Speciaal of normaal?

Een jongen is altijd heel lief tegen me. Geeft complimentjes, zegt lieffie/schatje etc, en gaat écht op een gesprek in. Ik vind het echt een leuke jongen (nog nooit tegen hem gezegt, maar denk wel dat die iets door heeft). We zeggen dan nét aan nog geen ik hou van je tegen elkaar.

Alleen het is zo’n jongen die geliefd is bij meisjes en ook veel aandacht krijgt. Ik weet natuurlijk niet hoe hij tegen andere meisjes is. Dus ik twijfel nou of dit echt speciaal is wat hij nou allemaal zegt of dat hij dit tegen ieder ander meisje ook zegt… Vriendinnen van me hebben geen contact met hem. Ja eentje dan. Ze zeggen love you tegen elkaar maar zij heeft al een vriendje en hij ziet niets in dr. (omdat hij het een sletje vind)

Wat moet ik doenn?

een keertje afspreken? :slightly_smiling_face:

^ gaan we wss ook in het weekend doen, maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar een vaste relatie. en ik hoor van mensen dat het playertje is die geen vaste relatie wilt… En ik heb geen zin in om net als vorige keren gekwetst te worden en als ‘matriaal’ gebruikt te worden. Als je me snapt? :slightly_smiling_face:

Misschien moet je het hem zelf vragen dit weekend, mensen kunnen zoveel zeggen!
Als hij aangeeft niet toe te zijn aan een lange relatie of iets dan zal ik het laten rusten. Er zijn heel wat jongens die daar uiteindelijk wel aan toe zijn

Je kunt er beter met hem over praten dan met anderen :slightly_smiling_face:

ja dat is opzich wel slim plan, maar ik ben bang als het zo is wat ze zeggen. ik best teleurgesteld ga worden en de hele sfeer verpest die er dan hangt! alleen zoiets vragen via msn/sms kan niet he? alhoewel het veel handiger is omdat je me rode hoofd dan niet ziet hihi!

Waarom zegt hij loveyou tegen een meisje die hij een sletje vind? Sorry maar dan zou ik me afvragen hoe serieus hij die schatje enzo naar jou bedoelt…

@ searoute

weet ik, maar ik weet niet zo goed hoe ik daarover een gesprek moet beginnen. juiste momenten etc.

@ beverr

daar zit ik nu dus ook mee. want hij doet wel heel lief, maar ik weet niet hoe die het meent. vriendschappelijk of niet.

Nou, je kan toch gewoon aangeven (niet middenin de kantine) dat je je afvraagd waarom hij steeds love you en dat soort dingen zegt. Of hij daar iets mee bedoelt of gewoon die woorden gebruikt. Daarbij kun je ook met hem praten over waarom hij juist tegen zoveel andere meisjes love you enzo zegt. Is opzich niet heel raar om te vragen toch? Ik zeg namelijk niet tegen vrienden (mannelijke) love you.

Laat je nog wel even weten hoe het is afgelopen? :slightly_smiling_face:

Met elkaar afspreken date als niks dan is het niks

Jammer, je krijgt hem niet:|.

Je moet nooit op zoek gaan naar een vaste relatie, dat komt vanzelf (:

zeg het gewoon tegen hem als jullie een relatie aan gaan zofan ik wil een relatie met je maar ik wil niet van op de eene dag op de andere dag gepumpt woorden en ik wil ook niet as matriaal behandeld worden

Ik heb er toch voor gekozen om met een groepje af te spreken! Dan is het wat minder duidelijk, anders is het gelijk al ‘vriendje en vriendinnetje’. Was heel gezellig, heb met hem gelachen. Er waren goede gesprekken + mocht achterop zitten bij hem de hele tijd. Hopelijk voor herhaling vatbaar, zie vanzelf wel wat ervan komt!

(we hadden zaterdag afgesproken, maar had nu pas tijd om te reageren)!