"Speeksel uitwisseling".

Oke dit is echt een supper stomme vraag, maar ik was gewoon even benieuwd.
Als je met een jonge zoend he, hoe lang blijft zijn speeksel dan in je mond hangen?
Ik hoor van de één, 3maanden, van de ander, 4weken, of misschien wel direct als je je tanden poestst. Het lijkt me bizar dat zijn speeksel 3maanden in je mond kan blijven rondhangen, gatsiederrie.

huh wtf xD

Ik heb ook gehoord 3 maanden, maar ik zou het eigenlijk niet weten. Het lijkt me dat het gewoon langzaam wordt afgebroken? Je eigen speeksel wordt toch ook ververst.

Ooooooooooké… weird.
Waarom wil je dit weten, als je dat te weten krijgt vind je het dan vies om met een jongen te zoenen? :stuck_out_tongue:

ik denk gewoon 1 dag

ik heb gehoord 1jaar maar dat lijkt me nogal sterk. maar waarom wil je dit weten?

ik heb ooit gehoord 3 dagen, maar k heb vanacht gezoend dus… :stuck_out_tongue:

2 weken volgens my.

hahaha oh nee hoor… maar kijk, zoals je hier boven al ziet, allemaal verschillende reacties… dus ik was eigenlijk wel eens benieuwd naar het echte echte aantal weken/dagen/uren…

Ik heb is gehoord 7 jaar, haha =) Maar zoenen is toch ook gezond ofzo voor je tandplak ofzo? Heb ik ooit is gelezen. Bij mij blijft het speeksel denk ik eeuwig zitten =)

als je speeksel uitwisseld ga je zelf meer speeksel aanmaken (idk om iets tegen te gaan ofzo? of om het af te breken?) en daar krijg je wittere tanden van, het feit dat je meer speeksel aan gaat maken is denk ik wel een bewijs dat je het vrij snel af gaat breken. dus 3maanden lijkt me onzin (oke ik weet ook niet of dat waar is hoor wat ik zeg maar als je logisch nadenkt is het wel een logische redenering)

oke wat klink ik intelligent.XD

7 jaar? Yeah right, dan heb ik nu van 6 verschillende jongens speeksel in me mond zitten… <_<

Het is niet alleen speeksel: snot, tandplak etc.

hmm lekker

Ach, de toetsen van je toetsenbord zijn smeriger.

Haha E_kid maakt iedereen misselijk hier [:

En je mobiel in viezer dan een wcborstel, dus don’t worry. (:

Ik heb gehoord dat het 14 dagen blijft …

Haha iedereen denkt wat anders. Ik heb wel eens drie weken gehoord.