Speciaal cadeau voor mijn sterke mam

Hee meiden!

Het is binnenkort moederdag en ik wil graag iets heel bijzonders kopen voor mijn moeder. Hier zit wel een reden achter:
Ik wil haar bedanken dat ze dit jaar zo sterk is gebleven na het plotselinge overlijden van mijn vader vorig jaar zomer.

Hebben jullie nog goede ideeën?
Ze heeft niet echt hobby’s, en ze vind een kuuroord o.i.d niet zo fijn.
Het bedrag maakt niet veel uit (er zijn grenzen natuurlijk), want ik zou eventueel samen kunnen doen met mijn broers. Het liefste iets alleen.

Nou, kijk maar. Alles is welkom!
Alvast bedankt,
liefs xchanien. :couplekiss_man_woman:

up :grinning:

Oh dat is wel heftig!

Misschien een schildercursus (wat jullie met z’n allen kunnen doen)? Of iets in die trend.

Hmm, we hebben niet echt zo’n creatieve familie. Maar toch bedankt!

Oh, trouwens!

Ik dacht meer aan een cadeau wat echt een herrinering op roept van mijn vader of iets dergelijks. Iets bijvoorbeeld met een mooie foto. Maar weet niet goed wat.

Maar vertel maar gewoon alle ideeën, of wat jij aan je moeder geeft.
Liefs!

Zo’n Mooie grote canvas doek?
Of een hele mooie ketting met iets waar je vader van hield?
en je hebt ook iets van kristal en met luchtbelletjes (ofzo) maken ze in 3D een foto van hem na… ik kan t niet zo goed uitleggen sorry! maar succes!

Je kunt een mooi hangertje geven, met een foto van je pa erin.
Of zo’n glazen ding met van die bolletjes erin(kun je ook op zwarte markt laten doen) en dan een foto van je vader. Weet niet hoe dat heet, hoop dat je het snapt.

JEZUS

wat creepy! Ook echt in dezelfde minuut gepost en al :open_mouth:

Ze heeft al een ketting die ze met het trouwen van hem heeft gekregen (dus al 28 jaar). En we hebben al een grote foto van hem in de woonkamer hangen. En van die luchtbelletjes hebben we toen naar gekeken, maar het werd niet echt zoals we wouden.

Sorry, ben wel beetje lastig. Maar wil graag écht iets bijzonders…

Hadden jouw moeder en je vader een bepaalt ‘iets’ ?
Of misschien had je vader een (uitgesproken) hobby.

Misschien kun je een foto boek maken van je familie

Ja, mijn vader had een hele grote hobby. Hij is tijdens 't uitoefenen van zijn hobby gestorven. Maar met die hobby hebben we al heel veel dingen…

Nog meer ideeën?

Misschien juist een mooie foto van jou en je broers?
Zegmaar door een fotograaf oid gemaakt en dan in een mooie lijst op groter formaat.
Want ik neem aan dat jullie een grote steun voor je moeder zijn geweest en ehh nouja je kan het opvatten dat als het in jullie huis staat dat jullie altijd “er zijn”
misschien is mijn uitleg niet erg duidelijk

je zou ook een gedicht kunnen schrijven? dat lijkt mij erg personlijker, je zou daarin precies kunnen vertellen wat je eigenlijk zou uit willen drukken door een cado te kopen
iig veel succes =)

Ik snap je! Maar we hebben nog een hele recente grote foto in het huis hangen…

Zucht, dit is zo lastig.
Sorry! Jullie doen zo je best en ik keur alles maar af :blush:

wat was die hobby, miss kun je daar wat mee doen?

muziek maken, ja klinkt raar maar in een korps. Maar daar hebben we al veel mee gedaan het uniform etc.

oef, lastig, je kunt ook een liedje schrijven ofzo, ?

maar, ik ben niet echt creatief of zo… wel muzikaal, maar niet dat ik eigen nummers kan schrijven

upje

Weet je niet een restaurant/plaats/hotel o.i.d. waar ze samen zijn geweest waar je met haar heen kan gaan?

en wat een lieve gedachte van je voor haar :slightly_smiling_face: