Spacecake

Hallo Allemaal.
Voordat ik beging: Ik weet best dat er topics zijn die over drugs gaan etc. Maar omdat in al bestaande topics vaak niet snel gereageerd word, maak ik een nieuwe aan.

Morgen ga ik samen met drie vriendinnen een spacebrownie maken. We zijn erg nieuwsgierig en daarom gaan we het uitproberen. We hebben al een keer een joint gerookt, maar voelden daar vrij weinig van. Dus nu kwamen we op het idee om een spacebrownie te maken.
Ik wil jullie bij deze graag vragen om tips, ervaring, do’s-dont’s etc. Atsjeblieft geen reacties over dat we het gewoon niet moeten doen. We doen het zowieso en het blijft bij één keer. Maar we zijn gewoon nieuwsgierige meiden die dit een keertje willen proberen. We zijn verder alle 4 heel ‘normaal’ zegmaar. Dat klinkt een beetje raar. Maar jullie snappen me wel denk ik.

Dus bij deze:
Wat zijn jullie ervaringen met spacecake. En wat raden jullie aan en af?

zelf geen ervaring mee. Ken wel paar mensen die dat ook gedaan hebben. Maar daar was het niet zo leuk geloof ik. De meeste hadden onwijze buikpijn en de andere voelde er niks van.

geen ervaring, wil het wel ooit proberen!

haha ik snap je, mijn vriendinnen en ik zijn ook wel normaal en willen ook van alles uit proberen.
heb het zelf overigens nooit gedaan, denk niet dat mijn ouders daar blij mee zijn als ik dat in huis ga maken…

.

Ik vind het opzich best wel eng. Omdat ik veel lees over dat mensen hartkloppingen etc. krijgen. Maar, je moet natuurlijk niet alles wat op het internet staat geloven. Maar toch, ik krijg er wel een beetje een dubbel gevoel bij. Alhoewel ik het wel nog steeds wil proberen. Ik hoop op een paar positieve reacties!

Ik heb geen ervaringen want 't is niets voor mij. Je zou misschien via google kunnen zoeken naar andere fora waar over het onderwerp besproken is, je vindt dan haast altijd wat.

als je daar bang voor ben, kan je ook de dosering verminderen zodat je er minder van voelt zegmaar? zijn vast wel mensen op het forum die daar meer over weten!

Een vriend van mij had het pas gemaakt.
Zijn ervaring was dat je in het begin niks merkt, en dan denk je ik neem er nog 1. Maar dat moet je dus vooral niet doen omdat je dan teveel binnen krijgt en het misschien fout kan gaan of heel misselijk etc (wat hij dus had). Je moet dus gewoon 1 nemen en dan wachten.
Verder heb ik zelf geen ervaring maar dit is wat hij zei ;p

Ik heb zelf ooit 1 stukje gegeten en ik vond het heel erg vies, want het was helemaal droog. En ik heb wel eens mensen zien kotsen daarvan; teveel gegeten. Maar dat komt vooral omdat mijn vrienden niet zo zuinig zijn met de wiet die ze erin gooien. Dus verder niet echt tips haha.

Ja, we doen zowieso niet teveel erin en we nemen allemaal maar 1 of een half plakje. Ook maken we altijd als we zoiets gaan doen van te voren een lijstje met regels en dan hangen we die op. Er is altijd wel iemand die nog een beetje verstand heeft en iedereen kan waarschuwen. Meestal heb ik zelf dat wel een beetje. Dus denk dat dat wel goed komt. Bedankt alvast voor alle reacties!

oeps. dubbel.

niet de wiet er zomaar in gooien. Je moet eerst de wiet met boter smelten en die “wietboter” dan in het beslag doen. En van brownie blijf je eten, zorg dus dat het goed verdeeld zit en niet teveel! want je proeft het natuurlijk ook minder goed dan bij een joint, dus heb je gauwer de neiging er meer van te eten.

Bedankt! Dit kunnen we zeker gebruiken.

Je kunt dan vervolgens de stukjes die achterblijven eruit zeven. Dan heb je niet zo’n vieze smaak. De stoffen om stoned te worden zitten dan in de boter. Ik heb het vaker gedaan, maar vind er niet zo heel veel aan. Lacherig en daarna een vreetkik en lam, dat gebeurd er bij mij altijd.

Hoe bedoel je eruit zeven? Zegmaar gewoon de boter in een pannetje laten smelten en dan de wiet erin en dan even laten intrekken en dan de wiet eruit zeven? Werkt het dan echt?

Is THC en wiet trouwens hetzelfde? Ik lees verschillende dingen erover op forums.

Ja je moet het inderdaad met wietboter doen, dan hoef je ook geen stukken wiet te eten. THC is de stof die in wiet zit waardoor je je ‘anders’ gaat voelen. Maar ik raad je aan gewoon nog een joint te roken, en als het niet werkt gewoon wat meer erin doen. Of een goede spacecake maken, want de keer dat ik het deed was ik gewoon stoned maar dan iets erger dan normaal, niet veel bijzonders. Je kan ook gewoon een plakje spacecake kopen in een smartshop, dan weet je zeker dat t werkt. Succes!

Ik heb er geen ervaring mee maar wel vrienden van mij. En een vriend had ervan gegeten, en iets te veel dus hij zag allemaal vreemde dingen en moest naar het ziekenhuis. Op zich ben ik niet tegen drugs maar met dit moet je denk ik wel goed uitkijken dat je niet te veel neemt.