Speedy wel/niet kopen?

girls,

wat zouden jullie doen?
verdien rond de 100 euro per maand heb nu wat opgespaard en mijn verjaardags geld bij elkaar en heb flink wat geld.
ik wil echt al 2/3 jaar de speedy van louis vuitton, maar hij is 500 euro.

wat vinden jullie doen of niet doen? ik twijfel echt want het is erg veel geld.

Niet doen.

Niet doen. Je kan zo veel meer doen van dat geld en er zijn genoeg andere leuke tassen.

je kunt van dat geld zelfs meerdere leuke tassen kopen (die ook niet goedkoop zijn) dat zou ik eerder doen ^^

Niet doen er zijn zoveel andere dingen die je met dat geld kan doen.

Ik dacht trouwens aan zwemkleding. Maar idd niet doen.

Ik zou het wel doen. Als je inmiddels al 2/3 twijfelt om er een te kopen is dat het echt wel waard. Als je er zuinig mee bent kan de tas echt een eeuwigheid mee!

ik zou het echt niet doen, met 500 euro kan je zoveel meer kopen.

Bij twijfel: niet doen.

Als je twijfelt moet je het niet doen.

Als je twijfelt niet doen. Maar ik heb zelf ook de LV speedy en het is echt de fijnste tas die ik ooit heb gehad. Na anderhalf jaar ziet hij er nu nog uit als nieuw.

Niet doen

Dan zou ik een ander merk designer tas kopen/ langer doorsparen voor een andere.
Er zijn zoooooo veel mensen met een neppe (of echte?) dat je door de bomen het bos niet meer kan zien, en dan ben je niet echt orgineel, ook al is ie echt.

Niet doen. Als ik een iemand met een LV tas rond zie lopen denk ik automatisch dat de tas nep is. En daarbij is het zonde van het geld en kan je beter een goedkopere tas kopen en de rest op je spaarrekening zetten.

Niet doen. Ik zie zoveel meiden met een Louis Vuitton tas en ik ga er -slecht, ik weet het- automatisch van uit dat ze nep zijn. Soms zie ik vrouwen die gewoon geheel in kak-stijl gekleed zijn en die zoveel klasse uitstralen dat die tas dan wel echt is of moet zijn. Maar ik vind het sowieso hele statige tassen, niet mijn smaak. Sowieso zou ik niet een tas kopen waarbij het merk zo opzichtig is.

niet doen. je kan voor dat geld zo veel mooiere designertassen kopen die je over, zeg, 20 jaar nog steeds mooi zult vinden.
bovendien is het hele designer logo overal op inmiddels al behoorlijk achterhaald (lees: er zijn zoveel knockoffs van gemaakt dat je een knock off niet meer van het origineel kan onderscheiden en het er al snel goedkoop uitziet).
kijk eens hier;
http://www.net-a-porter.com
http://www.farfetch.com

Niet doen, ik zou denken dat ie nep zou zijn, dat denk ik bij alle LV’s omdat er heeeel veel mensen (zeker 80%) met een neppe loopt, die er als echt uitziet.

Ik vind ze er nu gewoon cheapy uitzien … en het is al heel lang een ‘trend’ en meestal is het zo dat een trend na een bepaalt aantal jaar minder word en dan loop je misschien over een jaar of twee jaar voor aap met die tas. Terwijl je er wel 500 eu aan hebt uitgegeven

Niet doen. Met dat geld kan je zo veel andere leuke tassen kopen.

Ik zou het niet doen. Ik heb namelijk vaak het gevoel dat de meeste meiden als ze gewoon een dagje gaan shoppen in een grote stad ze echt wel een tas kunnen vinden die ze leuker vinden dan een superdure designertas voor veel minder geld.
En als je twijfelt, zou ik het sowieso niet doen voor zo veel geld.