speciale sweet 16

hoi
ik heb afgelopen tijdens de vakantie een hele leuke vriendengroep ontmoet en die wil ik graag voor mijn 16e verjaardag uitnodigen. Tot nu toe zijn mijn verjaardagen altijd best saai geweest en dit jaar wil ik er iets speciaals van maken. Ook nog twee andere vriendinnen van me wonen best ver weg en de meeste mensen uit die vriendengroep ook. dus als ik ze wil uitnodigen, moeten ze allemaal blijven slapen. Nu is het probleem dat mijn ouders niet zulke groepsmensen zijn en liever niet hebben dat die hele groep komt. hoe kan ik mijn ouders overtuigen dat ze allemaal mogen komen? tips zijn welkom :slightly_smiling_face:

Nouja het enige argument dat ik kan bedenken is dat je maar 1x 16 wordt, en het handig vindt om al die mensen in 1x uit te nodigen en niet dat je elke week met een ander gaat afspreken bij wijze van spreken.

goeie, thanks x

misschien kan je ze ervan overtuigen dat het goed zal gaan?
bedenk alvast oplossingen voor de dingen waar je ouders problemen mee zullen hebben. niet genoeg matrassen? vraag ze zelf een luchtbed mee te nemen. zullen er dingen breken? haal de meest breekbare spullen weg of zeg zelfs alles te zullen betalen wat stuk gaat. overtuig je ouders ervan dat je vrienden netjes zijn en zich zullen gedragen, mochten ze ze niet allemaal kennen. leg ook een beetje hoe je de avond voor je ziet: een film kijken, zelf eten koken of pizza bestellen enzovoort.
succes :wink:

hell yeah mijne is over 8 dagen en ik weet nooit hoe al die mensen in mn huis gaan kunnen slapen :frowning_face:

dat is niet het probleem, mijn ouders kennen alle vrienden die blijven slapen. ze hebben er alleen geen zin in dat er een grote groep komt, 1 of 2 personen vinden ze best, maar meer…?