Speciaal cadeau voor je vriend!

Hey girls!!

Mijn vriend en ik zijn zaterdag 1.5 jaar bij elkaar en nu wou ik hem eens iets speciaals geven waarbij hij aan mij moet denken.
Ik heb hem ooit al eens een weekendje weg gegeven en een dag in een porche rijden, maar wil nu echt iets blijvends geven.

Het is best wel een moeilijke jongen om iets aan te geven. Hij is 20 doet niet aan sport, is geen voetbalfreak, werkt veel, houd er niet van om naar de film te gaan. Hij is ook sinds 3 weken gestopt met roken, dus een zippo met mijn naam erop zit er ook niet meer in :stuck_out_tongue:
Hij houd veel van technische snufjes, maar heeft daar dus ook al veel van. En is meestal vrij prijzig
Hij houd ook veel van bepaalde series zoals that 70’s show en band of brothers en houd ervan om van die blikken te krijgen. Maar dit vind ik niet speciaal om te geven. Ook draagt hij geen sieraden dus dat is ook geen optie.

Iemand tips of ideeen?

We gaan al uiteten btw.

Thanx voor het lezen :slightly_smiling_face:

Trouwens mijn vriend herken ik écht heel erg in jou vriend. :’) Hij is ook sinds paar weken terug gestopt met roken en al die andere dingen kloppen ook bij hem haha.

iig, Misschien kan dIt je helpen?
http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113

Zoekfunctieeeeeeeeee

Ja daar heb ik gekeken.

Maar daar zitten niet echt dingen bij wat ik aan hem zou geven. Ik wil echt iets speciaals…

ik snap dan niet echt wat je bedoelt met iets speciaals.
Wil je iets samen doen ofzo?
Kijk bij bongo bonnen en dat soort dingen.
Neem samen een foto shoot, maak een foto boek, of maak zelf een collage met dingen die hij leuk vind en stop het in een mooie grote lijst, geef hem een verwen dag, huur een vette auto in voor een uurtje ofzo (zou mijn vriend helemaal geweldig vinden :stuck_out_tongue:) neem een hotelletje, www.vakantieveiligen.nl ik had een weekendje amsterdam voor 15 euro per persoon.
Pff verder weet ik niet wat jij onder speciaal vind vallen. Ik heb mn vriend zelf heel vaak kleding gegeven, een armband, oorbellen, nike’z, knuffels en kaartjes, geurtje…maak anders een herinneringen doos, of een cadeau pakket…met lieve dingetjes er tussen

Bij sommige bioscopen kun je een compleet arrangement boeken, dus met een etentje erbij in, flesje bubbels erbij…
Maar ik weet niet of dit ook geldt bij een bios bij jullie in de buurt, ik weet niet waar je woont :wink:
En anders, als je heel veel foto’s hebt van elkaar, wat dacht je van een fotoalbum? Of een dogtag, met jouw naam en jullie datum erin gegraveerd. Veel succes!

Je kan ook een Tomtom stem inspreken op zo’n site (navigoat.com), die krijg je dan toegestuurd op een usb stick en die kan hij dan gebruiken als hij auto rijdt. (en als hij een tomtom heeft…)