Speciale Jongeren Rondreizen

Heeey! :grinning:
Ich habe eine Frage :grinning: haha :stuck_out_tongue:
Bestaan er speciale jongeren rondreizen naar een bepaalde land of streek in Europa, speciaal voor jongeren & niet duur, dat je dan met een bus met jongeren uit heel Nederland samen op rondreis gaat, dat lijkt me echt vet :grinning: zoals naar Spanje, Italië, Rome enzo :grinning: dat lijkt me echt gaaf! :grinning:

Volgens mij bestaat dat wel gewoon.
Moet je googlen op jongerenreizen en anders heb je geloof ik Vinea die reizen organiseert :stuck_out_tongue: al weet ik niet zeker of het vinea heet :stuck_out_tongue:

vinea is duur
Italië, Frankrijk, Engeland, Spanje enzo is bij vinea gemiddeld :astonished: 700/800 euro
vind ik een beetje duur :stuck_out_tongue:

Hmm. dan moet je denk ik gewoon eens bij het reisbureau gaan vragen die hebben wel speciale jongerenreizen :slightly_smiling_face:

hmmmm okee :slight_smile:

ik heb al op paar sites gekeken en de meeste zijn echt duur :astonished:
pfffff allemaal rond de 700/800 euro, dan denk ik dat niet echt veel jongeren mee gaan! :stuck_out_tongue: hahah

nou ik vind dat eigelijk best mee vallen als eht allemaal inclusief is…

ik ga al 2 jaar samen met een vriendin op tienertour!
dan koop je een trein kaartje en dan kan je de hele week door heel nederland reizen!
en dan gan we dus naar allemaal leuke dingen: maastricht, om te shoppen, naar de sauna, naar een pretpark en nog veel meer!
&dan zorgen we dat we savonds ergens kunnen slapen, bij een familie/vriend of kennis die daar in de buurt woont…
en dan gaan we de volgende dag weer vroeg vertrekken en ergens anders heen(:
(van te voren hebben we dan een hele route uitgestipelt!)
is echt super leuk&ik denk wel veel goedkoper dan zo`n reis!

mijn zus wil dat doen met een vriendin en die heeft wat rondgekeken voor jongerenreizen met begeleiding. dat het wordt geregeld waar je slaapt enz. maar dan moet je de reis nog wel doen volgens my. er zijn duurdere.(>500) en goedkopere (200-400) maar niet zo duur als jij zegt. maar de vliegreis zit er niet by in. xx (internet btw.) je kan denk ik ook wel naar een reisbureau gaan voor info. x

Ik ga wel ff naar een reisbureau & ff goed verder zoeken op het internet :grinning:

Maar het lijkt me echt gezellig met andere jongeren op zo’n rondreis te gaan in Italië of Spanje of Frankrijk :grinning:
Lijkt iemand anders het ook leuk?:stuck_out_tongue:

Ja dat bestaat. :stuck_out_tongue:

• Beachmasters
  • GOGO
  • Simbo
  • Beaches
  • X-Travel
  • GoFun

Genoeg keus! :grinning:

jaa maar die organiseren alleen reizen naar een badplaats ik bedoel een rondreis :wink: dat je bijvoorbeeld door Noord Italie rond gaat touren enzo :grinning:
netzoiets als met school, dat je met school naar parijs of barcelona, londen, rome gaat :wink:

nou je hebt ook survival vakanties enzo
lijkt mij ook leuk maar ik durf daar echt niet alleen heen, bedoel dat ik dan niemand ken van de groep enzo…

dan ga je toch met een vriend of vriendin of nicht of neef :stuck_out_tongue:

Als alles inclusief is dan valt 700/800 euro best mee.
Mij lijkt het ook super gaaf, alleen moet je wel een beetje geluk hebben met je groep…

Kijk eens op de CJP site.
Staan meestal ook wel dingen op over reizen voor jongeren. Bijv. dat je korting krijgt in een Stay-okay hotel met je CJP pas ofzo.

Hmmm ik kon niet echt veel dingen vinden op CJP

met wie wil je die reis gaan maken? vriendinnen, vrienden?

ik ga dat denk nooit doen, heb ook nog heimwee ook