ik heb voor een leuke basic outfit gekozen omdat ze niet teveel op mocht vallen. daarom heb ik ook voor de kleuren zwart en wit gekozen.ik heb wel voor hakken gekozen omdat ik dat mooier vind staan.
ik heb voor deze outfit gekozen omdat ik vind dat die bij mij past. ik draag nog niet echt van die "mode"kleren zoals de ander hier boven mij wel hebben. ik ben nog maar 13, dus vind dat gewoon nog niet bij mij staan.
ik hou wel van basic, maar ik hou ook van lekkere felle kleuren.
dit shirtje heb ik gekozen omdat ik echt van zulke korte shirtjes hou, ik heb dit roze shirt namelijk ook echt besteld. het zwarte topje eronder, als heeft ze een blote buik en dat vind ik dan weer niet altijd mooi staan. de spijker legging heb ik gekozen omdat ik eigenlijk altijd zulke broeken draag , die zitten namelijk gewoon super lekker en het lijkt toch gewoon een spijker broek. ik heb niet voor hakken gekozen omdat ik vind dat ik daar nog te jong voor ben, en ik draag zelf ook vaak gewoon sneaker.
ojaa en de tas erbij omdat ik super veel van tassen hou haha
en het kapsel lijkt wel op mijn kapsel. lang stijl bruin haar
ik heb dus voor deze look gekozen omdat ik vind dat die bij mij past en als je hem niet mooi vind heb je pech! haha