Speciale bezit!!!

Hey allemaal.

Wat is nou jouw emotionele waardevolle bezit waar jij nou echt helemaal gek wordt als die kwijt raakt.
Mijne is bijvoorbeeld een ring die ik van me oma kreeg voordat ze overleed. Ik heb 'm altijd om.
En vraag bijvoorbeeld ook aan elkaar vragen om er te achter kopen waarom dit voorwerp van belang is.

Hier alvast een paar ik zet ze erbij:
Hoe ziet het eruit? (Zilveren ring met een diamant)
Hoe lang heb je 'm al? (3jaar voor mij)
Wat zou je doen als die kwijt raakt

XX

Een ring die van mijn moeder is geweest. Ik heb die ring na haar overlijden gekregen en het is het allerbelangrijkste wat ik heb. Ik zou kunnen leven zonder al mijn bezittingen, maar niet zonder die ring.

Een ketting die mijn familie ‘doorgeeft’ zeg maar, ik heb hem van mijn oma gekregen toen ze overleed

Ik denk gewoon mijn familie en vrienden zelf.
Niet echt een voorwerp ofzo

Een beer die ik heb ik ben 19 en kan moeilijk zonder hem slapen ik neem hem ook mee op vakantie. Ik heb hem gekregen toen ik geboren werd van mijn tante (niet dat mijn tante en ik nou zo close zijn) maar dit is het enige wat ik altijd heb gehad.

Mijn Muso. Nee oké dit klinkt stom, maar ik hecht er echt heel veel waarde aan eigenlijk. Als het huis in de fik zou staan zou ik eerst die Muso pakken en dan gillend mijn kamer uit vluchten.

En nog een oude knuffel. :3

Mijn knuffel :’)

Sowieso mijn knuffelkonijn :’). Ik ben nu 20+ maar ik slaap er nog steeds mee. Lekker genant, maar oke. Ik heb hem al sinds mijn geboorte en hij valt half uit elkaar en alles maar ik zou echt gek worden als ik hem kwijt zou raken. Haha, beetje sneu ja.
En daarnaast een armbandje dat van een vriend was die nu is overleden. Het is echt zo’n goedkoop geknoopt armbandje dat hij uit Australië had meegenomen, dus ik ben als de dood dat hij kapot gaat maar ik draag hem wel elke dag.
En verder nog een armband die ik van mijn ouders heb gekregen. Het is een bedelarmband dus er zitten ook bedels aan die ik heb gekregen van mijn zussen, vrienden, ouders, ex-vriendjes etc.

Zo ketting was bij ons ook in de familie. Mijn oma had die van haar oma gekregen.
En ik zou dan de volgende zijn die hem kreeg.
Maar helaas is deze ketting gestolen toen er ingebroken is bij mijn opa en oma :frowning_face: :rage:

Ah echt waar? jezus wat vreselijk rot, ik kan dat echt niet begrijpen he, hoe kan je dat nou doen. Ik zou het niet eens zo erg vinden als alle elektronica hier werd gestolen, als het maar niet die ketting is…

Ik heb dit niet snel met voorwerpen, oke eigenlijk maar met één en dat is het horloge dat mijn moeder droeg toen ze mijn leeftijd was. Ik zit nu gewoon in dezelfde leeftijdsfase met dat horloge en dat vind ik wel mooi c:

Origineel topic :slightly_smiling_face:
Ik kom zelf niet snel op iets nu …

Een knuffeltje van mijn overleden broertje… Helaas is hij een paar jaar geleden spoorloos verdwenen, ik vraag me tot op de dag van vandaag nog steeds af waar hij is. Hij was zomaar weg.

Omg wat erg om te horen! Sorry, ik wens je echt super veel sterkte toe!!!

Mijn 2 knuffels en mijn kat. ook een soort knuffel en vanaf mijn geboorte bij me. En een ring die ik van mijn oma heb gekregen. Mijn hand is vreemd gegroeid door die ring.

Mijn oude knuffel, de ketting die mijn opa aan mijn opa heeft gegeven en een boek wat mijn moeder ineens voor me kocht. En mijn edelstenen en schetsboeken.

Een armbandje die van mijn oma is geweest. Hij is goud met witgoud.

Mijn moeder heeft deze van mijn oma gekregen toen zij 21 werd. En toen ik 21 werd heb ik hem van mijn moeder gekregen. Ik heb hem al bijna een jaar om en doe hem echt niet af! Helaas is mijn oma bijna 13 jaar geleden overleden en op deze manier draag ik toch iets van haar heel dicht bij me. :slightly_smiling_face:

Mijn oude knuffel
&
Foto’s van vroeger

Deze foto van m’n opa.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1174862_457649421009811_620368871_n.jpg

en mn katten.