Speciale stiften voor Illustraties

Hee iedereen!
Ik wil graag van die goede stiften waarmee je je tekeningen / schetsjes mee in kunt kleuren, en bijvoorbeeld met zwart omlijnen! Waar vind ik zulke GOEDE stiften? Ik had al gekeken bij de v&d en ako etc. maar die hadden alleen stiften van stabilo, maar volgens mij zijn dat gewone stiften voor kinderen.

Heeft iemand zulke stiften + voorbeeld van een tekening??
Ik wil zeg maar, dat het er heel stoer uit ziet. dus waar haal ik die, en het liefst ook de prijs als je die weet.

Ik heb stiften van Caran d’Ache. Maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, vind het zo moeilijk om vlakken egaal in te kleuren dus uiteindelijk is het resultaat niet zo mooi. En als je met de ene kleur langs de andere kleur gaat geeft het af op de stift, en dan krijg je tussen het geel bijv. allemaal zwarte strepen.

je hebt natuurlijk copic markers om in te kleuren
maar die zijn flink prijzig
en voor de rest en een dunne watervaste stift of fineliner werkt altijd wel goed om potloodlijntjes overtetrekken

Je hebt t over markers.
Er zijn verschillende soorten, waaronder de Copic Markers. Ze zijn alleen wel duur en het vergt aardig wat tijd om het onder de knie te krijgen.
Maar alles van die markers is vervangbaar, van het puntje tot de vulling.
Je kan natuurlijk ook de goedkopere variant nemen zoals de ProMarker, alleen ik heb de ervaring dat de kleuren niet zo mooi zijn als die van Copic.

Ook zal je speciaal marker papier moeten aanschaffen, anders gaan de kleuren bloeden en normaal papier zuigt als het ware de inkt op.

Gewoon even vragen in een Art supply shop (tekenwinkel)

lang leven de copic markers