Spacebook en andere spacende sites

Sinds een tijdje loopt Facebook heel gek bij me te doen.
Bij Truus zie ik dan bijvoorbeeld opeens een foto van een of andere Henk die ik niet eens als vrienden heb of van een Kees die ik wel als vrienden heb. Man en vrouw worden dus ook gewoon door elkaar gegooid.
Nu is de grote vraag dus, waarom? En vooral wat de oplossing zou kunnen zijn.

Het is niet alleen bij Facebook maar ook bij andere sites gebeurt dit té vaak.
Is er iemand die dit herkent en weet wat ik er mee aan moet? Want ik begin er echt een beetje gefrustreerd van te raken :")

spacebook omg :’)

Instagram ook, kijk je op het account van Jantje, zie je al Pietje’s foto’s.

Ik dacht trouwens dat dit over iets ging waarmee je je Facebook ‘vertaalt’ in bijv. straattaal want daar is een soort Google voor en dat was best wel grappig. Waarschijnlijk weet nu ook helemaal niemand wat ik bedoel.

Hahaha wtf, nog nooit gehad maar 't klinkt heel hilarisch. Na een tijdje zal ‘t wel vervelend worden ja :’)

Haha bedankt voor jullie reacties maar nee het was op het begin wel grappig maar nu echt niet meer :")

Ik heb eerst 5 minuten zitten lachen om ‘spacebook’, vervolgens uitgetest of dat bij mij ook zo was en nu kom ik tot de conclusie dat ik geen last van spacebook heb.

Jou herken ik hoe dan ook wel :")

Echt heel fijn dat ik jullie heb kunnen laten lachen maar ik schiet niet heel veel op met jullie reacties :cold_sweat:

Heb er geen last van, zou gewoon aan je computer/browser kunnen liggen…
Heb er ook nog nooit iemand over gehoord.

Als je nog IE gebruikt dan moet je iig even onder die steen vandaan kruipen en heel snel een betere browser installeren.

Nee ik heb gewoon Google Chrome en daar gebeurt dit dus ook bij helaas.
Meh dan ligt het aan mijn laptop maar die hebben ze laatst al moeten maken omdat hij niet meer opstartte :frowning_face:

Upje