Ik heb voor mijn vriend vandaag spanish love drops gekocht en vroeg me af of iemand ervaring ermee heeft??
let me know your experience!!!
Ik heb voor mijn vriend vandaag spanish love drops gekocht en vroeg me af of iemand ervaring ermee heeft??
let me know your experience!!!
ieuw
je weet dat dat gemaakt wordt van insectendelen?
haha, ik kende het helemaal niet!
ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Ik weet niet wat het zijn, en durf niet te googlen :’)
Ik heb het dus wel gedaan. Dom natuurlijk, hopelijk kijken anderen niet in mijn geschiedenis.
Wat is het dan haha
spaanse vlieg is dat toch?
wtf is het eigenlijk :’)
Vertel! Ik ben ook nieuwsgierig
Ik ben nu ook benieuwd ja, haha.
wat is het?
als het spaanse vlieg is, is het drugs en dan wordt je echt tering geil.
Ik ga 't googlen :").
ah. Dit krijg ik :
De Spaanse vlieg is levensgevaarlijk. Dit middel dat van een kleine, glinsterende kever wordt gemaakt, bevat een stof (cantharidine) die bij kleine hoeveelheden al dodelijk is. Bovendien kan het priapisme veroorzaken. Nooit gebruiken!
Dat staat hier : http://www.sexwoordenboek.nl/afrodisiacum_neg.html
weet niet of het waar is maarja…
oh serieus? het enige wat ik dr van wist is dat je dr echt heel graag seks door wil hahaha
Ik krijg juist allemaal dingen dat het enorm slecht voor je is, levensgevaarlijk en dat het zeker niet werkt :"). Je wordt er alleen 'n beetje ‘stoned’ van, maar geil? Nah.
dit staat op wiki:
Genotsmiddel
De Spaanse vlieg geniet grote bekendheid omdat één van de bestanddelen ervan populair is als afrodisiacum. Meestal wordt het verkocht in poedervorm of als liefdesdrank die de man die het inneemt een grotere seksuele potentie zou verschaffen. Het middel bevat de stof cantharidine, dat gewonnen wordt uit de gemalen kever, een kever bestaat voor ongeveer 1% uit deze stof.
De “lustopwekkende werking” wordt in werkelijkheid veroorzaakt door de bijtende stof die bij excretie de urineleider irriteert, zodat meer bloed naar de schaamstreek stroomt. Dit maakt het inderdaad makkelijker om een erectie te krijgen. In de oudheid werd het middel gebruikt als urineafdrijver. Cantharidine is echter een giftige stof waarvan de grens tussen een werkzame dosis en een gevaarlijke dosis erg nauw is. De stof kan priapisme veroorzaken; een zeer langdurige erectie die kan leiden tot ernstige schade aan de penis. Het veroorzaakt bij een te hoge dosis ernstige maag- en nierproblemen, die tot de dood kunnen leiden. Cantharidine werd vroeger zelfs gebruikt om mensen te executeren middels de gifbeker.
“Spaanse vlieg” wordt in seksshops, via afstandsverkoop en met name op het internet aangeboden. De liefdespoeders en -drankjes bevatten echter geen cantharidine maar ginseng of yohimbine, waarvan ook verondersteld wordt dat het seksuele lust opwekt. In Afrika kent men soortgelijke kevers uit het geslacht Myalabris, ook behorende tot de oliekevers, die hetzelfde effect hebben.
Haha, ook niet zo lekker dus.
http://partyflock.nl/topic/11068:Spanish_Fly.html
Hier kwam ik dan op. Ook niet zo positief allemaal.