spacecake!

heeft iemand wel eens spacecake gemaakt en/of gegeten?
zo ja; hoe was het? hoeveel had je op? mertke je er snel wat van?

ik wil namelijk binnenkort met een paar vriendinnen spacecake gaan maken xD

ik heb het weleens gegeten, ik vond het wel lekker. Het duurde wel lang voordat je eigelijk iets voelde maar je bent wel lang in je trip zegmaar, ik vond het wel de moeite waard maar toch maar voor 1 keertje.

Nope. Ben het ook niet van plan. Gewone cake vind ik ook hartstikke lekker en daarvan kom ik niet in de shit.

hihi ik ga het deze vakantie ook maken, ben benieuwd!

haha dat ga ik in de zomervakantie ook maar eens proberen,
maar hoe maak je zoiets? net als gewone cake maar dan met drugs erin?

het duurt echt iets van anderhalf of twee uur voor je t voelt.

weet je ook hoe je met moet maken?
of je het niet op de juiste manier doet… zal het ook niet goed werken
en eigenlijk is het best zonde… want je moet best veeel wiet dr in doen… anders werkt het niet

Ik heb het ooit gegeten, ik vond het niks speciaals, ik houd niet van wiet. Ik vind het ook veel te duur om zelf te maken.

Ja, heb het 1x gehad.
en hoezo zou je, als je spacecake eet gelijk in de shit komen? don’t get it

omdat alle drugs net zo goed in één plakje kunnen zitten,. En dan krijg je een overdosis ofzo. En je weet ook nooit wanneer het gaat werken.

Uhm je mixt het toch:S deze theorie van mensen snap ik nou nooit met spacecake.
Natuurlijk kan niet alles in 1 zohn stukje zitten, als je gewoon het recept goed volgt. Het is toch ook niet zo dat al het ei of de boter van de cake maar in 1 zohn stukje zit.
Maar ja verder, ik heb het iets van 3 x gedaan ofzow. Het was wel grappig. Voelde na een uur pas echt dat stonde gevoel. Maar van blowen voelde ik altijd meer.

maar kan je niet gewoon zegmaar een cake maken, en vlak voo rje het in de oven doet pas de wiet erop doen zodat je het heel gelijkmatig kan doen?
Dan kan dat wat peop zei niet, toch?

nee, je moet zeg maar boter koken tot het vloeibaar samen met wiet, later laten uitlekker in een bakje (dus in een vergiet zeg maar, die stukjes groen heb je nergens meer voor nodig). De thc zit dan zeg maar in de boter. en ja de boter meng je gewoon door het beslag.

-

ja natuurlijk mix je het ook xD maar dankan het nog steeds allemaal op één plek gaan zitten… snap je? en ei en boter mengt met elkaar . xD wiet mengt niet zo goed.

je moet eens op youtube kijken en dan intypen : Bakken met baard.
dan laat hij zien hoe je het moet maken
en ik had pas voor het eerst in mijn leven hasjbrownies op, ze waren supervies maar na anderhalf uur was ik wel aan het spacen Ö
doe ik nooit meer, 1x keer zoiets proberen is genoeg al was het wel een geweldige ervaring! :laughing:

o oke [:

Ik heb het wel vaker gemaakt. Ik doe dan gewoon de wiet tussen het beslag.
Het proeft wel bitter, maar het gevoel is t wel waard :stuck_out_tongue: