speciaal gevoel

Hoi allemaal,
Ik maak dit topic aan omdat ik even van mezelf moet afschrijven en ik graag wil horen of jullie dit wel eens hebben gehad of mij begrijpen (want ik begrijp mijzelf niet)
Ik ben net een paar dagen terug van vakantie en ik heb een jongen ontmoet die mijn hoofd op hol liet slaan. Ik ga het jullie uitleggen…
Ik lag bij het zwembad en ik zag een jongen liggen, hij was nieuw aangekomen in het hotel die dag. Ik dacht meteen wauw, hij ziet er goed uit. Diezelfde avond zat hij bij mij in de buurt en ik begon spontaan tegen hem te praten en we gingen samen met een paar andere mensen in de lobby zitten en vanaf dat moment hebben we gekletst aan een stuk door. Op gegeven moment gingen er steeds meer mensen weg totdat wij met zijn 2en overbleven. We hebben vanaf 12 uur tot half 4 snachts gepraat en er was geen moment van stilte. Ik kende hem niet eens maar ik begon vlinders in mijn buik te voelen, ik voelde van alles toen ik naar hem kijk, ik voelde een soort van connectie… Ik heb dit nooit eerder gehad en weet daarom ook niet wat dit nou is. De dag daarna negeerde hij me omdat hij hoog voetbalt en van zn moeder mag ik niet van hem praten, ik geloofde hem niet dus ik kreeg ruzie met hem. Daarna heeft hij onze gesprekken aan zn moeder laten weten en die is heel boos op mij geworden en het bleek waar te zijn. Ik had zn nummer en zn facebook maar hij heeft beide geblokt. De rest van de vakantie durfde ik niet tegen hem te praten dus ik keek maar stiekem naar hem, en voelde nog steeds dit speciale gevoel. Ik ben al een paar dagen thuis, kan hem nergens op bereiken maar hij zit in mijn hoofd en het voelt als een soort van liefdesverdriet, ik voel me zó rot. Ik word normaal nooit snel verliefd en ik snap daarom ook niet hoe dit kan, ik kende hem 1 avond? Hij blijft maar in mn hoofd spoken en ik zit in een zware dip… Iemand die ooit zo iets heeft meegemaakt? Ik weet ook dat ik helemaal niks heb aan hem of wat dan ook, en ook dat hij mij waarschijnlijk lang niet zo ziet en mij al lang is vergeten… Misschien dat iemand van jullie ooit zo iets heeft gehad, en misschien goede tips heeft voor mij? Ik moest dit even kwijt :slightly_smiling_face:
Sorry voor het lange verhaal haha

Oei…
Nee dit heb ik nooit meegemaakt :cold_sweat:
Maar het beste wat je kunt doen is doorgaan…
Misschien neemt hij ooit nog wel contact met je op? En wie zegt dat je niet verliefd kunt worden op je eerste ‘date’?