space cake probleem..

hee dames, okee dit klinkt echt lullig maar ik heb van het weekend space cake gegeten met m’n vriend. Het was gewoon van de grap, en iedereen zei dat het helemaal niet zoveel effect gaf.

Het was 10 gram, en ik had 2 stukken gehad. (plakken)
na 2 uur merkte ik het pas, en was ik helemaal van de wereld.
alles duurde heel lang, en mensen staarden heel erg. Alles draaide, en ik moest bijna flauw vallen. Ik zou nog opstap, en we waren toen in de snackbar, maar toen ging ik al bijna…

dus snel naar huis toen, en ik kon bijna niet eens meer boven komen naar m’n bed toe. Het lopen was heel zwaar, en alles bewoog & ik moest echt iemand vasthouden om niet te vallen. ik had ook gisteravond hartkloppingen…

Vanochtend werd ik wakker en toen was alles weer prima. Maar na het ontbijt begon het weer, hetzelfde langzame ‘afwezige’ gevoel, en alles draaiend… dit heb ik dus nu de hele dag. heel dromerig, ver weg… heel raar.

maar nu is mijn vraag, is dit herkenbaar? klopt dit? en is het normaal dat ik nu nog steeds hetzelfde afwezige, dromerige gevoel heb… ?

please help!

Drugs topic

Het is normaal dat je de dag erna je nog een beetje stoned voelt, de dag erna beleef je meestal in een soort roes, tenminste dat heb ik altijd:) Dus gaat wel over vanavond/morgen!

@Classystyle

Okee fijn, ik was al een beetje bang dat het nooit meer anders gaat worden dan dit. Dus ik ga dit ook serieus NOOIT meer doen. De eerste en de laatste keer! Ik voel mij inderdaad dat ik in een roes ben, alles heel onwerkelijk. en ik beleef het niet echt.

Maar als ik lig, en rustig een filmpje kijk gaat het perfect! Zodra ik sta, gaat het mis. en is het weer terug bij eind.

twee plakken achter elkaar als je het nooit doet is ook wel veel ja c:
Zie het als een soort kater van de cake. Zou morgen wel weer over moeten zijn.

Haha, nee t gaat echt wel weg hoor!! Soms ben ik ook bang dat het niet weggaat, maar je moet gewoon lekker rustig op de bank gaan liggen ofzo, dan trekt het wel weg! En anders iets met veel suiker drinken/eten, kan ook helpen!!

2 plakken is eigg al te veel , mijn pa had dit keer gemaakt en ging bad van 2 plakjes…

10 gram? Holy crap

doe voortaan een beetje research voor je aan drugs begint, dit klinkt sowieso al niet erg slim

Maar m’n broer zegt dat 10 gram vet weinig is, “het zijn maar 2 kleine zakjes… voel je niks van” dus ik dacht, laat ik er 2 gewoon nemen.

wanneer heb je een bad trip dan? want ik werd ook helemaal geak vannacht… en ik kan me gewoon bijna niets meer herrineren, nu komt alles een beetje terug… kleine stukjes

Ik weet niet hoe groot die cake was, maar 10 gram is best veel. Zeker als je ook nog eens 2 plakken neemt, zou het best kunnen dat je een overdosis hebt gekregen en je lichaam te tijd nodig heeft om het af te breken.

Ik heb ook een keer space brownies gegeten met 5 gram (wat al vet veel is). Ik had toen 2 brokken en voelde het ook pas later. Dat komt dat als wanneer je het eet, je niet precies weet hoeveel gram er in 1 stuk zit, omdat het zit verspreid over de hele cake. Dus (bij wijze van) zat er in het eerste stuk 0,5 gram en in de 2e 2 gram.
Ik ben toen een heel stuk kwijt geraakt van die avond en ik voelde me ook heel beroerd omdat het zo ineens insloeg. Na een nacht/middag goed slapen voelde ik niets meer. Wel veel honger. Ik denk dat als je er morgen nog last van hebt je misschien even langs de dokter moet. Je weet maar nooit?

10 gram is behoorlijk veel, tenzij je een enorme cake hebt gemaakt

en een bad trip is als je je heel slecht gaat voelen ipv goed, zoals jij dus had

Geen idee ik doe niet aan dit soort praktijken…

10 gram zijn geen 2 kleine zakjes hoor. 2 gram is een klein zakje

10 gram 2 kleine zakjes? Dat is knap.

Is goed, maar ik heb morgen stage met kleine kinderen. Is het wel handig om daarheen te gaan? Straks zit ik nog steeds in die roes, en gaat het helemaal mis.

Ik heb nu ook nog een beetje last met ademen, beetje zware druk. maar soms heb ik dat wel vaker. Maar weetje, mijn vriend heeft gisteren niet alleen 3 plakken gehad, ook alcohol… en hij is nu helemaal weer oké…

terwijl ik dat niet heb, maar hij heeft het wel vaker gedaan. en ik niet

5 gram per zakje is het.

Ik heb ook zo’n idee dat die gast verkeerd spul heeft gegeven,

Ja dit. Je kan volgens mij het beste wietboter maken en dáár iets mee bakken, dan weet je zeker dat overal evenveel zit (en je kan er ook andere dingen mee maken dan cake haha).