Sparen?

( misschien is hier al een topic over maartoch )
Ik heb echt een probleem,
Ik kan nie sparen ik probeer het wel maar dan zie ik weer iets en dan moet ik het toch weer kopen. Ik ben echt zo ongeveer verslaafd aan winkelen. Maar ik wil graag gaan sparen voor een mooie tas, mooie schoenen, dure oorbelen ( omg i love that ) enz. maar ik weet dus niet hoe.
Kunnen jullie me tips geven om te sparen alseblieft!!! :wink:
xxx

er is hier al een topic over, dus kijk daar maar eens

Heb je die mooie tas/schoenen/oorbellen al in je hoofd? If so, dan kan je een plaatje uitprinten, en op een doosje plakken, en dan iedere keer als je wat geld overhebt in dat doosje doen… xD En door die prent erop voel je je vast steeds een stapje dichterbij die tas/schoenen/oorbellen :stuck_out_tongue:

Ikzelf heb dit andersom, ik kan nauwelijks geld uitgeven (ik heb het wel, ik ben gewoon extreem zuinig…), dus ik weet niet of deze tip echt werkt magoed :stuck_out_tongue:

Heb je die mooie tas/schoenen/oorbellen al in je hoofd? If so, dan kan je een plaatje uitprinten, en op een doosje plakken, en dan iedere keer als je wat geld overhebt in dat doosje doen… xD En door die prent erop voel je je vast steeds een stapje dichterbij die tas/schoenen/oorbellen :stuck_out_tongue:

Ikzelf heb dit andersom, ik kan nauwelijks geld uitgeven (ik heb het wel, ik ben gewoon extreem zuinig…), dus ik weet niet of deze tip echt werkt magoed :stuck_out_tongue: