Spannendere seks, tips?

Hi dames,

Als mijn vriend en ik seks hebben (wat niet heel vaak is, maar dat maakt niet uit), is het bijna altijd hetzelfde! Ik wil heel graag wat spanning, bijvoorbeeld buiten of op andere vreemde plekken. Hoe krijg ik hem zo ver (en zo geil) dat hij het bijvoorbeeld met mij wil doen in de auto of iets dergelijks?

Al jullie tips en ervaringen zijn welkom!!!

Het klinkt misschien nogal voor de hand liggend, maar kun je dat niet gewoon aan hem vragen?

Jawel, maar het lijkt nooit het juiste moment te zijn… Hij vraagt al vaak al vrij snel om ergens anders over te gaan praten. Denk dat hij het ongemakkelijk vindt om over seks te praten ofzo.

Mja is ook niet altijd even makkelijk. Misschien is appen een idee voor als je denkt dat het face to face niet lukt?

Ik zou hem tijdens zo’n gesprek gerust proberen te stellen. Probeer het gesprek heel open te houden en ga ook in op wat jij ziet. Als hij het onderwerp snel veranderd, vraag er dan naar en geef aan dat je het snapt als hij het misschien ongemakkelijk vind, maar dat je op deze manier elkaar beter leert kennen.

Communiceren is heel belangrijk voor goede seks. Want je weet niet of hetgeen wat jij wilt uitproberen bij hem ook in de smaak valt, totdat jullie het echt besproken hebben.

Ik zou toch blijven proberen het met praten op te lossen en zoals anderen hier ook zeggen, probeer hem op zijn gemak te stellen.

Jongens onderling praten stoer over meiden en seks en zo, maar als een meid hierover begint met een jongen voelen ze zich vaak ongemakkelijk. In jouw geval voelt hij zich waarschijnlijk ongemakkelijk omdat jij waarschijnlijk vaker en meer en anders wil dan hij zelf, zijn perceptie over meiden is hierdoor verstoord en daarom voelt hij zich ongemakkelijk bij dat idee. Maar ik ben geen psycholoog of seksuoloog.

Je kunt jezelf beter afvragen of je wel echt klaar bent voor seks (hij dan) als hij er niet eens over kan praten. Bij seks is het áller belangrijkste: communicatie.

Hier ben ik het mee eens.