Speech over je passie

Heee,
Ik moet een speech doen over wat je passie is,
het mag niet iets standaards zijn als bijvoorbeeld je sport, of zingen
mensen uit mijn klas doen het bijvoorbeeld over ‘strijden tegen aids’
en andere over hoe dingen zoals bijvoorbeeld sport en muziek mensen bij elkaar brengen.
Maar ik ben dus al een tijdje aan het zoeken, en ben ook naar mijn docent gegaan,
maar daar ben ik verder dus niets mee opgeschoten, dus misschien als je iets weet waar je een speech over kan houden die ongeveer 4 minuten moet duren en dat ook in Groot Brittannië, post hem alsjeblieft hier

Dankjewel als je iets post of als je het gewoon leest maar net zo idee-loos bent als ik.

up (A)

Hahaha heb je echt zoveel mensen in je klas wiens passie ‘strijden tegen aids’ is? dat geloof ik dus echt niet he :stuck_out_tongue:

En ik vind het stom dat als jij bijvoorbeeld een goed ontwikkeld talent hebt, en dat is toevallig sport of zingen, dat het dan niet daarover mag gaan. Dan moet je dus gaan liegen als het ware?

Mijn passie is piano spelen, maar ik ken maar weinigen en sowieso niemand op mijn school die dat op dezelfde manier heeft als ik.

Verder weet ik niet wat je interessant vindt =\

Nee klopt over dat aids,
ik vind het zelf ook heel raar,
want eigenlijk willen ze dat je een passie kiest, dat niet je passie is,
heel raar

Nou, ik ben zelf in mijn vrije tijd een fanatieke gamer, ik zou daar uren over kunnen kletsen. Waarom dat zo leuk is, hoe het mij ontspanning brengt, je er eventueel een carrière van zou kunnen maken, of in elk geval wat geld mee kan verdienen als je erg goed bent in bepaalde games. Gamen is vaak negatief in het nieuws, maar dat komt omdat veel mensen er te weinig vanaf weten, terwijl het ook heel erg leuk kan zijn!!

Wat dacht je van Pink Ribbon? :slightly_smiling_face:

Houd je van fashion? Dan kan je misschien iets vertellen over je favoriete designer? Hoe je die kledingstijl herkent of wat jou zo aanspreekt aan die persoon. Kan ongeveer hetzelfde met beauty producten, dan kan je bijvoorbeeld over de Bodyshop praten, die houden zich ook bezig met milieuvriendelijkheid. Zo heeft bijv. H&M ook wel die shirts against aids, dat zou je bijvoorbeeld er ook bij kunnen halen, goede doelen in de fashion industry…

Oh, nadat ik het bovenstaande heb getypt, las ik dat je een passie moet kiezen die geen passie is. Vraag mensen in je directe omgeving wat hun passie is, misschien kan je er iets mee? Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het vast wel van je :slightly_smiling_face:

Succes in elk geval!

Natuurlijk,
ik wist dus uiteindelijk geen onderwerp dus heb ik geen ‘plan’ ingeleverd,
mijn vriendin ook niet,
we waren al naar onze engels docent toegegaan voordat we het in moesten leveren
maar vandaag kwam ze onze klas in en toen zei ze van dat ze geen plan van ons had gekregen en toen vertelde ik zo dat we beide nog niets wisten en toen zei ze van: ‘Well, don’t make it my problem.’
het is echt raar, want als docent zou ze ons toch juist moeten helpen?

eerst wat je interesse is, dat vind je dan ook het leukst om te vertellen enz.

Maar je kan ook iets doen zoals gamen, dat het niet zomaar een hobby is, maar dat je er wedstrijden mee kan winnen, games kan ontwikkelen en blablabla.

maargoed he. dit is een idee.
in ieder geval: VEEL SUCCES :wink:

ja volgens mij ook.
Vandaag had ik ook zoiets, ik ben bezig met het sectorwerkstuk en we hadden een intervieuw opgeslagen op de computer op school. Maar dat bestand konden we nergens meer terugvinden, dus wij vragen aan onze ‘begeleider/lerares’ of ze ons misschien kon helpen want we hadden ook nog eens weinig tijd.
Zegt ze: ‘ja, dan begin je toch gewoon weer opnieuw? zo simpel is dat’…
terwijl je daar VET lang mee bezig bent O_o
en verder heeft ze ons amper aangekeken…

Oh dat is ook echt vreemd :S
echt luie leraren ofzo,
lekker simpel: ‘Dan begin je toch weer overnieuw?’ en ‘Don’t make it my problem.’

ik moet dat oook doen:o
haha
en ik weet ook echt niet waar ik het over kan doen, en ik moet hem woensdag al doen :S