Special K afslankprogramma

Hee mn vader kwam net thuis met Special K cornflakes, en op de achterkant stond een afslank programma. Ik weet niet of het werkt, maar ik ga t wel proberen. Wat valt er te verliezen? (behalve kilos natuurlijk hihi)

Er staat:
Ontbijt
1 kom special K met melk
1 stuk fruit
Thee of Koffie

Lunch

1 kom special K met melk
Sla of soep
1 mager zuivelproduct (melk, kwark, yoghurt etc)
1 stuk fruit

Avond
Vlees, vis of eieren
Groente
Brood
1 mager zuivelproduct (melk, kwark yoghurt etc)
1 stuk fruit

Ik denk dat ik de lunch alleen in de weekenden kan doen, er door de weeks naar school gewoon gezond broodbeleg en water meeneem. Bij het avond eten laat ik t brood en fruit weg, dat krijg ik nl nooit op dan. Verder laat ik het zo :slightly_smiling_face:
Doen jullie mee? Zet anders even je leeftijd, lengte en gewicht erbij. En over twee weken zou je lichter moeten zijn volgens Special K. T lijkt me in ieder geval niet zo moeilijk dieet.

Ik ben 16, 1.61 (uhu klein jaa:P) en weeg 62kg.
xx

lijkt me vrij volhoudbaar, wij hebben op school een cup a soup automaat :wink: hihi, succes hé! :wink:

Lijkt mij ook wel wat, maar ben bang dat ik het niet vol kan houden…
Houd je ons op de hoogte? :slightly_smiling_face:

Succes ermee!

Ontbijt
1 kom special K met melk
1 stuk fruit > lekker door de special k met optimel, heb ik wel es gedaan ;3
Thee of Koffie

Lunch
1 kom special K met melk
Sla of soep> als je uit school komt CUP A SOUP
1 mager zuivelproduct (melk, kwark, yoghurt etc)> OPTIMEL
1 stuk fruit

Avond
Vlees, vis of eieren
Groente
Brood
1 mager zuivelproduct (melk, kwark yoghurt etc)> yoghurt/kwark met poederzoetstof ;]
1 stuk fruit> door de yoghurt/kwark; yummy!

het enige dieet wat werkt is een dieet speciaal voor jou gemaakt. iedereen heeft een ander gewicht-lengte-vetpercentage-voedseliname-etenstijden-lichaamsbeweging-ziektes etc etc. dus ook iedereen heeft een ander dieet nodig.

het is niet verstandig om zomaar wat dieeten uit te gaan proberen, want al die dingen verstoren je metabolisme. Waardoor je uiteindelijk gaat jojoën en al aankomt als je 1 koekje teveel eet.

Ik weet dat je niet zomaar crash dieeten moet volgen maar zeg nou zelf, dit sluit redelijk goed aan op wat je normaal eet, tenminste bij mij dan. :slightly_smiling_face:

ik had het niet over crash dieeten. Dat geldt gewoon voor ieder dieet. En als dit bijna hetzelfde is als wat je normaal eet, zal je er ook niet van afvallen.
Het is alleen maar een waarschuwing, want dieeten geeft vaak alleen maar problemen en stress.

Volgens mij is dit dieet gemaakt om extra cornflakes te verkopen.

hihi ben ik het mee eens, zolang je niet naar de albert heijn
en super de boer gaat tussen de middag wat gezonder gaat eten
een appel ipv een snoepje en gewoon even stilstaat bij alles
wat je eet kom je ook al een eind, al val je va die all bran supervezel
dingen 's ochtends wel af hoor; ervaring hier ;]

HAHAHA’ helemaal mee eens

Het is gewoon hoe een normale dag eten eruit zou zien alleen dan krijg je iets minder binnen doordat je brood vervangt door special K.

Mij zou dat smorgens nooit lukken
( mijn darmen zijn enorm prikkelbaar, dus ik moet altijd iets heelll lichts eten, bruin brood niet, heb ik dan al enorme buikpijn van )

Maar het is wel houdbaar !

ga gwn gezond eten
en niet veel snoepen enzo -.-
allemaal troep die dingen

Helemaal eens met; Diagnonsense

Aardappele of rijst of andere pasta is zeker niet meer nodig.
Dit is echt gewoon verkooppraat.
Als je alle afval producten zou lezen zou je denken dat het werkt.

Oh dit lijkt erg veel op een normale dag van mij, maar dan met andere producten.

's ochtends:
1 x honey hoops met halvolle melk
1 x stuk fruit

's middags:
1 x broodje of sneetje brood
1 x soep
1 x stuk fruit

's avonds:
nouja elke avond ongeveer wat anders; groenten, vlees etc.
1 x kom magere yoghurt

& heb dan altijd een flesje water bij me.

Dit afslankprogramma is alleen maar reclame, zodat dat product meer wordt verkocht, maar je kan ook wel zelf je dag zo invullen met andere producten die goed voor je zijn.

Geloof alsjeblieft niet in die onzin, want:

1. Het smaakt gewoon naar gebakken lucht en het vult toch niet. En dat verpakken ze als: “goed voor de lijn”. Dan kun je er 1 kilo van eten en dan heb je bij wijze van pas een normale maaltijd binnen. Maar omdat je daar dan 1 kilo van moet eten (niet letterlijk opvatten), betekent dat je alsnog veel caloriën binnenkrijgt → je eet veel van iets dat niet vult, maar waar wel verborgen caloriën in zitten.
  2. Je krijgt te weinig variatie in je voeding.
  3. Ik wed dat er ook te weinig vezels in zitten, al zeggen ze misschien dat er wel veel vezels in zitten, in bruin brood zal toch veel meer vezels in zitten.
  4. Die onzinpraat van die reclames is gewoon een trucje om jou hun dure producten aan te smeren, zonder dat deze echt werken. Vaak zijn deze producten helemaal niet zo goed voor de lijn als dat ze lijken. Bijvoorbeeld ook met die sultanakoekjes, dat zou dan een verantwoord en gezond tussendoortje zijn en goed zijn om af te vallen, maar er zitten tonnen suikers en caloriën in!

ik wil lekker veeeel eteeen:D
haha echt erg bij mij, maarja… ik ben niet dik ofzo maar ook niet de dunste.

Pfff ik weet op den duur niet meer waar er nu veel of weinig calorieën inzitten.

brood bij het avondeten vind ik nogal vaag.

een vriendin van me heeft het onlangs geprobeerd maar ze moest ermee stoppen van de diëtiste! Ik ben zowieso toch tegen afslanken…