Spannender/ leuker leven :}

Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd lijkt m’n leven zó saai :yawning_face: Ik ga naar school, kom thuis, doe mijn huiswerk kan niet wachten tot het weekend is. Als het dan weekend is, doe ik mijn huiswerk, kijk ik misschien een film en dan is het weekend al voorbij. Waarop dit zich weer herhaalt ! Ik heb al een hobby hoor, ik ga 3 x per week naar de muziekacademie. Maar toch is het een blijft het een beetje saai. Dus misschien kunnen we zo’n lijst maken met dingen om je leven ‘spannender’ te maken, hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ben inspiratieloos sorry :’)
Misschien zijn hier al topics over, maar ik heb ze niet gevonden. Sorry alsnog :wink:

up

ik verveel me ook zoooo vaak, maar komt misschien omdat ik echt een concentratieprobleem heb. ik heb mezelf al voorgenomen dat als ik oud genoeg ben en het geld heb ik echt van die awesome dingen ga doen, parachutespringen, bungeejumpen, skydiven, met haaien zwemmen etc. en dat maakt me weer een beetje vrolijk =)

Oeh ! Ik weet er eentje denk ik :slightly_smiling_face:

1. Eens gaan shoppen in een onbekende stad met je BFF

Nja maar op dit moment is het toch nog saai hé. Voor je het weet is je leven voorbij ! :astonished:
Haha sorry, ik ben een dramaqueen :tipping_hand_man:

Haal je motorrijbewijs (als je 18 bent).

WAT JIJ ZEGT.

En ik weet dus ook niks ):

hahaha @TS ja ik heb precies hetzelfde hoor. wil even losgaan

dat zou ik echt willen! echt supervet op zo’n motor.

ik wil ook een spannender leven

Ligt dit trouwens niet gewoon aan puberteit? =) *gosh ik haat dat woord*

ik heb ook al zo’n try before you die list, die ik even wil halen binnen 1000 dagen (volgens mij heet zoiets anders ghehe) en heb er als 36 dingen op O:’), en als ik bij de 100 ben gaat die van start, maargoed… ik ben het met je eens :’) maar gelukkig doe ik in het weekend nog wat, maar moet nu wel leren voor toetsweek dus is mijn leven al helemaal saai de komende week.
Je moet gewoon van die rare/grappige dingen doen zoals aan een talentenjacht meedoen :grinning: of in een film spelen en dan heb je nog het bungeejump dilemma maar daar voor moet je gewoon naar walibi in zo’n ding O:)

Doe mee aan het ‘Day Zero Project’!

ik snap het ook , had het gisteren ook helemaal gehad met school, elke dag hetzelfde …

Wat op zich al spannend genoeg is:
Stap op vreemden af, en geef ze complimentjes. Je zal zien dat dat nog best wat moed vergt.
Stap op vreemde, leuke jongens af. Of natuurlijk jongens die je kent, maar niet op af durft te stappen.
Probeer met mensen die je wel aardig vind, maar verder niet close mee bent, dingen af te spreken.

Misschien ben ik een watje, maar ik vind dat soort dingen al best eng =P

Ik heb momenteel ook even niks te doen, 2 weken vrij van school -yes-,
maar mijn vriendinnen zitten op een andere school en die hebben geen vrij.
Verveel me nu dus nogal.

Wauw dat lijkt me echt een fantastisch idee ! :grinning:
Klein probleempje, ik ben nog maar 14 (word 15) en zal dat waarschijnlijk niet mogen :frowning_face: Maar ik zal het zeker onthouden ! :grinning:
Maar door mijn leeftijd mag ik ook nog niet uitgaan, mijn rijbewijs halen… Dus wat nu ? :’)
Weet je wat me echt cool lijkt ? Zo’n leven als de mensen uit Gossip Girl, Pretty Little Liars … Die hebben ALTIJD iets te doen ! En in PLL hebben ze tig geheimen … Ik heb er geen :’) Niet dat ik zoveel geheimen wil ofzo, maar als je geheimen hebt betekent dat toch dat er iets in je leven gebeurt he :stuck_out_tongue:
Dat zou toch geweldig zijn ? :grinning: :grinning: