speak out loud

Hier ben ik dan. Zoals jullie misschien al zien. En nja, als ik er toch ben, waarom dan niet eventjes voorstellen?

Ik ben dus X_geluidloos. waarom? geen idee, maar in het engels klonk het best koewl.
ik ben al 15 geweest en moet nu 17 worden. (slimbo-achtig he?)
Bij mij thuis hebben we dieren zat. Plus mijn ouders, broertje en zus natuurlijk. Boederijtje enzo. Verder over mij… ik ben verlegen maar ik vind het stiekem leuk om me mening te geven. Oh, en om eventjes te waarschuwen, ik heb soms best een kort lontje. Als je daar van de duppe van bent… laat me gewoon even afkoelen, dan komt alles wel weer goed.

like:
Muziek - Rock, melige buien hebben, droge en sarcastiese humor, verhalen schrijven, uitslapen, mijn vriendinnetjes, natuurlijk Chocola, lezen en gek doen.

dislike:
Hardcore, vreselijke stiltes, onaardige mensen, ONrare mensen, vroeg opstaan, pluis haar en verder weet ik het nog niet.

is dat genoeg? :slight_smile: zo niet, vraag en misschien krijg je een antwoord.

Welkom op Girlscene =]

welkom dan ! coole ava

Welkom.

Welkom ^^

Originele titel! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom :wave:

DankjeDankje. :slight_smile:

Welkom!! Zeker leuk stukje, de meesten zeggen gewoon: “Hallo, ik ben (naam).” en dat is het dan XD.

*laugh* o wat erg =’] dan kom ik meteen weer als een babbelaar-over-zichzelf over, natuurlijk.

nee, cool :wink: haai :slightly_smiling_face:

hee hallo :grinning:

Welcome op Girlscene !
origineel stukje wat je typte maar wel leuk :slight_smile: