Spacecake 4 personen

Ik ga spacecake maken voor 4 personen maar hoeveel gram wiet moet erin? Hoeveel gram per persoon? En wat voor wiet kan je hier het beste voor gebruiken?

Denk je dat de gemiddelde Girlscener weet hoeveel gram wiet er in een spacecake moet?

http://www.jointjedraaien.nl/wietrecepten/spacecake.php
Hier zijn 2 recepten, 1tje met wiet en 1tje met wietboter :stuck_out_tongue:

@Nagisa
Ja :slightly_smiling_face:

@Spiritzwasser
Bedankt maar op de site staat

‘8 gram wiet (geen 1 persoons cake dus)’

Maar dan weet ik nog niet hoeveel gram ik voor 4 personen moet hebben.

Kijk alsjeblieft uit met spacecake. Een vriend van mij is daardoor in een bad trip gekomen en heeft daar nu nog steeds last van (2 jaar geleden gebeurd)

Als je het écht zo nodig wilt doen; gebruik aub wietboter ipv wiet in het beslag. Doordat je het in boter mixt en erin laat trekken -geloof ik-, is de wiet verspreid. Als je de wiet cruncht en daarna door het beslag gooit, is het niet gelijkmatig verdeeld en kan het dus zo zijn dat een van jullie een stuk opeet dat veeel te sterk is, en een ander juist weer niets in zijn cake heeft. Met alle gevolgen van dien. Maar zoals Futuristic ook zegt, kijk alsjeblieft uit!

edit; kijk anders even op een ander forum, denk dat je daar meer info vindt…

@justmyself1992
Al die wietboter recepten worden gemaakt op basis van wiet afval ofzo (restjes van een plant?) en niet meet gewone toppen uit de coffeeshop…ik heb geen restjes :open_mouth: denk niet ik het dus met wietboter kan maken.

Idd. Ik ken iemand die had dus een stuk waar veel te veel in zat. Diegene is toen echt helemaal geflipt, wilde het raam uitspringen etc.

en eet niet teveel tegelijk, want je merkt het niet meteen.

Ik vind het echt gigantisch dom, ook om het hier neer te zetten. Er zitten toch ook kleinere kinderen op Girlscene? Als die zulke topics zien, gaan ze nog denken dat dit normaal is. En dat is het niet.
Bovendien is er een algemeen drugstopic, waar je je vraag ook kunt stellen.

Ja ik ben er ook een keer bad op gegaan. Gelukkig niet zo ernstig dat ik uit het raam wilde springen, maar wel dat ik geen vertrouwen had dat ik nog uit mijn trip zou komen en ik zelfs dacht: kut ik ga dood. Kijk er mee uit ja, beter te weinig dan te veel.

Ik zal er zeker mee uitkijken en niet te veel eten aangezien ik door blowen 2x bad ben gegaan door te veel wiet >_<! Dus ik heb mijn lesje geleerd en ook deze keer zal ik niet te veel nemen :3 en ik ben in een veilige omgeving met mensen die ik vertrouw dus ik heb er vertrouwen in.

Ik weet 1 ding : 15g is te veel. Of het was iig te veel voor mij :’)

Ik zou als ik jou was om informatie gaan vragen bij de shop. Als het goed is verkopen ze daar ook spacecake,dus misschien kun je vragen hoeveel zij erin doen. Je kunt meestal kiezen tussen lichte en zware cake, dus dan weet je ook meteen hoeveel je moet doen om een lichte te maken. Op internet staan zoveel verschillende recepten… je weet maar nooit welke echt goed is en welke niet.

Ik heb 1x een bad gehad, toen dacht ik dat ik buiten dood op de straat lag met allemaal ambulances enzo om me heen, en mn familie enzo, achteraf kan ik er wel om lachen hihi.

Maar dat was niet van spacecake hoor, binnenkort gaat een vriend van me het ook maken hihihi en dan gaat mn moeder, mn broers, mn vriend, en ik mee om ook te eten.

Dus ben benieuwd hihi

Wtf, mijn moeder zou me vermoorden als ze wist dat ik dat deed :'D

Toepasselijke username van TS ook. :’)
OT: ik denk dat het beter is om het in het algemene topic te plaatsen. Mede omdat je hierdoor misschien van die tienjarige (no offence - geen haat :$$$$) überschattige kindjes op ideeën brengt.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShh-0bSauADYxvjunO87m1HISmoV7Yhr1KxXQEqvda9ncSMc4igQPIQXni

^hahahaha :'D

^Haha!
Dit mag ondertussen wel in het algemene drugs topic. Slotje.