Special H&M contest (VOL)

ik wil heel graag meedoen!

oke @kissingunderthestars

http://i1276.photobucket.com/albums/y472/Phoebetjeuh/Wedstrijd/h%20en%20m%20contest/Naamloos1_zpsa3e2bede.png

ik heb dit gekozen omdat het iet mocht opvallen dus zwart en wit, ik vind het een heel leuk jurkje voor op het feestje van je nichtje. ik heb een vestje aan omdat het anders wat koud is xd en hakken vooral hakken :'DD

http://i1276.photobucket.com/albums/y472/Phoebetjeuh/Wedstrijd/h%20en%20m%20contest/Naamloos2_zps6a321e5c.png

Dit is dus echt zo mijn stijl. truien ze zitten zoooo lekker en sneaker… i’m the sneaker girl!! jeans ook typisch ik. al mijn vriendinnen dragen echt van die pastel kleuren en echt meisjes meisjes niet dat ik dat lelijk vind hoor ik vind dat mooi maar het past gewoon niet bij me :wink:

upjee

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn afbeeldingen hierin zet?

via tinypic.com ! wat ik altijd doe is upload image en die image moet dan in je afbeeldingen staan iedereen zegt met printscreen maar ik knip het met een knip progamma uit de pagina
weet niet of jij dat ook hebt/

mijn feest look

http://1.media.hyves-static.net/1528672192/6/7BFR/0/img1528672192.jpeg

Mijn eigen stijl

http://8.media.hyves-static.net/1528672191/6/ErVm/0/img1528672191.jpeg

1. maak een print screen en plak die in paint
  2. snij hem bij zodat je alleen nog de outfit (en de prijzen) ziet
  3. sla hem op
  4. ga naar photobucket.com
  5. meld je aan
  6. upload de foto
  7. als hij is geupload klik je op de foto
    8 ) recht staat ergens ‘Image links’ klik op de tweede link (hij kopieert hem automatisch)
  8. ga hier naar het reactie vak
  9. klik op het icoontje onder de ‘B’
  10. dan komt er een balkje plak je link daar in en klaar :slightly_smiling_face:

Ps: je moet eerst hier in het reactie vakje staan en dan pas op dat icoontje klikken anders pakt hij het niet :’)

voor het feestje heb ik een rustig zwart jurkje gekozen en een wat leukere sjaal en jasje omdat het toch voor een verjaardag is en dan moet het wel een beetje vrolijk zijn vind ik (:

mijn eigen stijl is een gek shirt en voor de rest heel rustig of juist andersom een gekke broek/rok en een rustig shirt. ik draag ook altijd gympen omdat ik hakken gewoon echt niet handig vind!

Voor een feestje heb ik gekozen voor een roze jurkje, omdat haar nichtje vast een meisje-meisje is, aangezien ‘speciale gasten’ jurkjes dragen. Daar overheen een beige suède jack, voor wat meer vorm en omdat het anders wel erg koud is. Ballerina’s met een schattig strikje, met hakken zou ze ook meer opvallen. Verder is de look rustig zonder accessoires, alle aandacht moet natuurlijk naar haar nichtje. Ik heb ook geprobeerd om op het roze na, alleen maar rustige kleuren te gebruiken en geen prints. Ten slotte nog een clutch voor een mobieltje en een verjaardagskaart voor haar nichtje :wink:

Dit is echt typisch mijn stijl, zou ik zo aan kunnen doen :slightly_smiling_face: Mijn stijl is vrij basic, maar wel met kleur. Ik ben echt een jeans-meisje, nooit zul je mij in een rokje of jurk zien. Ik kies het liefst voor een donkerblauwe jeans, vraag me niet waarom. Draag ook altijd sneakers, I love them! Vooral wit is favoriet, maar dan altijd wel met een tikje kleur. Niet té basic. Draag heel graag een leuk shirtje met een jasje, vestje of jack er overheen. Eén van die twee in een felle kleur, de andere vaak wat rustiger. Voor deze outfit koos ik voor een roze suède jack met een losvallend shirt met een licht bloemenprintje. Ik vind de combinatie daarvan erg leuk. Om het af te maken nog een hele rij armbanden, die ik thuis ook een boel heb.

Hoop dat je het leuke outfits vind :slightly_smiling_face:

ben ik de enige die hem niet kan zien?

ik kan het dus echt niet uploaden ;C

oke na lang wachten en tobben, hier mijn twee outfits!

Ik heb voor deze outfit gekozen omdat het wel iets meisjesachtigs heeft, girly, chic maar toch wel iets volwassens. Het witte jurkje vond ik heel erg leuk door de kanten borduurseltjes. Toch vond ik dat de outfit wat pittigs over zich moest hebben, en daarom het stoere roze jasje. De accessoires heb ik vrij basic gehouden, omdat ik de naturele look niet wil verpesten.

als ik mezelf zou kunnen omschrijven in kleren zou ik er zo ongeveer uitzien. Ik hou wel van vrouwelijk, maar niet echt meisje meisje. Die gave skinny geeft de outfit toch wat meer pit. En roze hoeft voor mij niet voor meisjesachtig en tuttig te zijn, met deze knalkleur val je lekker op, op een stoere manier! Verder heb ik de sieraden bescheiden gehouden, om de outfit niet te extravagant te maken

ohh sorry kom er nu pas achter dat ik m zelf ook niet kan zien :blush:
ik zal het straks nog wel ff proberen!

dankje !

sorry dat ik m nog niet opnieuw heb gestuurd, maar had nogal een druk avondje en ga nu snel slapen! maar ik zal het dit weekend sws nog een keertje proberen!!

@lymeloentje ja is goed!

up

upjeeee

Morgen Deadline!!!