je dat je geen moeite meer in hem moet steken.

we flirten gelukkig al weer. :stuck_out_tongue:

Dan is het in orde :slightly_smiling_face: dan is dit een advies voor in de toekomst, maar hopelijk heb je die niet nodig.

:upside_down_face:

xxxxx