Special H&M contest (VOL)

Hai meiden ,

Ik ga een Contest beginnen
het word een H&M contest!Ik denk wel dat je het snaptje gaat naar http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES en dan creeer je een look!
Doe mee!!!
elke ronde valt er iemand af :sob::muscle: maar waarschijnlijk komt er een deel 2 ligt eraan

DEEL 1 WINNAAR : SURUI! <3<3
Deelnemers:

Dikgedrukt = ingeleverd
doorstreept = afgevallen

succes!!!

luv uuu
xxx
SusanaPayne :hugs:

up

Ik wil graag meedoen! x

ME in …

@justbeyourself @surui leuk! ik zet jullie erbij <3

uppp

kom mensen doeee meeeee!!!

ik wil meedoen!

ik doe mee…!!

Ik wil ook wel meedoen!

yeey ik zet jullie en de opdracht erbij!

opdracht staat erop

mag ik ook nog meedoen?

Hier heb ik gekozen voor basic kleuren. Je wilt toch niet opvallen en nu is het echt een casual look, maar toch met een jurkje zoals je nichtje wil.

Mijn eigen style is altijd anders en super breed, maar ik heb lekker gekozen voor deze look. Bijzonder en lekker uitsprekend, toch trendy, maar toch iets wat ze op mijn school niet gauw zouden dragen. (Ja mijn school is behoorlijk saai) Ik hou van kraagjes boven je trui en deze broek vind ik amazing!!

Voor de verjaardag gekozen voor een schattige outfit, omdat ze pas 5 wordt.

Mijn eigen persoonlijke stijl is best basic, met schattige details.

Ja tuurlijk!!

Succes iedereen

kan ik nog meedoen?? :slightly_smiling_face:

Zeker weten ik zet je erbij

ik heb voor een leuke basic outfit gekozen omdat ze niet teveel op mocht vallen. daarom heb ik ook voor de kleuren zwart en wit gekozen.ik heb wel voor hakken gekozen omdat ik dat mooier vind staan.

ik heb voor deze outfit gekozen omdat ik vind dat die bij mij past. ik draag nog niet echt van die "mode"kleren zoals de ander hier boven mij wel hebben. ik ben nog maar 13, dus vind dat gewoon nog niet bij mij staan.
ik hou wel van basic, maar ik hou ook van lekkere felle kleuren.
dit shirtje heb ik gekozen omdat ik echt van zulke korte shirtjes hou, ik heb dit roze shirt namelijk ook echt besteld. het zwarte topje eronder, als heeft ze een blote buik en dat vind ik dan weer niet altijd mooi staan. de spijker legging heb ik gekozen omdat ik eigenlijk altijd zulke broeken draag , die zitten namelijk gewoon super lekker en het lijkt toch gewoon een spijker broek. ik heb niet voor hakken gekozen omdat ik vind dat ik daar nog te jong voor ben, en ik draag zelf ook vaak gewoon sneaker.
ojaa en de tas erbij omdat ik super veel van tassen hou haha
en het kapsel lijkt wel op mijn kapsel. lang stijl bruin haar
ik heb dus voor deze look gekozen omdat ik vind dat die bij mij past en als je hem niet mooi vind heb je pech! haha