SpangaS

Dag meiden,

Wie volgen er van jullie allemaal SpangaS?

Ik volg het al een tijdje, en dacht… Ik hoop dat ik niet de enige ben die het kijkt. Ik vind het juist een goed programma, dat alles aan het licht brengt. Bijvoorbeeld het onderwerp pesten

Ik weet niet of er al een officiële topic is over SpangaS, maar het leek me leuk om met anderen hierover te kletsen :slightly_smiling_face:

Het is idd waar dat er echt hele leuke (en minder leuke natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel) onderwerpen in voor. Maar ik heb er echt geen tijd voor om het te volgen, maar heb het wel gedaan!

Ja het is super leuk.
ik kijk het altijd :slightly_smiling_face:

Ik vind Stan en Maya echt super lief bij elkaar :3

ik kijk het altijd terug :stuck_out_tongue: tijdens het huiswerk maken. vind het echt leuk haha gekke ik.

ik vond het altijd leuk. totdat het zowat een leer programma was en waar niks meer realistisch was.

Ik keek het vroeger altijd, een jaartje terug ofzo. Maar nu heb ik ook geen tijd meer, , kijk het soms. en ik vind het minder leuk. Maar mijn zusjes volgen het wel, en laatst zag ik dat Stan en Maya aant daten zijn? Dafuq? raarkoppel xd
Maar ik erger me KAPOTTTTT aan die Nola, gosh wat heb ik een hekel aan dr

ik keek het vroeger ook altijd, en toen vond ik het nog leuk enzo :stuck_out_tongue: maar nu lijkt het veeeel kinderlijker :S en alle leuke people zijn weg, dus nou kijk ik het niet meer.
die ene jongen die altijd met poppen speelde en gluten allergie had ofzo die vind ik zo vaaag XD

Die oude cast was veel leuker, met Irmak, Fay, nasim etc ;'d.

toen was het indd wel wat realistischer. nu is het behoorlijk kinderachtig. Ik bedoel, die gozer die met die poppetjes en die ‘‘speeltuin opknappen’’ gebeuren. alsof dat echt gebeurd lol.

Jaaaa ik kyk het nu! Kyk het altijd met mn zusje mee haha. Vind het nou niet zo spannend dat ik het zelf ga volgen ofzo :stuck_out_tongue: En ik vindt die Nola echt dodelijk vervelend!

Ik vind het echt een irritand programma.
Vroeger volgde ik het en toen was het nog wel leuk.
Maar nú hebben ze zulke rare onderwerpen!

Sorry voor de mensen die het wel leuk vinden (:

Nah, maakt niet uit :-). Ik zeg er ook wel bij dat ik sommige onderwerpen niet heel erg boeiend vind… Maar vind de verhaallijn wel leuk.

En ja, Deef is vaag en Nola is irritant :’]

Ik vond het altijd heel erg leuk met die Flip en zijn tweelingbroer en Fay, Irmak en al die andere acteurs van toen, maar sinds het zo veranderd is kijk ik het eigenlijk niet meer…

ik keek het eerst altijd, maar nu dat de hele ‘oude’ cast weg is vind ik er niets meer aan, waarom hebben ze allemaal van die rare namen?! het was eerst veel realistischer, met de dood van Tessel en dat nasim verliefd werd op de vriendin van zijn beste vriend enzo. Spangas heeft echt een nieuwe Flip en tobias nodig! :wink:

Vroeger met de oude cast was het idd leuker!

Ik vind Maya dan weer helemaal niks.

Ik vond het vroeger leuker toen die oorspronkelijke acteurs er nog waren. Dus niet met die nieuwe…

Ik vond de oude kast en de verhaallijnen veel leuker.