Space brownies

Hallo !

hoe kan je het beste space brownies maken?
hoeveel wiet heb je ongeveer nodig en hoe maak je wiet boter?

dankjewel!

google

Deze vraag kun je beter in het algemene drugs topic stellen.
En google helpt misschien ook wel.

Iew. Geen idee.

haha lijkt me cool maar ik heb geen idee…

Au bain marie. De THC moet zich aan het vet hechten.

Als het je eerste keer is, doe niet te veel en wacht tot het gaat werken.
Dat duurt wat langer natuurlijk dan met inhaleren.(een heleboel mensen nemen te veel omdat ze denken dat het niet werkt)

heb 2 weken terug cakejes gemaakt… pak cakemeel van 75 cent en 4 gram weed er door… 16 cakejes van gemaakt… en werkte goed… zonder weedboter ofzo

wat @crystaldeer zegt… niet teveel doen! het duurt even voordat het werkt
wij hadden er 6 in onze tas, naar een feestje toe… waren voor vrienden van ons… maar die waren al binnen… we moesten ze weg doen anders kwamen we niet binnen… dus het was weggooien of opeten :’) we hadden er zelf al 2 op… en die werkten nog niet… toen dachten we ooohh dan kunnen die laatste 3 er ook nog wel bij… dus 5 cakejes op… heb niks van het hele feestje mee gekregen en het was echt freaky… dacht dat iedereen naar me keek en naar me toe kwam… dus pas op wat je doet! (sounds cliché, ik zou denken shut up… maar heb t nu zelf mee gemaakt:’)

Er is ook een drugs topic of een spacecake topic waar dit in kon.:v

Gewoon lekker kopen bij een shop haha.
Alhoewel ik een halve op had voelde ik er geen fuck van, terwijl er best veel inzat.

haha als je gewoon koopt weet je never hoeveel er in zit, maar je betaald er wel voor :’) na 2 plakjes merk je nog geen fuck

upje voor jou,
eigenlijk ben ik wel benieuwd

Google eens op ‘Bakken met Baard’.

[i] Ik vind 't raar dat mensen zoiets eten :x
M’n moeder maakte 't vroeger wel eens,
Maarja, wat moet je met 2 ouders die heel de dag door blowen :x.

Ik haat het spul. [/i]

ik snap niet dat mensen die lekker/leuk vinden? ik klikte er op omdat ik wat anders had verwacht.

je boter smelten, wiet erin. daarna kan je het geloof ik zeven dat die stukjes eruit zijn en dan cake maken (thc is dan al in de boter)

Haha daar hadden vrienden van mijn vriend het over op zijn gala omdat ik graag doe bakken moest ik voor hun space brownies maken.
Heb ik wel niet gedaan haha.

je moet echt heeel lang die boter met de wiet op het vuur houden
maar het mag niet koken, want dan gaat de thc der uit.
daarna moet je het zeven, zodat de je de boter met het wiet scheid.
maar dan zit de thc dus bij de boter, en dan kan je die boter verder gewoon gebruiken om te bakken

ik had het toen ook een keer gemaakt met hasj… maar we deden het gewoon door het deeg i.p.v met de boter ‘‘vermengen’’ :pensive:. het was toen zoooo vies, je proefde gewoon de verbrande hasj. maaar ik was nog nooit zó stoned geweest.