Spangas (tv serie)

Deze serie draait om de levens van een groep leerlingen op het Spangalis College. Ze maken alles mee wat op het voortgezet onderwijs kan gebeuren. liefde,eenzaamheid,vriendschap,ouders scheiden,uit de kast komen,discriminatie etc… Ze proberen er gewoon het beste van te maken.

In 2009 is er ook een film gemaakt:Spangas op Survial. hierin gaan ze op excursie naar de Ardennen. persoonlijk vond ik het een leuke en mooie film.

orginele cast:

cast op dit moment:

als je wilt kijken:elke schooldag om 19:00 uur op z@pp!

Wij keken het altijd met een vak op school :stuck_out_tongue:
Ik vond het toen erg vermakelijk, maar zou het in m’n vrije tijd niet kijken.

ohh dat keek ik eerst altijd. maar ben gestopt toen de oldies weggingen. (flip, avalanche etc.)

ik kijk het af en toe terug op uitzendinggemist en ik vind eman zo grappig haha

Ik kom nog uit de harde kern: Barry, Jolé, Avalance etc…

Ik ook, toen was het echt 100x beter

Spangas is 10 keer niks meer vind ik. Ik ben ook nog van de oude garde

Nassim ( die overigens wel hot was :smirk:), Avalnche, Lana, Jolé, Flip en die andere, Barry, Thorsten, Fay, Irmak etc

ik was ook van de oude garde. ik ben na de zomervakantie weer begonnen met kijken,opzich is het nog best leuk.

pfffft ik vind het echt vreemd want toen flip en tobias nog in de serie zaten en eindexamen deden moest Charley blijven zitten omdat ze gespiekt had… en nu vele seizoenen later zit ze nog in de serie hoe dan? :hammer:

ik heb gefigureerd in Spangas. was wel leuk opzich. Maar vind de serie zelf niet zo bijzonder…

die zijn er al lang geleden uitgegaan.

Ja idd! Vind mezelf ook wat te oud voor de serie die het nu is. Al kijk ik op een luie zondag in pyjama af en toe nog wel een weekoverzicht :’)

weet ik, ik had het ook over Charley

Oeps! had het verkeerd gelezen

was mij ook opgevallen ja, maar hoe dat zit weet ik ook niet,

upje