speakers fris etc. met je vriendje

Ik heb sinds kort een vriendje en hij heeft mij gevraagd of ik met hem en zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen naar speaker wou. Aan de ene kant wil ik dit heel graag omdat het me op eerdere feesten ook bevallen is, maar het probleem is dat al mijn vriendinnen singele zijn en ik heb dus hem en dan moet ik als die jongens mij gaan schuren ze wegduwen en de meesten jongens worden dan boos :rage: . Ik wil mijn vriendje totaal niet kwetsen ofzo maar ik weet niet of ik al die jonngens wel weg kan duwen :flushed: . omdat ik gewoon bang ben dat ze super boos worden. pls reageer snel want ik moet dinsdag zeggen of ik wel of niet kom. :flushed:

Uh, je hebt een vriend en anderen weten dat. Dus ze moeten gewoon met hun poten van je af blijven, lijkt mij. Heb trouwens schuren nooit begrepen en waarom zou je daar boos om worden?

Ik zou je er niet te druk om maken. Daarnaast is jouw vriendje er ook bij en die neemt het hopelijk voor je op wanneer die jongens boos worden.

Holy fuck, is dat momenteel een ding dat iedereen elkaar zit te schuren en dat maar normaal is? Zal wel weer een oude taart zijn maar dat is echt geschift, sorry.

Duw ze gewoon van je af. En als ze boos worden verdienen ze een slag in hun gezicht. Dat zou ik sowieso al doen als iemand zonder aanleiding tegen me begint te schuren.

Ja, dit ook! Volgens mij was dat bij ons ook nooit een dingetje. En als het gebeurde, was ik in ieder geval gewoon bang en vind dit 1000x niks.

Ik zou ze dus ook van je af duwen en worden ze boos, dan vind ik die slag in het gezicht ook niet zo verkeerd

Lol ik voel me ook zó oud nu :’)

En waarom zou je vriendje in hemelsnaam boos op joú worden??
Meteen wegduwen die gastjes. (Al had ik zelf waarschijnlijk niet eens gegaan als niemand van mijn vriendinnen mee zouden gaan.)

Ben trouwens wel benieuwd hoe oud jullie allemaal zijn. Vooral Valar Morghulis en Daenerys. Vast een stuk ouder dan dat ik ben, maar ik kan me niet herinneren dat dit toen ik een jaar of 14 een ding was. (nu 17)

Dit precies

Ik ben ook nog maar 21. :stuck_out_tongue: Maar bij topics zoals deze merk je dan toch dat er een gigantische kloof is.

Zoiets dacht ik al ja. Denk dat alles sowieso heel snel veranderd nu

Maar je vriendje gaat toch ook mee? Dan ga je toch gewoon met hem schuren? :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben ook 21 en ik zit inderdaad bij dit soort topics ook echt van wat gebeurd hier (’:

Al zou ik single zijn dan moeten er echt niet allemaal jongens gaan proberen me te schuren. Die krijgen echt een tik als ze me zomaar aan zouden raken.

Tenzij je zo’n meisje was als ik. Ik was denk ik 14 en toen ging een jongen mij ook schuren. Ik vond het helemaal niet leuk, maar ik was altijd heel verlegen dus ik durfde niks te doen of weg te lopen. Dit was trouwens de eerste en enige keer. Ik snap dit nooit zo goed, dat schuren

Waarom weet je niet of je die andere jongens weg kan/wil duwen? Lekkere vriendin ben je dan.

Ik deel al een mep uit als ik door heb wie er aan m’n kont zit, vind schuren eigenlijk nog wel een stapje verder gaan.

ik wil die jongens wel wegduwen, want ik hou echt van me vriendje. Maar ik ben gewoon bang ik weleens verhalen gehoort over meisjes die uitgescholden of geslagen werden omdat ze zo’n jongen wegduwden

Als een van die jongens je wilt droogneuken, duw je 'm gewoon weg.
Daar loopt vast ook wel security rond als ze iets te agressief worden.

ja inderdaad dat wel. omg het klinkt opeens echt super erg als mensen het droogneuken noemen :flushed: :cold_sweat:

Als een vreemde jongen dat bij mij zou proberen dan ben IK degene die hen uitscheld. Sorry maar je moet maar heel snel van die gedachte afkomen dat het oke is dat een jongen jou aanraakt tegen jou wil. Je bent bang dat zij boos op jou worden als je ze wegduwt, terwijl zij daar verre het recht op hebben. Het is jouw lichaam en jij bepaald wie daar wel of niet aan mag zitten. Het is te erg voor woorden dat jij bang bent dat ze je daarom gaan uitschelden.

Als je wil voorkomen dat je uberhaupt geschuurd wordt dan blijf je gewoon bij je vriendinnen of je vriend in de buurt. Je kunt zelf ook genoeg signalen geven dat je niet geschuurd wil worden. Maar ik zou zeker dit soort dingen niet je plezier laten vergallen, gewoon naar dat feest gaan.