sparen voor een Ds lite of een dsi.

hoi,
als ik mei, juni en juli spaar (word heeeeeeeeeeeeeel lastig) kan ik een ds lite kopen. als ik augustus erbij spaar kan ik volgens mij een dsi kopen. (47 euro per maand) is dat het wel waard? want ik weet het niet… ik wil heel graag weer shoppen maar ik heb het er misschien ook wel voor over om zo lang te sparen. wie heeft er hier een ds lite of dsi ? en hoe is ie ?:grinning:

Ik heb een ds lite gehad, de eerste 2 weken heb ik er wel wat mee gedaan. Maar ik ben niet zo van de spelletjes en vond het dus ook al snel saai toen heb ik hem maar verkocht, het is alleen we super handig dat je via marktplaats van die kaartjes kan kopen en daar kun die mensen dan 60 spellen opzetten en zijn niet zo heel duur. Want als je de spelletjes los moet gaan kopen ben je ook nog een hoop geld kwijt.

Wat voor zoekwoorden moet je bij die kaartjes gebruiken? Hoe heten die?

RS4 geloof ik.

dat zijn r4 kartjes
Ik heb wel een ds, maar speel er nooit meer op

R4 kaartje ofzoiets :stuck_out_tongue: up

Oke thanks.
Wow 3 reacties op dezelfde tijd 0.o.

Maar anyway: ik denk dat je zelf moet bepalen of je het sparen het waard vind. Ik ben wel blij met mijn dsi.

Ik heb ook een ds lite gehad. Natuurlijk is het een leuk ding. Maar je moet er wel overna denken of je er echt iets mee doet. De eerste twee weken heb ik er veel mee gedaan maar ik ben niet zo’n gamer. Als jij echt van games etc. houd moet je 'm kopen!

ja ik vind games opzich wel leuk, cooking mama vind ik wel fun en de doos van pandora etc. mario kart. haha ik ben net een kleuter maargoed.

Ik denk dat je er wel goed aan doet als ik je zo hoor. Maar je moet het zelf weten natuurlijk!
Ik wil cooking mama ook nog, en mario kart ook haha. I <3 mario.

die R4 kaartjes zijn echt handig! Je koopt ze voor 30-40 euro en dan kun je er allemaal spellen opzetten via bepaalde sites(romulation volgens mij) o.a. mariokart, nintendogs, dus ook de spellen wat in de winkel 40euro kosten! Je aanmelden bij die sites is gratis dus :grinning:
ik heb de gewone ds doe af en toe(vooral in vakantie) mariokart enzo maar verder niet echt meer…

Ik heb nog een tip (als we dan toch bezig zijn): Gamemania, dit is een winkel waarin ze nieuwe en 2ehandse games verkopen (voor xbox, playstation, dsi, pc volgensmij ook nog). En die 2ehandsgames zijn allemaal getest (en doen het dus nog), maar een stuk goedkoper.
Ook kan je een klantenpasje aanmaken, en als je dan 1500 points hebt (voor elke game die je koopt krijg je pionts), dan krijg je een tegoedbon van 15 euro!

Wacht dan nog even, en koop een laptop!
Ik vind dit altijd van die domme uitgaven, je bent er echt zo op uit gekeken hoor.

^ ik denk dat vooral aan jezelf ligt.

Ik heb 2 weken geleden een dsi gekocht + zo een r4 kaartje en vind het wel heel leuk, maar ik verveelde me best wel vaak en nu doe ik dus dat als ik me verveel. Je moet zelf maar beslissen of je liever op een ds zou zitten dan achter een pc of tv