Over een paar weken heb ik dus een feest van een vriendin van mij.
Nu willen ze heel veel gaan zuipen enzo en ze willen zelf spacecake maken.
Nu is mijn vraag; heeft er iemand ervaring met zelf maken/ eten?
Ik wil het best wel een keer proberen maar ik wil niet dat het fout gaat.
Niemand heeft volgens mij ervaring daar…
Zelf wil ik niet veel gaan drinken enzo, omdat ik weet dat het fout kan gaan als je veel drinkt en drugs gebruikt. Alleen ik weet dat hun dat dus wel gaan doen… Is het dus gevaarlijk als je drank met spacecake combineerd?
Weet je hoe je spacecake maakt? Mij werd weleens verteld dat je het beste eerst de wiet kan gaan mengen met de boter.
THC hecht zich het beste aan dierlijk vet namelijk.
Begin ook met een klein stukje en wacht tot het gaat werken. Dit kan wel even duren.
Een hoop mensen denk vaak dat het niet werkt, en nemen dan nog een stuk er achteraan en dan kickt dat van het vorige stuk er in 1 keer in.
Vooral als beginner is dat niet zo prettig.
uhm hallo je bent 14? ben je niet een beetje te jong om jezelf plat te zuipen en drugs te doen? … en drugs kan ALTIJD mis gaan. je kan een bad trip krijgen enzo, kan je nix aan doen om dat te voorkomen. ga gewoon een film huren ofzo.
spacecake is vrij gevaarlijk, omdat je niet kunt doseren.
Waarom willen zoveel mensen ineens zoveel alcohol drinken e.d. >.<
cool heel veel zuipen mag ik ook komen?
Omdat ze jong en nieuwsgierig zijn misschien?
Ik heb zelf niks met drank en drugs. Alleen twee vriendinnen hebben wel eens een spacecake gemaakt, maar die ligt verschimmeld verstopt omdat ze hem moesten opbergen en daarna waren ze hem vergeten x’]
Maar nee, ik kan je niet verder helpen
spacecake is niet moeilijk te maken en op het internet vind je wel honderd recepten.
Maar als ik jou was zou ik toch kiezen: OF veel drinken OF spacecake.
Als je helemaal slecht gaat heb je uiteindlijk ook niet zo veel aan je feestje…
Ik zou het niet doen trouwens als niemand er ervaring heeft.
Je moet wel iemand bij je hebben die er verstand van heeft.
Zoiezo ga ik niet mee doen aan de zuipen enzo, Want ik weet dat het mis kan gaan om veel te drinken en drugs te gebruiken. die tijd heb ik wel gehad ik vind het echt niet stoer. Hun blijkbaar wel en daar maak ik me zorgen om zegmaar. Ik ben wel van het uitproberen. Gewoon eens meemaken wat het is…
Spacecake werkt idd pas na een uur ofzo. Dus ik zou niet meteen 3 plakken achter elkaar op gaan eten, want dan loopt t niet zo cool af. Maar weten jullie wel hoe je t moet maken enz.
Zelf wil ik niet veel gaan drinken enzo, omdat ik weet dat het fout kan gaan als je veel drinkt en drugs gebruikt. Alleen ik weet dat hun dat dus wel gaan doen… Is het dus gevaarlijk als je drank met spacecake combineerd?
nieuwsgierig naar… dronken zijn? van je fiets donderen? in de sloot lopen? misbruikt worden? geheimen vertellen? jezelf belachelijk maken? hersenbeschadiging? in coma komen?
ik snap de ‘nieuwsgierigheid’ hiervan niet.
volgens is het meer; onzeker zijn en ‘stoer’ gedrag.
Dat vind ik geen reden om je klem te zuipen
maargoed
Veel drank en veel weed zijn niet echt een ideale combinatie nee. Ben vaak bij mensen die veel blowen en op een feestje ging ik ook blowen (doe het wel vaker dus niet de eerste keer ofzo) en toen vroeg dat meisje (die er veel van kent) of ik al gedronken had want anders zou ik het beter niet doen. Weet niet exact waarom maar het is gewoon niet goed…
drank én drugs is altijd een gevaarlijke combinatie. Als je dat al niet weet, begin er dan niet aan.
wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het feestje? Wat doe als er iemand teveel drinkt en teveeel cake eet en naar het ziekenhuis moet?
Als je dat nog nooit geprobeerd hebt en dus je grenzen niet weet, ga je gegarandeerd K.O. En als iedereen vet dronken OF stoned of stronken is, dan is niemand in staat je te helpen.
Ja want op dit forum hier is nog noooit iemand nieuwsgierig geweest naar alcohol. Doe niet zo schijnheilig. Zij zegt zelf dat ze niet wil zuipen, ze wil gewoon eens spacecake proberen.
tis zoiets als verschillende alcoholsoorten door elkaar drinken… het kan vééél minder kwaad om van 1 soort een liter te drinken dan van verschillende soorten samen. het komt gewoon veel harder aan dan en is veel belastender voor je lichaam.
toevallig ben ik echt niet nieuwsgierig naar alcohol
En ‘heel veel zuipen’ en ‘nieuwsgierig naar alcohol’ vind ik persoonlijk niet echt te vergelijken. Bij nieuwsgierig naar alcohol, denk ik meer aan een glas e.d.