Speel je een instrument?

Misschien zit ik heeeelemaal verkeerd hierzo,
maar ik zag geen topic hierover bij andere categorieën.
Maar mijn vraag aan jullie is: Speel je een instrument, en zoja: wat?!

Ik speelde 2.5 jaar piano, en nu ook nog wel maar geen les/optredens meer.
En ik ben ongeveer vanaf mijn 10de gaan zingen :slight_smile:
Daar ben ik nog wel heel actief mee bezig, ik treed veel op met school en met een musicalgroep, en ik heb les.

React!

Ik speel niet echt piano ,
Ik heb mooi key-board (al zeg ik het zelf)
En via internet enzo leer ik liedjes . gaat opzich wel goed.
Zit over les na te denken.

ik speel gitaar/keyboard & drums
en ik kan wel redelijk zingen

Ik speel dwarsfluit en dat doe ik nu 9 jaar
Ik ben na mijn B diploma (na 4 jaar) gestopt met muziekles, maar speel nog bij een harmonie.
Ik zit nu ook al 2 jaar op zangles, maar daar ga ik mee stoppen ivm mijn nieuwe opleiding

ik heb nu 9 jaar een alt-saxofoon
daarvoor heb ik keyboard, blokfluit, trompet, accordeon(alle 4 in 1 jaar hoor) en althoorn gespeeld en na 7 jaar saxles nog een jaartje gitaarles gehad

gitaar

Ik speel 7 jaar piano, maar ik ga eraf. Want ik heb het al veel te lang gedaan :’)

my too! en ik zing ook 7 jaar (geen les ofso) ^^ en bijna een jaar gitaar! maar kheb geen les want piano is al duur genoeg… maar het is best makkelijk zelf te leren… . volgende week donderdag optreden… echt kut want kheb nu keelpijn dus het moet echt over zijn voor donderdag >_>

Ik zit al vanaf klein mormelleeftijd op piano haha dus dat is nu in totaal 10 jaar. Maar ik doe dr echt bijna niks meer voor, maar vind 't zo zonde om te stoppen. ghehe en ik kan gitaar spelen, =D maar daar heb ik geen les van.

JA gitaar
en ik zing en
saxofoon kan ik
en ik kan een pietsie beetje piano

Klassieke + elektrische gitaar, maar heb het een beetje afgeleerd…

Ik had 3 jaar Pianoles , vond het saai ( en stomme liedjes )
Nu leer ik vooral liedjes van het internet, heb toevallig vandaag Crawl van Chris brown geleerd (: Ik zing ook al m’n hele leven :flushed:

Kspeel 9 jaar klarinet en een beetje piano, bijna 4 jaar
Ma klarinet blijft mijn hoofd- en lievelingsinstrument :smiling_face_with_three_hearts:

Gitaar, weet niet precies hoelang en heb ook geen les.
En een beetje piano :relieved:

bijna 8 jaar klarinet,
maar ik ga stoppen en na de zomervakantie beginnen met hobo

4 jaar pianoles, vind 't nog steeds heel leuk (:

en banjo!

-piano sinds mijn 5e (nooit les gehad, gewoon zelf geleerd uit boeken van mijn moeder)

-nu 3 jaar gitaar (ook zonder les)

-2 jaar lang blokfluitles gehad van mijn 7e tot 9e.

Ik speel helemaal niks, en ben echt niet muzikaal! =/
Vind het wel jammer, want ik word bijvoorbeeld wel erg vrolijk als ik (probeer te) zing(en)! ^^

ik speel al… 7 jaar saxofoon? en al eventjes gitaar :'3