Spambot terroriseert mijn mailbox!

Bonjour meiden,

Elke nacht stuurt mijn mailaccount mailtjes met virussen en spyware naar mijn vrienden. Nou zou ik mijn vrienden dat niet aan willen doen, maar is het een heuze spambot die mijn mailbox binnen sneakt en mijn vrienden eens flink gaat pesten…

Iemand enig idee hoe je hier vanaf moet komen?

Bij voorbaat dank :slightly_smiling_face:

Ik denk om eerlijk te zijn dat er niet veel anders op zit dan je e-mailadres te verwijderen en een nieuwe te maken.

Optie 1. Virusscan
Optie 2. Wachtwoord wijzigen
Optie 3. (indien het allemaal niet werkt:) Nieuw e-mail adres aanmaken.

Dit dus

komt dat niet door zown site dat je gratis fietslampjes kan krijgen ofzo maar dan moet je je e-mail adres en wachtwoord invullen om de uitnodiging aan je vrienden door te sturen. Of doe je nooit aan dat soort dingen mee?
Want dan zou wachtwoord wijzigen moeten helpen.

Doet die van mij ook dus ik heb maar een nieuwe gemaakt maar die andere verstuurd ze nog steeds en ik geloof niet dat je een hotmail adres kan verwijderen. Of wel ?

Niet zomaar je site overal invullen!

^je site invullen? :’)

dat hebben 2 van mijn vrienden ook. bloedirritant.

Dat doe ik ook nooit maar ik klikte prongeluk op zo’n link van iemand anders die ook van die emailtjes verstuurde :’) Ik zat niet op te letten haha

Dit ja!

Hmm nee ik vul m’n mail adres nooit ergens zomaar in :slightly_smiling_face: ( Ook niet voor gratis fietslampjes… )
Ik heb optie 1 en 2 al nagelopen van Neggelszoggel. Notron geinstalleerd, die heeft er inderdaad een paar bedreigingen uitgehaalt… Kijken wat er vanavond gebeurd… ( Want dan komt mijn inbox tot leven…! )

Bedoel je zulke mailtjes;
[i]haaai!
ik was me kleine TV beu. Deze vertoonde toch al wat rare kuren.

Pas werd ik attent gemaakt op deze 3d-tv promo van MSN en kon dat goed gebruiken.
-link-[/i]

Die krijg ik echt elke dag pfff. Ik zal een nieuwe email aanmaken als ik jouw was.

Je moet je wachtwoord gewoon wijzigen. Dan is het over! :slightly_smiling_face: